Nieuwe tablet +- €300

horste

Well-known member
Crowdfunder FE
Zoals de titel zegt zijn we op zoek naar een tablet in de solden van +- 300 euro. Superzware dingen willen we er niet mee doen, gaat over mails lezen, websites bezoeken, digitale krant lezen, foto's op bekijken, sonos van bedienen en op vakantie eventueel gebruiken als netflix-apparaat.
Iemand tips hiervoor? Als er een hoes met ingebouwd toetsenbord direct bij beschikbaar is zou dat ook een groot pluspunt zijn (budget hiervoor komt bovenop het budget voor de tablet uiteraard).
Android of Apple maakt niet echt uit.
Momenteel hadden we de Samsung galaxy tab S6 lite of de Lenovo P11 in gedachten, maar alle advies is welkom. Als er voor € 50 extra een grote upgrade tegenover staat valt dit ook altijd te overwegen.

Alvast bedankt!
 
Bij telenet was er een actie voor de Samsung tab s6 lite met toetsenbord. Maar deze zijn uitverkocht.
Ik heb deze gekocht op 1/12/2021 maar doe er niets mee omdat bij mij thuis alles van Apple is. Als je geïnteresseerd bent wil ik deze wel verkopen.
 
Ik zou persoonlijk proberen om een samsung tab S5e of zo op de kop te tikken.
Dat ding doet voor hetgeen jij zegt het nodig te hebben effectief alles wat je wilt. En het scherm is effectief een OLED versie, terwijl samsung dat bij zijn huidige tablets dat enkel nog in de duurdere versies voorziet. De s6 lite heeft dus geen OLED scherm. En de nood voor een zwaardere processor of zo dan wat de s5e aanbied, zie ik niet direct in een tablet.

op 2de hands vb : https://www.2dehands.be/v/computers...m1757572071-samsung-galaxy-tab-s5e-64gb-wi-fi
Maar kunt ook eens gaan kijken bij marktplaats of zo.
 
Bij telenet was er een actie voor de Samsung tab s6 lite met toetsenbord. Maar deze zijn uitverkocht.
Ik heb deze gekocht op 1/12/2021 maar doe er niets mee omdat bij mij thuis alles van Apple is. Als je geïnteresseerd bent wil ik deze wel verkopen.
Ik stel het eens voor aan mijn vrouw aangezien de bedoeling was om hem met consumptiecheques te kopen. Hoeveel zou je ervoor willen?
 
S6 lite is prima tablet, hebben hem hier thuis ook.
Werkt vlot, twijfelen voor nog 1 bij te kopen voor me zelf.
Youtube op mijn gsm is wat aan de kleine kant, en veel winkels hebben hem voor 299 nu.
 
Terug
Bovenaan