NFL Fantasy Football

Amai, en in onze rivalry had ik echt niet gedacht dat ik Booka ging kloppen… het begon ook bedroevend: IMG_3752.png

Maar Lamar is echt wel fenomenaal nu… en Fred Warner ❤️ dat is niet herhaalbaar, maar toch tof! En Booka enorm veel pech 🙈

In other news: veel gevelde qb’s, dus mijn Rodgers is te krijg ;) net als McCaffrey voor een goed bod :p

Weer een vraagje over de waivers, mijn eerste waiver was freiermuth en iemand achter mij in de priority heeft em. Hoe wordt dit bepaald?

Weer een vraagje over de waivers, mijn eerste waiver was freiermuth en iemand achter mij in de priority heeft em. Hoe wordt dit bepaald?
Ik heb Freiermuth. Bij mij stond hij als eerste, maar ik weet ook niet juist hoe dat zit. Ik sta iets hoger in de stand, maar ik denk als jij vorige week nog een waiver hebt genomen na mij, kom je automatisch lager dan ik de volgende keer. Denk ik. Maw: priority 1 hou je, zolang je niemand oppikt. Denk ik :D

Ook geweldig dat die site (en app) zo fantastisch werkt.
Door de week, als ik iets wil managen, dan geeft ie niet alles weer, loopt ie geregeld vast... en ook nu kan ik er weer niet op.
Last minute wijzigingen zijn dus niet aan de orde.
Hiervoor kan ik trouwens de Sleeper app aanraden 🙏🏻 we zijn daarop een dynasty begonnen en Sleeper is een enorme vooruitgang op de nfl fantasy app

@luigi_1981 zou een extra WR de trade voor jou wel een mogelijkheid maken? Of gewoon helemaal nog niet?
Ja momenteel overweeg ik mn opties om een beter RB te vinden maar de blessure van McCaffrey is iets dat ik in de nabije toekomst niet goed zie te komen. Tendinitis is altijd een blessure die veel tijd of operatie vraagt om te genezen. Zie je ook in het voetbal bij ons.

Amai, weer twee waivers kunnen binnenhalen! Deze week ga ik het wel nodig hebben... een titanenclash, tegen Sint Teunis, met 1,5 projected punt verschil. Voorlopig lijk ik mijn tegenslagen wel nog goed te verwerken door monsterscores van enkelingen, maar ligt het aan mij of zijn echt zo goed als alle spelers veel wisselvalliger behalve een selecte top?

Amai, weer twee waivers kunnen binnenhalen! Deze week ga ik het wel nodig hebben... een titanenclash, tegen Sint Teunis, met 1,5 projected punt verschil. Voorlopig lijk ik mijn tegenslagen wel nog goed te verwerken door monsterscores van enkelingen, maar ligt het aan mij of zijn echt zo goed als alle spelers veel wisselvalliger behalve een selecte top?
Kheb ook die indruk 😁

Lang leve de Steelers redzone offense (of het gebrek eraan), als Miami nu nog eens een remonte kan inzetten is mijn seizoen mss toch nog niet helemaal om zeep.

Eindelijk mijn eerste win! 😂
Ik wil nooooit nog 1st pick. In mujn 2 leagues de 1st pick gehad en niks anders dan spelers gedraft die op IR gegaan zijn 😭

Btw Spalbeek, fijn dat je mijn WR problee wou opvullen met Watson, maar zijn productie is niet zo wauw en volgende week een bye…

Dus ik ben op zoek naar een degelijke WR, lees: een speler van minstens 8p per week ofzo, hoeft geen top tier te zijn want daar ga ik niks voor kunne geven. Maar met WR’s die 4 punten halen ben ik niks, die heb ik zelf genoeg 😂

Terug
Bovenaan