NFL Fantasy Football

Moest eens iemand anders willen winnen, wil ik mijn plaats ook wel afstaan 😏

Maar anders ga ik weer los voor de SB!

Moest eens iemand anders willen winnen, wil ik mijn plaats ook wel afstaan 😏

Maar anders ga ik weer los voor de SB!
1753391594252.gif

Nee oké, snap ik. Maar trades worden toch nooit afgekeurd omdat ze niet in balans geacht worden. Enfin, ik ga er ook niet meer van maken, hoor :D Heb @The_Floyd al drie alternatieven gestuurd. Hopelijk lukken die wel nog voor TNF als 1 van de 2 wordt aanvaard, geen idee wie speelt!
Goed, ik ga toch voor het seizoen nog even hier een klein boompje over opzetten. Ik quoot mezelf, maar tag best ook @Remi zeker. En het is niet dat ik er nog zuur over ben, zeker niet. Maar ik vind wel dat we 1. mogen kijken naar welke trades afgekeurd worden en welke niet. En 2. ook welke timer daar op moet staan, want ik vind het alleen maar ellendig dat het zo lang wachten is na de beslissing... soms kan hij zelfs die week nog niet spelen.

Over het eerste puntje, voor mij zijn alleen trades met de bedoeling om vals te spelen verboden. Dus iemand die spelers krijgt van een bevriend team, omdat die het toch opgegeven heeft of niet echt meedoet, of zo. Dat was hier absoluut niet het geval, ik was zelfs niet de vragende partij hier. De trade van @The_Floyd en mij was afgekeurd omdat die zo ontzettend uit balans zou zijn.

Ik gaf:
Josh Jacobs

Ik kreeg:
Christian McCaffrey
Aaron Jones

Eerst ook Romeo Doubs erbij, maar die zou met mijn receivers nooit gespeeld hebben, en zouden we ook hebben laten vallen als dat moest. Hier zou zogenaamd The_Floyd altijd de verliezer zijn in deze trade. En dan kijken we naar de fantasypunten non-PPR sinds week 3:
Ik gaf: 228
Ik kreeg: 219

De trade die dus zodanig uit balans was dat het een oneerlijk voordeel was voor mij, blijkt achteraf 10 punten in mijn nadeel. Doubs heeft geen 10 punten meer gehaald dan mijn toenmalige receiver corps. Nog eens, het is dus echt niet om te zeuren over die vorige trade, maar eerder om aan te tonen dat voor mij trades goed- of afkeuren op basis van balans onmogelijk is in het midden van het seizoen. Daarom is het fantasy, je kunt niet zeker weten wie gaat doorbreken of floppen.

Van mij mag de timer ook weg ivm de trades, of gezet worden op 24u, maar ik weet niet of dat kan in de app. Of vinden anderen het wel een goed idee om te behouden?

Ik zou bovenstaande punt kunnen bekrachtigen met te zeggen dat door mijn uitgebreide Fantasy kennis ik wist dat dat een eerlijke trade ging zijn 🤓
maar uiteindelijk komt elke trade neer op chance en denk ik dat iedereen daar zijn eigen verantwoordelijkheid in draagt.
Uitzonderingen zijn bvb: absurde trades in het voordeel van een playoff team de week voor de playoffs.
Maar dat heb ik in al die jaren nog nooit meegemaakt.

Ik ben akkoord met beide stellingen. Ik denk dat iedereen trade uit eigen overtuigen hoe "oneerlijk" die trade ook lijkt. En de timer mag van mij ook naar max 24u!

😔 Juli is zo voorbij gevlogen dat ik helemaal uit het oog ben verloren om de vraag te stellen wie nog meedoet.
Gelukkig is er al wat op gereageerd.

Kan er echter iemand wat mee opvolgen de komende weken?
Ik vertrek immers vrijdag op vakantie en kom pas 15/8 terug. Gezien ik enkel mijn GSM bij heb (buiten andere bagage natuurlijk ;)), ga ik de lijst ook niet echt up to date kunnen houden.

Ik stel ook voor dat 15/8 de uiterste inschrijfdatum is, en dat we hopelijk dan ook vervangers hebben voor zij die niet meer meedoen.
Voorlopig heeft Roeselare al afgezegd en merk ik ook dat Brecht Bandits niet meer actief is (in de app)
Het NFL seizoen begint op 5/9, dus het weekend ervoor 30-31/8 zullen we de draft houden.
Keeper lock datum is 24/8. (foutje)

Laat van jullie horen:
Division 1: NFC Oost
- Schoten Squirrels (Remi)
- ??? (ShaneVB)
- Brasschaat Ragdolls (Lemme)
- Beerse Bizons (The_Floyd)

Division 2: SFC Oost
- Salt Lions (Booka)
- Spalbeek Scribes (Loser)

- Deurne Dachshundd (Mike Hunt) ??? (geen lid meer?)
- Sint Teunis Snakes (Dimzu)

Division 3: NFC West
- Beveren Beavers (Joramovic)
- Ossendrecht Ogres (Yarrid94)
- Sint-Niklaas Football team (Thomas96)
- Stekene Stekelbaarzen (TimV)

Division 4: SFC West
- Roeselare Riverfrogs
- Deinze Leopards (Mizik)
- Kemzeke Camels (Melso)
- Varsenare Blues (luigi_1981)
Dus we zouden nog graag iets horen van @Mike Hunt en @Melso, en vervangen voorlopig al Roeselare of Brecht door @ShaneVB ! Ik weet niet of The_Floyd liever wel of liever niet met zijn broer in één divisie zit :D

Edit: fout gelezen. ShaneVB neemt de plaats in van The_Floyd! :eek:
Edit2: en fuck dat rare groen van jou, Remi :D

Dus we zouden nog graag iets horen van @Mike Hunt en @Melso, en vervangen voorlopig al Roeselare of Brecht door @ShaneVB ! Ik weet niet of The_Floyd liever wel of liever niet met zijn broer in één divisie zit :D
e
Zo, terug van de reis, dus we kunnen er weer invliegen.

Ik heb de trade op "no review" gezet. Als die wordt aanvaard, zal de speler de volgende dag beschikbaar zijn.

Voor zover ik het begrijp, moeten we dus nog 3 teams zoeken?

edit : niks zo gemakkelijk als mijn
00FF00-groen en FF0000-rood

@Remi Je kan mij gerust in de West steken en Roeselare vervangen, ik zit namelijk nogal 7000km ver West. Ook mogelijks de League invite in PB, dan kan ik mijn team aanmaken en laat ik de naam weten!

Euh hoe wakker zijde gij Loser, ik doe nog mee he 😂
Mij maakt het ni uit waar hij zit, er zullen hoe dan ook wel weer weddenschappen vallen 😂
Lap, plan mislukt.

Nee, ik was echt totaal niet mee, moet dat half slaapwandelend hebben getypt :D Gelukkig hebben we onze Rots Remi nog!

Terug
Bovenaan