Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was letterlijk opzoek naar een meme om uw teleurstelling uit te beelden..@Remi , die W heb ik u cadeau gedaan. Lang getwijfeld om Winston & Gesicki er op te zetten maar dacht dat Perdy het wel ok zou doen in de sneeuw. Om dan met 2 punten verschil te verliezen terwijl Winston 33 punten haalt.![]()
Zelfs met uw twee BYE's hebt ge brandhout gemaakt van uw tegenstander (die we wegens privacy redenen niet gaan noemen om het schaamtegevoel niet groter te maken)Alvast mijn excuses aan degene die er nadeel bij hebben gehad: ik heb 2 man in mijn line-up op bye staan. Ik heb woensdag vluchtig gekeken wegens tijdgebrek de rest van de week en heb die 2 compleet gemist…
Ik was dit nu nog eens even aan't bekijken. Waarom kom ik eigenlijk niet uit tegen Roeselare Riverfrogs?Proficiat aan Salt Lions met hun winst in het reguliere seizoen. Hoewel de Lions de vorige twee super bowls wonnen, is dit de eerste keer dat ze aan de top staan na het reguliere seizoen. Gaan ze nu ook voor de dubbel?
Natuurlijk ook proficiat aan alle deelnemers. Helaas voor 8 onder hen, zal de superbowl niet aan hen besteed zijn.
Voor die titel strijden de volgende teams nog mee:
NFC:
Schoten Squirrels [10-4 (2)] - Stekene Stekelbaarzen [8-6 (7)]
Sint-Niklaas Football team [9-5 (5)] - Brasschaat Ragdolls [8-6 (6)]
SFC
Salt Lions [11-3 (1)] - Spalbeek Scribes [9-5 (4)]
Roeselare Riverfrogs [7-7 (8)] - Sint Teunis snakes [9-5 (3)]
Zelfs met uw twee BYE's hebt ge brandhout gemaakt van uw tegenstander (die we wegens privacy redenen niet gaan noemen om het schaamtegevoel niet groter te maken)
Ha, dit stond al uitgelegd in mijn antwoord op de lezersbief van L uit B.Ik was dit nu nog eens even aan't bekijken. Waarom kom ik eigenlijk niet uit tegen Roeselare Riverfrogs?
Mij lijkt het toch logischer dat ik tegen hen uitkom en Sint Teunis snakes uitkomt tegen Spalbeek Scribes?
Klopt, dat is duidelijk.Ha, dit stond al uitgelegd in mijn antwoord op de lezersbief van L uit B.
Divisiewinnaars hebben altijd "homefield advantage", dus die spelen sowieso niet tegen elkaar. De overige twee plekken worden dan ingevuld naargelang de positie op de overall-ranking. Kwestie van die Divisiewinst toch een beetje aantrekkelijk te maken.

Volgens uw post zou ik tegen St Niklaas moet. Maar in de app speel in tegen u?Proficiat aan Salt Lions met hun winst in het reguliere seizoen. Hoewel de Lions de vorige twee super bowls wonnen, is dit de eerste keer dat ze aan de top staan na het reguliere seizoen. Gaan ze nu ook voor de dubbel?
Natuurlijk ook proficiat aan alle deelnemers. Helaas voor 8 onder hen, zal de superbowl niet aan hen besteed zijn.
Voor die titel strijden de volgende teams nog mee:
NFC:
Schoten Squirrels [10-4 (2)] - Stekene Stekelbaarzen [8-6 (7)]
Sint-Niklaas Football team [9-5 (5)] - Brasschaat Ragdolls [8-6 (6)]
SFC
Salt Lions [11-3 (1)] - Spalbeek Scribes [9-5 (4)]
Roeselare Riverfrogs [7-7 (8)] - Sint Teunis snakes [9-5 (3)]
Volgens uw post zou ik tegen St Niklaas moet. Maar in de app speel in tegen u?
Change da ge dat zegt.Mja, had ik dat op voorhand geweten had ik natuurlijk nooit Purdy gezet. Maar ja, eens een corrupte commish, altijd een corrupte commish…Change da ge dat zegt.
'k Had dinsdag alles goed gezet, maar blijkbaar was dat weer veranderd.
Nu staat het gelijk het moet (en hopelijk blijft het ook zo staan nu)