Google Phone Oneplus 5 | 6 | 7 | 8 | Nord | 9 thread

Fingerprint on the side :thinking:
Poco heeft dat ook wel op de powerknop. Langs de ene kant handig dat het in één keer kan, langs de ander kant kan je nu niet meer even de powerknop indrukken om de klok te bekijken of je moet al een andere vinger gebruiken.

Hoe zit het eigenlijk met de unlockbare bootloader en custom roms op nieuwere Oneplus toestellen?
 
Je zou deze batterij nodig hebben (even dubbelchecken, heb het enkel adhv een Google resultaat opgezocht. niet specifiek gekeken of het exact die batterij is): https://www.phonegigant.nl/oneplus-...EmU4_Q54Dopve5AjFhUgyuBFYVsd8fTxoCl_sQAvD_BwE

Voor die prijs zou je het zelf eens kunnen proberen.
Ondertussen al een tijdje een nieuwe batterij gestoken. Op een ochtend had de gsm niet geladen en was ie helemaal dood, gelukkig had ik toen al een nieuwe batterij in huis.
Alleen heeft de batterij niks veranderd aan het laadprobleem. Ik ga morgen een passeren bij zo'n repairshop, eens horen of ze het probleem toevallig kennen. Zo niet zal ik maar stilaan uitkijken naar een vervanger.
(Voor de oneplus 6 is de batterij de Blp657)
 
Iemand ervaring met de Nord 2t 5G? Mijn 6T is aan vervanging toe
toevallig een twee tal weken gelden de 256GB variant gekocht.
Tot nu toe super content van, maar mijn vorige phone was wel al een heel oud beestje (1+ T3 van 6 jaar!).
Paar dingen waar ik nog wel erg aan moet wennen. Maar over het algemeen erg content van de batterij duur, algemene snelheid en beeld. Hoewel bij fel zolicht het scherm toch wat minder leesbaar is dan bij mijn vorige telefoon. Opladen gaat ook lekker vlot. De lader is wel een enorm bakbeest. En is mis mijn oude wekker melodietje :(
 
toevallig een twee tal weken gelden de 256GB variant gekocht.
Tot nu toe super content van, maar mijn vorige phone was wel al een heel oud beestje (1+ T3 van 6 jaar!).
Paar dingen waar ik nog wel erg aan moet wennen. Maar over het algemeen erg content van de batterij duur, algemene snelheid en beeld. Hoewel bij fel zolicht het scherm toch wat minder leesbaar is dan bij mijn vorige telefoon. Opladen gaat ook lekker vlot. De lader is wel een enorm bakbeest. En is mis mijn oude wekker melodietje :(
Heb hem ook een paar weken in bezit en ook zeer tevreden van. Wel problemen met Mobile Vikings. Ik moet handmatig overschakelen, bij sim-tool, van roaming naar nationaal.
 
Terug
Bovenaan