Google Phone Oneplus 5 | 6 | 7 | 8 | Nord | 9 thread

De nord n100. Heb ik voor mijn vrouw en zoon gekocht. Echt toptoestellen voor de prijs.
Als ik nu één ding moet zeggen dat is het dat de camera geen topper is in low light. Focussen duurt dan zeer lang.

Voor de rest is het eigenlijk absurd wat je krijgt voor die 160 euro. En hij is bovendien ondersteund door LineageOS dus als de OTA updates van OnePlus stoppen kan je daar mee verder. Ik heb zo mijn oude Note jaren na EOL in leven gehouden .
 
Vraagje, hebben jullie ook zoveel problemen met de laadpoort bij OP?

Ik had vroeger een OP3, en die is toch minstens 3x binnen geweest voor problemen met de laadpoort. Waren altijd dezelfde problemen: kabel sloot niet meer goed aan waardoor de kabel soms uitviel, snelladen dat dan ook niet meer werkt, ...

Voor de rest was ik wel content van dat toestel, en besloot ik het merk een 2de kans te geven en heb ik mij een OP7 pro gekocht. Maar deze heeft nu éxact weer dezelfde problemen, mijn toestel vertrekt nu deze week met de post voor de 2de keer voor een herstelling aan exact dezelfde problemen als mijn OP3. Komt erbij dat snelladen nu ook al een heel stuk trager gaat, dat het niet meer is zoals nieuw snap ik, maar het is echt frappant hoeveel trager het nu gaat. Het toestel is nog altijd binnen garantie want het ding is nog maar anderhalf jaar oud, maar fijn is het niet.

Ik zou het nu nog snappen moest ik in de bouw werken en dat ding de hele tijd stof en zand te happen, maar als begeleider is dat niet het geval 🙃
 
Vraagje, hebben jullie ook zoveel problemen met de laadpoort bij OP?

Ik had vroeger een OP3, en die is toch minstens 3x binnen geweest voor problemen met de laadpoort. Waren altijd dezelfde problemen: kabel sloot niet meer goed aan waardoor de kabel soms uitviel, snelladen dat dan ook niet meer werkt, ...

Voor de rest was ik wel content van dat toestel, en besloot ik het merk een 2de kans te geven en heb ik mij een OP7 pro gekocht. Maar deze heeft nu éxact weer dezelfde problemen, mijn toestel vertrekt nu deze week met de post voor de 2de keer voor een herstelling aan exact dezelfde problemen als mijn OP3. Komt erbij dat snelladen nu ook al een heel stuk trager gaat, dat het niet meer is zoals nieuw snap ik, maar het is echt frappant hoeveel trager het nu gaat. Het toestel is nog altijd binnen garantie want het ding is nog maar anderhalf jaar oud, maar fijn is het niet.

Ik zou het nu nog snappen moest ik in de bouw werken en dat ding de hele tijd stof en zand te happen, maar als begeleider is dat niet het geval 🙃
Stofjes uit je broekzak... Toestel uitzetten en met een naald eens voorzichtig uitkuisen. Binnen de 2' is alles weer in orde
 
Gisteren ook de nord besteld voor mij en mijn vrouw. Ben benieuwd, ik kom van een 6t en mijn vrouw van iPhone XS Max.
 
Vraagje, hebben jullie ook zoveel problemen met de laadpoort bij OP?

Ik had vroeger een OP3, en die is toch minstens 3x binnen geweest voor problemen met de laadpoort. Waren altijd dezelfde problemen: kabel sloot niet meer goed aan waardoor de kabel soms uitviel, snelladen dat dan ook niet meer werkt, ...

Voor de rest was ik wel content van dat toestel, en besloot ik het merk een 2de kans te geven en heb ik mij een OP7 pro gekocht. Maar deze heeft nu éxact weer dezelfde problemen, mijn toestel vertrekt nu deze week met de post voor de 2de keer voor een herstelling aan exact dezelfde problemen als mijn OP3. Komt erbij dat snelladen nu ook al een heel stuk trager gaat, dat het niet meer is zoals nieuw snap ik, maar het is echt frappant hoeveel trager het nu gaat. Het toestel is nog altijd binnen garantie want het ding is nog maar anderhalf jaar oud, maar fijn is het niet.

