Google Phone Oneplus 5 | 6 | 7 | 8 | Nord | 9 thread

Dacht de Nord 2 morgen op het gemakske in Hasselt bij Coolblue te gaan halen maar is blijkbaar al uitverkocht :unsure:
 
Ik in een Proximus shop omdat ik mijne oude wil inruilen voor de recyclage waardebon en dan daarmee de helft van de Nord wil betalen maar medewerkers horen het weer in Keulen donderen over wanneer die in de shop zelf ligt ( online al 2 dagen te bestellen )

doet me denken aan vorige week toen mijn ma ging vragen voor ne S21 met gratis Galaxy Tab, kerel zei dat ze op waren en toen mijn ma vroeg of die nog terug binnen kwamen “ goh ja misschien eind Augustus maar ik weet niet, dan kan je ook wachten op de Galaxy S21 FE “

wat een bron van info…
 
Zijn er hier mensen met ervaring met de nord2 of de 8t? Ik ben aan het kijken om mijn 5t te vervangen en beide staan nu ongeveer aan dezelfde prijs maar weet niet goed of ik voor de iets recentere nord2 of de iets oudere (maar 'betere') 8t moet gaan.
 
Ik heb de 6t en sinds de Oxygen update gaat er vanalles mis. De automatische aanpassing van helderheid, de pocket modus en de camera werken allemaal niet meer zoals het hoort. De pocket modus blijft soms actief terwijl er niks van vuil of andere dingen aan zit. De camera werkt gewoon soms niet en dan weer wel. Krijg gewoon een zwart scherm of de app sluit af. Zijn er nog mensen met die probleem? En wat kan ik eraan doen? Weet bijna zeker dat het een software probleem is.
 
Nog iemand last van dat de Nord enorme battery drain heeft sinds een paar weken?
Vroeger kon ik met gemak een dag en half voort bij intensief gebruik en nog een uur of 8 en het is ermee gedaan..

Toestel is nog maar een jaar en half oud, batterij zal niet onder garantie vallen zeker?
 
Ik heb de 6t en sinds de Oxygen update gaat er vanalles mis. De automatische aanpassing van helderheid, de pocket modus en de camera werken allemaal niet meer zoals het hoort. De pocket modus blijft soms actief terwijl er niks van vuil of andere dingen aan zit. De camera werkt gewoon soms niet en dan weer wel. Krijg gewoon een zwart scherm of de app sluit af. Zijn er nog mensen met die probleem? En wat kan ik eraan doen? Weet bijna zeker dat het een software probleem is.
M'n vrouw heeft ook een 6t en idd dezelfde problemen.
Ook in Chrome, het automatisch aanvullen kan ze niets selecteren. Dat kadertje blijft gewoon staan.


Enige oplossing is denk ik voorlopig wachten tot OnePlus met een fix komt.. (nieuwe update)

Da is iets typisch OnePlus. Al meermaals gehad dat er issues zijn na een update
 
M'n vrouw heeft ook een 6t en idd dezelfde problemen.
Ook in Chrome, het automatisch aanvullen kan ze niets selecteren. Dat kadertje blijft gewoon staan.


Enige oplossing is denk ik voorlopig wachten tot OnePlus met een fix komt.. (nieuwe update)

Da is iets typisch OnePlus. Al meermaals gehad dat er issues zijn na een update
Ook Gmail en kalender meldingen doen het meestal niet. Is wel irritant. Ik zal wel wat geduld hebben dan.
 
Zijn er hier mensen met ervaring met de nord2 of de 8t? Ik ben aan het kijken om mijn 5t te vervangen en beide staan nu ongeveer aan dezelfde prijs maar weet niet goed of ik voor de iets recentere nord2 of de iets oudere (maar 'betere') 8t moet gaan.
Zelf zitten twijfelen tussen de twee en uiteindelijk voor de Nord2 gegaan. Heeft iets betere camera, maar eigenlijk vooral voor "de nieuw" gekocht. 8T zal nog old stock zijn waarbij de accu vaak al even niets ligt te doen. Kan een psychologisch effect zijn, natuurlijk, maar dat deed me kiezen voor de Nord2. Als je student bent kan je korting krijgen op de 8T waardoor je "maar" € 330 betaalt.
 
Mijn OnePlus 6 doet het na 4 jaar nog altijd zeer goed ... met uitzondering van het opladen.
Mijn gsm laadt enkel nog super traag, enkel aan de rode led kan ik zien dat hij aan het laden is. Zeker een keer of 4 per week moet ik mijn gsm opnieuw opstarten want anders wil hij niet laden. Na wat googlen heb ik ontdekt dat dit probleem wel vaker voorkomt, alleen is nu de vraag of dit een probleem is dat opgelost kan worden met een nieuwe batterij of dit één of ander software probleem is? Er is toevallig niet iemand die hetzelfde meegemaakt heeft en een antwoord heeft.
Aangezien de gsm nog perfect werkt is het wat stom om een andere te kopen, maar ik heb schrik dat hij op dag helemaal niet meer gaat laden.
 
