Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snakes hebben bevestigd.Dus Brecht Bandits is vervangen door Santiago Seals
Deurne dachshundd en Roeselare riverfrogs doen niet meer mee.
Weten we al meer van sint Teunes snakes en Kemzeke Camels?
Als die 2 laatste meedoen moeten we nog 2 teams hebben als ik me niet vergis @Remi
We hebben een even aantal spelers nodig.Hoeveel man is er nog nodig? Heb mss wel iemand
@sandpatt ziet het zitten! Kun jij hem een uitnodiging sturen, Remi?We hebben een even aantal spelers nodig.
Ik ga er vanuit dat Kemzeke ook afvalt, dus dan zitten we op 13 spelers, met elgrande 14.
Als er nog 2 spelers zeker meedoen, dan zit het goed met onze divisies.
Ander doet gij gewoon niet mee dit jaar?Wel, dat hangt er vanaf of we nog een 3de vinden.
Elgrande had zich al opgegeven, en dat maakt ons een even aantal deelnemers
Als sandpatt erbij komt, moeten we nog 1 iemand hebben om terug even te zijn.
Hahahaha, niet waar… heb ik dat fout gezien! Als we niet nog een derde vinden, sta ik mijn plaatsje wel af voor een jaartjeWel, dat hangt er vanaf of we nog een 3de vinden.
Elgrande had zich al opgegeven, en dat maakt ons een even aantal deelnemers
Als sandpatt erbij komt, moeten we nog 1 iemand hebben om terug even te zijn.

even voor de duidelijkheidHet 15de team heb ik uitgenodigd, moet ik team 16 ook uitnodigen of was dat in orde?
yah, komt omdat ik ploegen heb moeten verwijderen/toevoegen. Komt goed te staan tegen dat de competitie begint (als we met 16 zijn tenminste)Oei de divisions zijn serieus door mekaar geschud
Wanneer gaat de draft nu door (zaterdag of zondag)? Of toch een paar dagen later zetten in de week voor die nieuwe teams?
Ik kreeg geen melding van deze post... was dat met opzet om stiekempjes de draft te laten doorgaan, ja??yah, komt omdat ik ploegen heb moeten verwijderen/toevoegen. Komt goed te staan tegen dat de competitie begint (als we met 16 zijn tenminste)
Draft gaat door op zondag om 20u