Hier ben ik!

giphy.gif
 
Top idee!
Hayao Miyazaki nominatie van mij dan!
(het is toch de bedoeling van maar 1 iemand te nomineren he anders ga ik mij hier te hard laten gaan) :unsure:
 
Wel ik had via het andere topic Tarkovsky al doorgegeven dus ik denk dat @Lakigigar die er al tussen gezet had, zo niet nomineer ik wel een andere.
Ah ik dacht eerder Kubrick, tenzij ge Nicholson bedoelde omdat ge 1 van die weirdos zijt die The Two Jakes Oscar waardig vonden.
 
Hebben we een deadline nodig voor het indienen van nominaties, en zoja wanneer? Misschien evt. ook nog tijd om te stemmen op een poll zodat we op 1 januari van start kunnen gaan?

Schema valt makkelijk op te stellen door loting en wat logisch te redeneren wanneer wat best past.
 
Ah ik dacht eerder Kubrick, tenzij ge Nicholson bedoelde omdat ge 1 van die weirdos zijt die The Two Jakes Oscar waardig vonden.

De gif was gewoon om aan te tonen dat ik het juiste topic gevonden had ipv het gelijknamige met een slotje op :shutup:
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Zijn er nog niet voldoende nominaties? Als het een paar weken per regisseur is, kan hieruit al een mooie selectie gemaakt worden.

Ik wil beginnen, ik heb geen familie en vrienden om de feestdagen door te komen, ik heb films nodig!
 
Ik nomineer Edgar Wright en de Coens!
Zou graag Altman nomineren, maar zag er maar 3 films van (wel drie goede tot zeer goede)
 
  • Geweldig
Waarderingen: Lint
Moet ik een poll opstarten dan? Of al een schema randomizen? Voor Don Hertzfeldt hebben we bijvoorbeeld geen maand nodig denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Terug
Bovenaan