Mijn OnePlus 6 doet het na 4 jaar nog altijd zeer goed ... met uitzondering van het opladen.
Mijn gsm laadt enkel nog super traag, enkel aan de rode led kan ik zien dat hij aan het laden is. Zeker een keer of 4 per week moet ik mijn gsm opnieuw opstarten want anders wil hij niet laden. Na wat googlen heb ik ontdekt dat dit probleem wel vaker voorkomt, alleen is nu de vraag of dit een probleem is dat opgelost kan worden met een nieuwe batterij of dit één of ander software probleem is? Er is toevallig niet iemand die hetzelfde meegemaakt heeft en een antwoord heeft.
Aangezien de gsm nog perfect werkt is het wat stom om een andere te kopen, maar ik heb schrik dat hij op dag helemaal niet meer gaat laden.
Had dit probleem ooit eens met een Samsung S6.
Het duurde +- 18u om van 0-100% te laden..en na nog geen 12u was hij terug plat. Was echt wonderful :wtf: .
Had de smartphone dan nog 2dehands gekocht (maand oud). Is toen meermaals naar The Phonehouse geweest (lol, waar is den tijd haha). Telkens hebben ze het moederbord vervangen..en na een maand kreeg ik het probleem terug. Uit miserie die gsm dan verkocht en overgeschakeld op de iPhone 5. Nu de oneplus 8 pro en na 2 jaar nog steeds mega content over. Vriendin idem met haar Oneplus 7T pro. Dat ding is nog even snel als vroeger. Alleen dat haar camera te pas en te onpas opent (is dat model met die robotische camera)

Je zou deze batterij nodig hebben (even dubbelchecken, heb het enkel adhv een Google resultaat opgezocht. niet specifiek gekeken of het exact die batterij is): https://www.phonegigant.nl/oneplus-...EmU4_Q54Dopve5AjFhUgyuBFYVsd8fTxoCl_sQAvD_BwE

Voor die prijs zou je het zelf eens kunnen proberen.
 
Hier sinds een tijdje een oneplus 9 pro, ik heb vroeger nog de 6 en 6T gehad en altijd super content van geweest maar om de een of andere reden ben ik er nu totaal niet tevreden van de 9 pro. Werkt niet meer zo smooth als vroeger, veel vastlopers etc... En dat dan nog eens voor een prijs dat even duur is als andere merken.

Nog mensen die vinden dat Oneplus maar negatief evolueert?
 
yes, prijs/kwaliteit is er precies op achteruit gegaan. 3T gehad, zeer tevreden van geweest toen was het ook een top toestel maar nu zijn het geen prijsbrekers meer en betaal je inderdaad gewoon zelfde als de concurrentie...
 
Hier sinds een tijdje een oneplus 9 pro, ik heb vroeger nog de 6 en 6T gehad en altijd super content van geweest maar om de een of andere reden ben ik er nu totaal niet tevreden van de 9 pro. Werkt niet meer zo smooth als vroeger, veel vastlopers etc... En dat dan nog eens voor een prijs dat even duur is als andere merken.

Nog mensen die vinden dat Oneplus maar negatief evolueert?

Ik al sinds de eerste nord. Als ik dat vergelijk met de oneplus 3t vroeger die maar de helft kostte had je dan toch een pak meer voor je geld.

Foto's waren ook 10x beter met de 3t. Het is mijn laatste oneplus. En bij release had ik ook een hoop miserie ermee.
 
Net een 10t besteld via oneplus site die op €350 gaat komen na return van mijn oude 6t en voucher van €100. Lijkt me goede deal,anderen met een 10t ervaring?
 
Iemand een oplossing voor volgend probleem (OnePlus Nord 2)

Tijdens een gesprek op luidspreker schakelt het scherm uit na 1 minuut zoals ingesteld. Echter zie ik geen mogelijkheid om het terug aan te zetten.
De enige rememdie is de aan/uit knop éénmaal aantikken maar dan is het gesprek ook gelijk gedaan. Zie ik iets over het hoofd?

Verder een degelijk en responsief toestel.
 
Hier sinds een tijdje een oneplus 9 pro, ik heb vroeger nog de 6 en 6T gehad en altijd super content van geweest maar om de een of andere reden ben ik er nu totaal niet tevreden van de 9 pro. Werkt niet meer zo smooth als vroeger, veel vastlopers etc... En dat dan nog eens voor een prijs dat even duur is als andere merken.

Nog mensen die vinden dat Oneplus maar negatief evolueert?
Absoluut. Collega had een 6T. Fantastisch toestel waardoor ik ook eentje wenste te kopen. Hij ruilde zijn 6T in voor die 8pro. Sloeg zo hard tegen voor hem, camera kwaliteit was niet goed, qua performance ook niet echt. Heeft deze direct ingeruild voor een S20FE.
 
Terug
Bovenaan