Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dezelfde afspraak gelijk de vorige seizoenen geldt nog steedsMoest eens iemand anders willen winnen, wil ik mijn plaats ook wel afstaan
Maar anders ga ik weer los voor de SB!
Moest eens iemand anders willen winnen, wil ik mijn plaats ook wel afstaan
Maar anders ga ik weer los voor de SB!
Goed, ik ga toch voor het seizoen nog even hier een klein boompje over opzetten. Ik quoot mezelf, maar tag best ook @Remi zeker. En het is niet dat ik er nog zuur over ben, zeker niet. Maar ik vind wel dat we 1. mogen kijken naar welke trades afgekeurd worden en welke niet. En 2. ook welke timer daar op moet staan, want ik vind het alleen maar ellendig dat het zo lang wachten is na de beslissing... soms kan hij zelfs die week nog niet spelen.Nee oké, snap ik. Maar trades worden toch nooit afgekeurd omdat ze niet in balans geacht worden. Enfin, ik ga er ook niet meer van maken, hoorHeb @The_Floyd al drie alternatieven gestuurd. Hopelijk lukken die wel nog voor TNF als 1 van de 2 wordt aanvaard, geen idee wie speelt!

Dus we zouden nog graag iets horen van @Mike Hunt en @Melso, en vervangen voorlopig al Roeselare of Brecht door @ShaneVB ! Ik weet niet of The_Floyd liever wel of liever niet met zijn broer in één divisie zitJuli is zo voorbij gevlogen dat ik helemaal uit het oog ben verloren om de vraag te stellen wie nog meedoet.
Gelukkig is er al wat op gereageerd.
Kan er echter iemand wat mee opvolgen de komende weken?
Ik vertrek immers vrijdag op vakantie en kom pas 15/8 terug. Gezien ik enkel mijn GSM bij heb (buiten andere bagage natuurlijk), ga ik de lijst ook niet echt up to date kunnen houden.
Ik stel ook voor dat 15/8 de uiterste inschrijfdatum is, en dat we hopelijk dan ook vervangers hebben voor zij die niet meer meedoen.
Voorlopig heeft Roeselare al afgezegd en merk ik ook dat Brecht Bandits niet meer actief is (in de app)
Het NFL seizoen begint op 5/9, dus het weekend ervoor 30-31/8 zullen we de draft houden.
Keeper lock datum is 24/8. (foutje)
Laat van jullie horen:
Division 1: NFC Oost
- Schoten Squirrels (Remi)
- ??? (ShaneVB)
- Brasschaat Ragdolls (Lemme)
- Beerse Bizons (The_Floyd)
Division 2: SFC Oost
- Salt Lions (Booka)
- Spalbeek Scribes (Loser)
- Deurne Dachshundd (Mike Hunt) ??? (geen lid meer?)
- Sint Teunis Snakes (Dimzu)
Division 3: NFC West
- Beveren Beavers (Joramovic)
- Ossendrecht Ogres (Yarrid94)
- Sint-Niklaas Football team (Thomas96)
- Stekene Stekelbaarzen (TimV)
Division 4: SFC West
- Roeselare Riverfrogs
- Deinze Leopards (Mizik)
- Kemzeke Camels (Melso)
- Varsenare Blues (luigi_1981)

Dit is Mike Hunt dus die doet niet meer meeIk moest melden dat Deurne Dachshund niét meer mee doet dit jaar!
Zo, terug van de reis, dus we kunnen er weer invliegen.Dus we zouden nog graag iets horen van @Mike Hunt en @Melso, en vervangen voorlopig al Roeselare of Brecht door @ShaneVB ! Ik weet niet of The_Floyd liever wel of liever niet met zijn broer in één divisie zit
e
Edit: fout gelezen. ShaneVB neemt de plaats in van The_Floyd!
Edit2: en fuck dat rare groen van jou, Remi![]()
Deurne/Brasschaat Ragdols: 2013

@Remi Je kan mij gerust in de West steken en Roeselare vervangen, ik zit namelijk nogal 7000km ver West. Ook mogelijks de League invite in PB, dan kan ik mijn team aanmaken en laat ik de naam weten!Dus we zouden nog graag iets horen van @Mike Hunt en @Melso, en vervangen voorlopig al Roeselare of Brecht door @ShaneVB ! Ik weet niet of The_Floyd liever wel of liever niet met zijn broer in één divisie zit
Edit: fout gelezen. ShaneVB neemt de plaats in van The_Floyd!
Deurne/Brasschaat Ragdols: 2013
Merksem Pilgrims/Schoten Squirrels: 2014 2015 2018 2024
Al 11 seizoenen geen top 3 plek... misschien lukt het wel ne keer in seizoen 12+1![]()
Euh hoe wakker zijde gij Loser, ik doe nog mee heEdit: fout gelezen. ShaneVB neemt de plaats in van The_Floyd!

Lap, plan mislukt.Euh hoe wakker zijde gij Loser, ik doe nog mee he
Mij maakt het ni uit waar hij zit, er zullen hoe dan ook wel weer weddenschappen vallen![]()
Gelukkig hebben we onze Rots Remi nog!