NFL Fantasy Football

@Remi , die W heb ik u cadeau gedaan. Lang getwijfeld om Winston & Gesicki er op te zetten maar dacht dat Perdy het wel ok zou doen in de sneeuw. Om dan met 2 punten verschil te verliezen terwijl Winston 33 punten haalt. :sarcastic:

@Remi , die W heb ik u cadeau gedaan. Lang getwijfeld om Winston & Gesicki er op te zetten maar dacht dat Perdy het wel ok zou doen in de sneeuw. Om dan met 2 punten verschil te verliezen terwijl Winston 33 punten haalt. :sarcastic:
Ik was letterlijk opzoek naar een meme om uw teleurstelling uit te beelden..

Lemme op maandag 2/12__________Lemme op dinsdag 3/12
Smile.png

Man… CMC out for season met een PCL. En Taysom Hill ook een ACL :o , een geluk dat ik me heb kunnen inhouden om alles in te zetten op een trade voor hem!

Alvast mijn excuses aan degene die er nadeel bij hebben gehad: ik heb 2 man in mijn line-up op bye staan. Ik heb woensdag vluchtig gekeken wegens tijdgebrek de rest van de week en heb die 2 compleet gemist…

Proficiat aan Salt Lions met hun winst in het reguliere seizoen. Hoewel de Lions de vorige twee super bowls wonnen, is dit de eerste keer dat ze aan de top staan na het reguliere seizoen. Gaan ze nu ook voor de dubbel?

Natuurlijk ook proficiat aan alle deelnemers. Helaas voor 8 onder hen, zal de superbowl niet aan hen besteed zijn.
Voor die titel strijden de volgende teams nog mee:

NFC:
Schoten Squirrels [10-4 (2)] - Stekene Stekelbaarzen [8-6 (7)]
Sint-Niklaas Football team [9-5 (5)] - Brasschaat Ragdolls [8-6 (6)]

SFC
Salt Lions [11-3 (1)] - Spalbeek Scribes [9-5 (4)]
Roeselare Riverfrogs [7-7 (8)] - Sint Teunis snakes [9-5 (3)]

Alvast mijn excuses aan degene die er nadeel bij hebben gehad: ik heb 2 man in mijn line-up op bye staan. Ik heb woensdag vluchtig gekeken wegens tijdgebrek de rest van de week en heb die 2 compleet gemist…
Zelfs met uw twee BYE's hebt ge brandhout gemaakt van uw tegenstander (die we wegens privacy redenen niet gaan noemen om het schaamtegevoel niet groter te maken)

@Remi zijn er statistieken hoe vaak dat de winnaar van het regulier seizoen ook de SB in de wacht heeft weten te slepen? :D
De voorbije 2 jaren alvast niet :p

Proficiat aan Salt Lions met hun winst in het reguliere seizoen. Hoewel de Lions de vorige twee super bowls wonnen, is dit de eerste keer dat ze aan de top staan na het reguliere seizoen. Gaan ze nu ook voor de dubbel?

Natuurlijk ook proficiat aan alle deelnemers. Helaas voor 8 onder hen, zal de superbowl niet aan hen besteed zijn.

NFC:

SFC
Ik was dit nu nog eens even aan't bekijken. Waarom kom ik eigenlijk niet uit tegen Roeselare Riverfrogs?

Mij lijkt het toch logischer dat ik tegen hen uitkom en Sint Teunis snakes uitkomt tegen Spalbeek Scribes?

3de in de breakdown, en toch niet in de de playoffs geraakt. :(
Ook wel meeste punten tegengehad, dus wel wat pech gehad, en voor een auto draft uiteindelijk geen slecht seizoen gehad.

Zelfs met uw twee BYE's hebt ge brandhout gemaakt van uw tegenstander (die we wegens privacy redenen niet gaan noemen om het schaamtegevoel niet groter te maken)

Dramatische keuzes de laatste 2 weken. Telkens massa's punten op de bank laten zitten. Benieuwd of ik in de playoffs wel de juiste keuzes kan maken.

Ik was dit nu nog eens even aan't bekijken. Waarom kom ik eigenlijk niet uit tegen Roeselare Riverfrogs?

Mij lijkt het toch logischer dat ik tegen hen uitkom en Sint Teunis snakes uitkomt tegen Spalbeek Scribes?
Ha, dit stond al uitgelegd in mijn antwoord op de lezersbief van L uit B.
Divisiewinnaars hebben altijd "homefield advantage", dus die spelen sowieso niet tegen elkaar. De overige twee plekken worden dan ingevuld naargelang de positie op de overall-ranking. Kwestie van die Divisiewinst toch een beetje aantrekkelijk te maken.

Ha, dit stond al uitgelegd in mijn antwoord op de lezersbief van L uit B.
Divisiewinnaars hebben altijd "homefield advantage", dus die spelen sowieso niet tegen elkaar. De overige twee plekken worden dan ingevuld naargelang de positie op de overall-ranking. Kwestie van die Divisiewinst toch een beetje aantrekkelijk te maken.
Klopt, dat is duidelijk.
Mi scusi :)

NFC:

SFC
Volgens uw post zou ik tegen St Niklaas moet. Maar in de app speel in tegen u?

Volgens uw post zou ik tegen St Niklaas moet. Maar in de app speel in tegen u?
😱 Change da ge dat zegt.
'k Had dinsdag alles goed gezet, maar blijkbaar was dat weer veranderd.
Nu staat het gelijk het moet (en hopelijk blijft het ook zo staan nu)

😱 Change da ge dat zegt.
'k Had dinsdag alles goed gezet, maar blijkbaar was dat weer veranderd.
Nu staat het gelijk het moet (en hopelijk blijft het ook zo staan nu)
Mja, had ik dat op voorhand geweten had ik natuurlijk nooit Purdy gezet. Maar ja, eens een corrupte commish, altijd een corrupte commish…

De matchen zijn nog niet volledig gespeeld, maar kunnen we stemmen om de league rules voor scoring eens opnieuw te bekijken voor volgend seizoen? Het was me tot nu nog niet opgevallen, maar een qb krijgt bij onze league minpunten voor sacks en lost yards. Je wordt dubbel bestraft. In andere leagues die ik speel krijgt een qb nergens minpunten voor een sack. Het viel me nu ook maar op omdat Jayden Daniels in mijn andere leagues veel meer punten heeft dan in deze league.
Dat gezegd zijnde, hopelijk scoort Bowers enkele touchdowns vannacht zodat ik mijn streak van halve finales halen kan verderzetten 😅

Verdekke.... wat een lastige finale.
Als Salt voor de 3de keer op rij wint, lijkt het alsof ze de commish hebben omgekocht.
Wint Schoten, dan lijkt het alsof de commish de boel heeft gemanipuleerd.

De commish verliest hier dus altijd :(

In elk geval ... hup naar de finale

Terug
Bovenaan