Ik zou het nu nog snappen moest ik in de bouw werken en dat ding de hele tijd stof en zand te happen, maar als begeleider is dat niet het geval 🙃
Ik heb even dat probleem gehad bij mijn vorige OP 3T, maar het probleem lag aan de compatibiliteit met sommige kabels, niet alle kabels sloten even goed aan. Kabel van flying tiger van 5 eur bleek dan wel goed aan te sluiten en sindsdien geen probleem meer gehad...
 
Heb de poort gekuist, sloot nu iets beter aan maar nog alles behalve goed, zeker het fastcharge gedeelte. Enfin, heb de OP maar opgestuurd onder garantie en nu werkt hem wel weer perfect. Wel voor moeten betalen, qua service valt OP wel serieus tegen :rolleyes:
 
Was ook zo van mijn 5t. Op mijn nord zat er een backcover bij die de poort afsluit tegen vuil. Moet zijn dat er nog klachten zijn daarover.
 
Aan de mensen met een nord, is de aod ook zo donker en de wifi niet al te goed ?
Hopelijk wordt dit beter. [Android 11]
 
Iemand die een goede screenprotector glas voor de oneplus 7t pro. Ik had er 2 gevonden panzerglas 30€ en selencia gehard glas 13€. Ik heb er nu eentje op liggen van Amazon uk, maar deugt niet. De touch werkt de helft van de tijd niet eens en er komt vuil onder het scherm. Wat wel een vereiste is, is dat de fingerprint werkt.

Bedankt alvast.
 
Laatst bewerkt:
Oneplus 8t of Oneplus 9?

Is de 9 de meerkost waard tegenover de 8t?

Dacht dat de 8t veel beter aanvoelde qua materialen dan de nieuwere 9.

Merci alvast.
 
Iemand die een goede screenprotector glas voor de oneplus 7t pro. Ik had er 2 gevonden panzerglas 30€ en selencia gehard glas 13€. Ik heb er nu eentje op liggen van Amazon uk, maar deugt niet. De touch werkt de helft van de tijd niet eens en er komt vuil onder het scherm. Wat wel een vereiste is, is dat de fingerprint werkt.

Bedankt alvast.
ik heb deze (mocolo) https://www.mobilesupplies.nl/oneplus-7-pro-uv-tempered-glass-volledig-scherm.html erop liggen en die is super , is de goedkopere variant van white stone dome glas maar krak hetzelfde
je merkt niet eens dat ie er opligt

+7 pro en +7tpro zijn zelfde als scherm

filmpje :
 
Benieuwd naar de Nord 2 die ze de 22ste gaan voorstellen. Hetgeen tot nu toe bekend is ziet er goed uit. Wel benieuwd hoe die MediaTeck soc zich meet tegenover de Qualcomm socs.
 
In de week toch eens oppikken denk ik, die Mediatek ziet er wel goed uit en de main camera ook.
Krijg 180 recyclage ofzo bij Proximus voor mijn toestel dus voor 220 een 8gb/128gb Nord 2.

Was al eens aan het zien naar een midrange A52 of iets als Poco F3 maar dat was het toch allemaal net niet, de Pixel 4a ook niet maar dit lijkt me toch deftig ( SoC, Camera, batterij, zeer snelle lader inclusief in de doos )

Nog ff wat reviews af zien in de week en dan hopelijk tegen het weekend al op stock bij Proximus.
 
Zouden vanaf de 28ste leverbaar zijn, reeds te pre-orderen bij verschillende winkels. Ik ben toch ook zeer hard aan het denken om er eentje te gaan halen.
 
Ik zie niet meteen downsides, ale wireless charging want ik heb een station langs mijn bed maar aan de andere kant de bijgeleverde lader doet 0 tot 100% in 40 min dus sochtends ff insteken voor ik vertrek.

En blijkbaar throttled Oneplus bepaalde apps ivm hitte en batterij verbruik maar daar komt in OxygenOS 12 een toggle voor ( en dan nog is het maar op Facebook etc )
Reden dat ik hem wil is de snelle lader, de SoC, en de kale Android zonder dat ik forced ben om een Pixel te kopen.
 
Het is mss een beetje off-topic, maar wanneer komt die limited edition smartwatch uit?
 
Ik zoek een gsm houder (auto) voor een oneplus 8 pro met dbrand case (military-grade impact protection + tear down skin)
 
Terug
Bovenaan