NFL Fantasy Football

Ik kreeg geen melding van deze post... was dat met opzet om stiekempjes de draft te laten doorgaan, ja??

(misschien al een draftorder opstellen, met het Mystery Team er al in?)
Helaas... Ik moet nog wat kunst en vliegwerk verrichten om alle ploegen erbij te krijgen.
Ik kan Kemzeke bv niet verwijderen omdat we dan zogezegd niet met een even aantal zijn, dus ik moet ons eerst op 18 zetten, zodat de 3 nieuwe erbij kunnen. Dan zijn we met 17, en dan pas kan ik Kemzeke verwijderen.
Door te spelen met die aantallen, gaat die draftorder dus ook mee veranderen.

Ik hoop dus dat die drie morgen al hebben ingeschreven, dan hebben we direct erna de draftorder

Helaas... Ik moet nog wat kunst en vliegwerk verrichten om alle ploegen erbij te krijgen.
Ik kan Kemzeke bv niet verwijderen omdat we dan zogezegd niet met een even aantal zijn, dus ik moet ons eerst op 18 zetten, zodat de 3 nieuwe erbij kunnen. Dan zijn we met 17, en dan pas kan ik Kemzeke verwijderen.

Ik hoop dus dat die drie morgen al hebben ingeschreven, dan hebben we direct erna de draftorder
Ah, ik dacht dat je de draftorder gewoon in een randomizer bepaalde en dan alles handmatig goed zette! Nee, als het zo’n gedoe is, is wachten ook prima, he.

Elk jaar opnieuw die smoesjes…

Laatst bewerkt:
Er zijn nu 3 nieuwe ploegen, we wachten nog op 1tje:
Santiago Seals (ShaneVB)
Roeselare Vikings (???)
The real St teunes baller (???)

Moest die 4de nu niet komen, dienen we één ploeg op te offeren om weer even te geraken...
Ik zag al enkele vrijwilligers zich daarvoor opgeven, waarvoor hulde. Maar de persoon die op donderdag 28/08 om 23:05 iets plaatste, had toch de beste argumentatie om plek te maken voor de nieuwelingen.

artworks-xtiwWaqAL90eNyaz-9nTW9w-t500x500.jpg

Commish waiting for someones funeral

Westmalle Monks represents

Vraagje: wat scoort een goeie linebacker zoal ongeveer qua punten? Is dat vergelijkbaar met een WR, RB, QB of eerder een TE? Eerste keer dat ik met zo'n positie speel.

Hoera... we zijn volledig.
Divisies staan klaar en ook de draftorder is nu bekend:
1.Spalbeek Scribes
2.Sint-Niklaas Football Team
3.The real st teunes baller
4.Ossendrecht Ogres
5.Beveren Beavers
6.Deinze Leopards
7.Varsenare Blues
8.Santiago Seals
9.Brasschaat Ragdolls
10.Salt Lions
11.Schoten Squirrels
12.Sint Teunis snakes
13.Roeselare Vikings
14.Westmalle Monks
15.Stekene Stekelbaarzen
16.Beerse Bison

1.Spalbeek Scribes
4.Ossendrecht Ogres
5.Beveren Beavers
6.Deinze Leopards
7.Varsenare Blues
8.Santiago Seals
9.Brasschaat Ragdolls
10.Salt Lions
11.Schoten Squirrels
12.Sint Teunis snakes
13.Roeselare Vikings
14.Westmalle Monks
15.Stekene Stekelbaarzen
16.Beerse Bison
Ah, fijn om te zien dat mijn steekpenning is toegekomen! De rest kan al beginnen denken wie ze gaan draften nu CMC weg is 👀

Westmalle Monks represents

Vraagje: wat scoort een goeie linebacker zoal ongeveer qua punten? Is dat vergelijkbaar met een WR, RB, QB of eerder een TE? Eerste keer dat ik met zo'n positie speel.
Ik zou zeggen eerder K's.
Als je op de fantasy site bij spelers gaat kijken, zie je wat ze hebben gescoord over het seizoen.
Top 3:
QB 415.58, 368.04 & 335.00
RB 350.30, 328.40 & 320,90

WR 304.00, 225,48 & 212.18
TE 165.60, 158.70 & 145.80
K 188.00, 182.00 & 167.00
DEF 304.20, 292.10 & 288,20
LB 181.40, 172.30 & 156.10

Tof, merci voor de info. Ik hou wel van defensief football, dus nu ze ook in een van mijn fantasyleagues zitten geeft het vast nog wat extra incentive om de linebackers eens wat meer van mijn aandacht te geven.

1.Spalbeek Scribes
4.Ossendrecht Ogres
5.Beveren Beavers
6.Deinze Leopards
7.Varsenare Blues
8.Santiago Seals
9.Brasschaat Ragdolls
10.Salt Lions
11.Schoten Squirrels
12.Sint Teunis snakes
13.Roeselare Vikings
14.Westmalle Monks
15.Stekene Stekelbaarzen
16.Beerse Bison
Lap laatst, kan ik natuurlijk wel nimeer voorhebben dat ik McCafrey draft en dieje gekwetst is heelt seizoen zoals vorig jaar

Terug
Bovenaan