NFL Fantasy Football

Ja, was wat aan het denken. Niet onlogisch en misschien voor een dezer weken, maar nog net even volharden in de zoektocht naar de Heilige QB Graal in het magische Woud van Waivering Wires.
Hoor ik daar dat ge eventueel op zoek bent naar Aaron Rodgers? :thinking: Want dan heb ik wel een trade voorstel!

Laatst bewerkt:
Rodgers zou je in het waiverings woud vrij moeten loslaten, zodat hij daar zijn magische paddenstoelen kan gaan eten. Las ik vandaag dat hij weer iets over UFO's had gezegd in een intereview 🤖

Ik ga het nog een tweetal weken aanzien. Moest Calvin Ridley of Josh Downs nu goed gestart zijn, kon ik Keenan al makkelijker weg traden. Maar ik ga er vanuit dat Deebo ook wel weer een keer bij de wekelijkse groepsknuffel een spier gaat forceren, en zonder Keenan gaat het dan al mager worden naar een WR2 toe. (Misschien gaat Kirk nog het dichtste in de buurt komen.) Dus dan liever nog even mijn tarotkaarten leggen om wekelijks de juiste QB te kiezen.

Rodgers zou je in het waiverings woud vrij moeten loslaten, zodat hij daar zijn magische paddenstoelen kan gaan eten. Las ik vandaag dat hij weer iets over UFO's had gezegd in een intereview 🤖

Ik ga het nog een tweetal weken aanzien. Moest Calvin Ridley of Josh Downs nu goed gestart zijn, kon ik Keenan al makkelijker weg traden. Maar ik ga er vanuit dat Deebo ook wel weer een keer bij de wekelijkse groepsknuffel een spier gaat forceren, en zonder Keenan gaat het dan al mager worden naar een WR2 toe. (Misschien gaat Kirk nog het dichtste in de buurt komen.) Dus dan liever nog even mijn tarotkaarten leggen om wekelijks de juiste QB te kiezen.
Van mij mag die alle ayahuasca eten, drinken, roken & smeren. Nog steeds een van beste passers in de League!
Keenan is te goed om gekooid te zitten op de bank, bij mij mag die vrij loslopen in de wei! :sneaky:

Eigenlijk zou ik de Gamepass terug moeten nemen. Ik heb van Rodgers helaas nog niets gezien dit seizoen en dat is eigenlijk wel jammer. Waar zijn de tijden dat ik zondagavond tweeënhalve blok NFL voor mijn rekening nam, een match op de tv en eentje (of Redzone) op het laptopscherm, de dag erna de rest van Sunday Night Football, de dag erna Monday Night Football uitgesteld, en vrijdag Thursday Night Football (en soms donderdagnacht ook nog de eerste helft). En dan af en toe nog even een matchke tussendoor opzetten om te kijken hoe dat ene team waar je niet veel van hoort het eigenlijk doet.

Nu is het zondag een match en daarna soms nog Redzone, maar niet altijd meer tot het einde. En af en toe op youtube de highlights. Maar hoe kan je daar nu mee zien welke spelers dit jaar echt een verschil maken op het veld. Wat een sukkelaar ben ik geworden.

Ben ik blij dat ik op EST tijdzone zit. Zondag van 13-20u vastplakken in de zetel met Redzone, als SNF interessant is dat er ook nog bij. MNF & TNF ook nog een helft erbij als het wat triestige wedstrijden zijn.

Ik had gisteren bijna MHJ gratis verloot hier als hij geen TD had.

37 punten van de Lions DST katapulteren me naar de overwinning!

Heb nu uit nieuwsgierigheid wel eens wat bekeken:

Het verschil tot dusver tussen de best returnende ploeg (Commanders, 683) en de slechtste (Houston, 310) komt neer op een verschil van ongeveer 9 punten per match. Cardinals staan in het midden met 483, wat neerkomt op 5 punten verschil per match met de Commanders. Dus het is wel een beetje zoals ik dacht, dat elke DST gewoon meer punten scoort en dat het heel waarschijnlijk niet het grote verschil zal maken. De Lions zouden bvb ook zonder return yards deze match iets van een 21-22 punten gescoord hebben. Al blijft de impact van een return TD met de yards erbij natuurlijk wel groot.

Van de tien best scorende DST's zijn er op dit moment vier die in de top tien van de return yards staan. (Commanders, Vikings, Patriots, Bears). Het telt dus mee, maar het is ook niet superoverheersend.

Toch eens interessant.

edit: had eerst de Colts als slechtste team gezien, maar er was nog een tweede pagina met vijf nog slechtere goden =)

Laatst bewerkt:
Hoeveel torn ACLs dat veld al niet gegeven heeft aan de league is waanzinnig.

Enkel door het WK voetbal gaan ze dat veld eindelijk eens aanpakken.

Dat er nog geen enkel team geweigerd heeft daar te spelen, ik snap dat ook niet. Hopelijk is het verliezen van hun grote ster een wake up call.

Dat er nog geen enkel team geweigerd heeft daar te spelen, ik snap dat ook niet. Hopelijk is het verliezen van hun grote ster een wake up call.

Volgend off-season gaan ze gras leggen. Ook enkel maar omdat Metlife de finale host van het WK.
Voor zoiets doen ze dat wel, maar voor hun eigen (2 dan nog) teams is dat niet belangrijk.

141 punten halen, een straat lengte voor op de 3de hoogste score van de week maar toch verliezen. This game…
127 punten halen, 3de hoogste score hoogste score van de week, de 4de 1 puntje minder en daarachter een straat lengte voor op de rest, maar toch verliezen. This game…

Achja, mathematisch is het nog mogelijk :support:

127 punten halen, 3de hoogste score hoogste score van de week, de 4de 1 puntje minder en daarachter een straat lengte voor op de rest, maar toch verliezen. This game…

En dn nog Mahomes op de bank gelaten, waardoor ik 15 munten laat liggen. Ik ga mijn ploeg omdopen tot de Brasschaat Bengals.

En dan nog de app adding insult to unjury:

IMG_1769.png

Terug
Bovenaan