Google Phone Oneplus 5 | 6 | 7 | 8 | Nord | 9 thread

Ik wil mijn 5T eigenlijk echt nooit veranderen, zou zelfs niet weten met wat.
De 5T komt er inderdaad nog goed uit als je met andere toestellen van hetzelfde budget vergelijkt. Zelf vind ik een inscreen fingerprint wel iets wat m'n volgende wel moet hebben.
 
Enige probleem die ik had met het opladen en daarbij lukte het toen ook niet voor quickcharge.

Probleem was in mijn telefoon zat teveel stof waardoor die geen goed contact maakte om op te laden.

Ik heb een nieuwe oplader besteld en telefoon wat uitgekuisd met een kopspeld.
Ja had ik ook al gedaan (het uitkuisen toch). Ik heb dan eens getest met de kabel van mijn nord, maar was hetzelfde probleem.
 
Mijn 5t was echt 10x beter dan de nord op ieder vlak. Jammer dat de batterij niet meer goed was en ik hem niet deftig meer kon opladen maar is de beste smartphone die ik al gehad heb.
Gewoon uit nieuwsgierigheid. Wat vind je niet goed aan de nord? Ik heb hem nu sinds launch en heel tevreden over ( tenminste ik mis niks zal het zo zeggen).
Ben dan wel ook heel casual in mijn mobile gebruik. (Social media, bellen/sms'en en af en toe eens een fotoke trekken hier en daar)
Kom van de 3T hiervoor en vind de nord even goed.
 
Gewoon uit nieuwsgierigheid. Wat vind je niet goed aan de nord? Ik heb hem nu sinds launch en heel tevreden over ( tenminste ik mis niks zal het zo zeggen).
Ben dan wel ook heel casual in mijn mobile gebruik. (Social media, bellen/sms'en en af en toe eens een fotoke trekken hier en daar)
Kom van de 3T hiervoor en vind de nord even goed.
Foto's die met mobiele data traag laden, camera sinds laatste update is ook slechter geworden, een pak zwaarder, als mijn telefoon in mijn zak zit dan heb ik slechte Bluetooth verbinding met mijn koptelefoon, als ik iets Google met die Google searchbalk dan werkt het ook de helft van de keren niet, websites die soms niet laden.
 
Ik heb sinds vorig jaar september ook een Nord - de 256gb versie - en moet zeggen dat ik er wel tevreden van ben. Geen enkel probleem met trage of slechte verbindingen. Camera ben ik ook zeer tevreden van, heb die vaak nodig voor m'n werk. Ik kom van een 3T, mogelijks is het verschil daarom zo merkbaar ;) Het probleem met netwerkverbinding (4G & Wifi) komen mij wel bekend voor maar hebben mijn inziens te maken met de power saving settings. Tot nu toe heb ik maar één probleem gehad waarbij chrome voor de een of andere reden soms (5%)bij een zoekopdracht een website gewoon niet begint te laden... maar ik heb nog niet veel tijd gestoken in het uitvogelen hoe dat komt want bij een refresh doet ie het 50% van de keren wel.
 
De standaard 9 zou blijkbaar uit plastic bestaan ipv metaal. Ik hoop dat dit niet zo is. Ik wil absoluut een nieuwe telefoon kopen maar ik ga geen 6-700 euro betalen voor een plastic telefoon.
 
Plots werken verschillende apps niet meer op mijn opo7. Geen idee hoe dit komt. Ik heb cache leeg gemaakt, opnieuw opgestart. Zelfs de apps verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ze starten dan 1x op. Als ik ze weg veeg en dan terug wil openen crashen ze weer. Soms krijg ik een boodschap dat de betreffende app niet werkt en soms gewoon niets van melding.
 
ben sterk aan het overwegen om de oneplus 9 pro aan te kopen (heb momenteel nog een oneplus 5)
enkel aan het twijfelen tussen 128 of 256 gb versie
gezien ik al mijn foto's en filmpjes upload naar google foto's (full quality), heb ik eigenlijk niet zoveel storage nodig
 
Sinds gisteren mijn nord en voorlopig wel tevreden van. Idd wel wat aan de zware kant.

Geen meldingled is nu irritant maar zal misschien wel beteren. De slider voor stil-vibrate-geluid vind ik dan wel weer superhandig.

Nog geen rare software issues gehad ook dus so far so good denk ik.

Alleen ben ik op zoek naar een betere case dan de stock bumper. Idealiter een die ook de voorkant bescherm (ipv gewoon een screenprotector) Er zijn 360 cases maar dat ziet er gelijk maar brol uit
 
Sinds de laatste updates zijn mijn problemen ook van de baan.

Mijn zoon heeft de nord n100 sinds vandaag gekregen. Is toch ook wel een heel nice toestel voor het geld.
 
Heb nu ook de 5t en ben aant overwegen om de 9 of de 9pro aan te schaffen, twijfel der nog een beetje tussen.
 
Sinds gisteren mijn nord en voorlopig wel tevreden van. Idd wel wat aan de zware kant.

Geen meldingled is nu irritant maar zal misschien wel beteren. De slider voor stil-vibrate-geluid vind ik dan wel weer superhandig.

Nog geen rare software issues gehad ook dus so far so good denk ik.

Alleen ben ik op zoek naar een betere case dan de stock bumper. Idealiter een die ook de voorkant bescherm (ipv gewoon een screenprotector) Er zijn 360 cases maar dat ziet er gelijk maar brol uit
DBrand heeft leuke oneplus nord cases en covers
 
Ik heb recent mijn oude Samsung Note 3 na 9 jaar trouwe dienst vervangen met een OnePlus Nord. Meteen ook ontdekt dat de reden waarom ik 9 jaar met die Note heb gedaan gewoon is omdat mijn use-case zo eenvoudig is. Ik las dat iemand hier malcontent was van de Nord maar ik vind 'em fantastisch. 11 uur SOT zonder mijn gebruik daarvoor aan te passen? Voor 160 euro? Yes Please.
 
Mijn OnePlus two heb ik 5 jaar gehad en dat was een toptelefoon voor een super goed prijs.

Recent een OnePlus 8 gekocht tweedehands, maar bijna niet gebruikt en toch wel tevreden van ook.
 
Ik heb recent mijn oude Samsung Note 3 na 9 jaar trouwe dienst vervangen met een OnePlus Nord. Meteen ook ontdekt dat de reden waarom ik 9 jaar met die Note heb gedaan gewoon is omdat mijn use-case zo eenvoudig is. Ik las dat iemand hier malcontent was van de Nord maar ik vind 'em fantastisch. 11 uur SOT zonder mijn gebruik daarvoor aan te passen? Voor 160 euro? Yes Please.
Dat was ik, maar sinds de laatste updates werkt hij wel top!
 
Terug
Bovenaan