Racing Op zoek naar de naam van een spel

RuZ

Member
Enkele jaren geleden heb ik met m'n kinderen in een speelgoedwinkel een demo van een Play Station-spel gespeeld.
Ik weet niet op welke Play Station, ik denk 2 of 3.

Het was een spel waarbij je met auto's/buggy's op afstandsbediening op een strand kon rijden.
Maar je moest oppassen om niet tegen de benen van de mensen te rijden, want die konden je auto dan wegstampen.

Heeft er iemand een idee welk spel ik bedoel?
 
Enkele jaren geleden heb ik met m'n kinderen in een speelgoedwinkel een demo van een Play Station-spel gespeeld.
Ik weet niet op welke Play Station, ik denk 2 of 3.

Het was een spel waarbij je met auto's/buggy's op afstandsbediening op een strand kon rijden.
Maar je moest oppassen om niet tegen de benen van de mensen te rijden, want die konden je auto dan wegstampen.

Heeft er iemand een idee welk spel ik bedoel?
zou het kunnen RC Revenge op Ps2 ?
 
Lijken er inderdaad allemaal wel op, Re-Volt ook, maar het tegen de benen rijden op een strand ontbreekt.
Of het is nog een ander spel, of ik heb het er in de loop der jaren zelf bij verzonnen :) (en wat een geweldig idee in dat geval, ik zou het moeten verkopen aan een spelontwikkelaar)
 
Yes!
Volgens mij is het inderdaad Smash Cars.
Heb net wat gescrold door een 3,5 uur (!) durend youtube-filmpje, en dat is het denk ik.
Geen stampende mensen gezien, maar wel personen die rond lopen (en waartegen je dan zou kunnen rijden) en een hond die ik me ook meen te herinneren.
 
Terug
Bovenaan