NFL Fantasy Football

Proficiat! 3x is geen toeval meer.
Fun fact: Ik heb in de playoffs elke week de hoogste score behaald, dus ALS ik in de playoffs zat was ik gewonnen. :(

Dat zijn van die klotedingen om op te merken voor jezelf, he :D zulke dingen wil ik liever niet weten, hoe nipter hoe erger :D

Proficiat Booka, 3 peat 👑

Ik wil zelf afscheid nemen van de competitie, dit was men eerste fantasy league en heel hard van genoten ( maar misschien wel meer afgezien ). 1 keertje kampioen en alle andere had ik minstens een ploeg die kampioen waardig was.

Ik merkte dat ik teveel keek voor de fantasy en wil terug wat meer genieten van het spelletje zelf, vandaar dat de dynasty league men volle aandacht krijgt volgend jaar en ik maak hier graag plaats voor nieuw bloed.

Succes allemaal
BRECHT BANDITS OUT ✌️

IMG_8895.jpeg

Ik ga het bericht voor zijn waar gevraagd wordt of je terug wil meedoen volgend jaar en ik ga nu al bevestigen. Drukke zomer en dan moet ik er niet meer aan denken 😅

Voor de zoveelste keer twijfel ik door het seizoen of ik het nog eens wil, en voor de zoveelste keer start ik weer enthousiast mee!

😔 Juli is zo voorbij gevlogen dat ik helemaal uit het oog ben verloren om de vraag te stellen wie nog meedoet.
Gelukkig is er al wat op gereageerd.

Kan er echter iemand wat mee opvolgen de komende weken?
Ik vertrek immers vrijdag op vakantie en kom pas 15/8 terug. Gezien ik enkel mijn GSM bij heb (buiten andere bagage natuurlijk ;)), ga ik de lijst ook niet echt up to date kunnen houden.

Ik stel ook voor dat 15/8 de uiterste inschrijfdatum is, en dat we hopelijk dan ook vervangers hebben voor zij die niet meer meedoen.
Voorlopig heeft Roeselare al afgezegd en merk ik ook dat Brecht Bandits niet meer actief is (in de app)
Het NFL seizoen begint op 5/9, dus het weekend ervoor 30-31/8 zullen we de draft houden.
Keeper lock datum is 24/8. (foutje)

Laat van jullie horen:
Division 1: NFC Oost
- Schoten Squirrels (Remi)
- Brecht Bandits -> Westmalle Monks
- Brasschaat Ragdolls (Lemme)
- Beerse Bizons (The_Floyd)

Division 2: SFC Oost
- Salt Lions (Booka)
- Spalbeek Scribes (Loser)

- Deurne Dachshundd (Mike Hunt) -> The real st teunis baller
- Sint Teunis Snakes (Dimzu)

Division 3: NFC West
- Beveren Beavers (Joramovic)
- Ossendrecht Ogres (Yarrid94)
- Sint-Niklaas Football team (Thomas96)
- Stekene Stekelbaarzen (TimV)

Division 4: SFC West
- Roeselare Riverfrogs -> Roeselare Vikings
- Deinze Leopards (Mizik)

- Kemzeke Camels (Melso) --> Santiago Seals
- Varsenare Blues (luigi_1981)

Laatst bewerkt:
😔 Juli is zo voorbij gevlogen dat ik helemaal uit het oog ben verloren om de vraag te stellen wie nog meedoet.
Gelukkig is er al wat op gereageerd.

Kan er echter iemand wat mee opvolgen de komende weken?
Ik vertrek immers vrijdag op vakantie en kom pas 15/8 terug. Gezien ik enkel mijn GSM bij heb (buiten andere bagage natuurlijk ;)), ga ik de lijst ook niet echt up to date kunnen houden.

Ik stel ook voor dat 15/8 de uiterste inschrijfdatum is, en dat we hopelijk dan ook vervangers hebben voor zij die niet meer meedoen.
Voorlopig heeft Roeselare al afgezegd en merk ik ook dat Brecht Bandits niet meer actief is (in de app)
Het NFL seizoen begint op 5/9, dus het weekend ervoor 30-31/8 zullen we de draft houden.
Keeper lock datum is 24/8.

Laat van jullie horen:
Division 1: NFC Oost
- Schoten Squirrels (Remi)
- Brecht Bandits @sten.dw
- Brasschaat Ragdolls (Lemme)
- Beerse Bizons (The_Floyd)

Division 2: SFC Oost
- Salt Lions (Booka)
- Spalbeek Scribes (Loser)

- Deurne Dachshundd (Mike Hunt) ??? (geen lid meer?)
- Sint Teunis Snakes (Dimzu) ??? (geen lid meer?)

Division 3: NFC West
- Beveren Beavers @Joramovic
- Ossendrecht Ogres (Yarrid94)
- Sint-Niklaas Football team (Thomas96)
- Stekene Stekelbaarzen (TimV)

Division 4: SFC West
- Roeselare Riverfrogs
- Deinze Leopards (Mizik)
- Kemzeke Camels (Melso) ??? (geen lid meer?)
- Varsenare Blues (luigi_1981)
@Dimzu en @Melso zijn wel nog altijd lid, hoor. MikeHunt ook, maar niet meer actief sinds 2022... zeker dat dat de juiste nick is?
En lijstje mee opvolgen kan ik wel!

Sten (Brecht Bandits) heeft bevestigd niet meer mee te doen.

Was er nog ne wachtlijst voor mensen die mee wilden doen? Anders kan ik wel eens bij mijn broer horen of die interesse heeft… (die zit wel met zen tijdsverschil van 6 uur :p)

Terug
Bovenaan