Netflix

Ik zie dat The Last Kingdom S5 vanaf nu elke maandag op VTM 3 zit met Nederlandstalige ondertitels, het 5e seizoen staat er wel op met Engelstalige ondertitels op Netflix, beetje jammer dat het zo is geregeld qua licenties. Ik heb het een tijd geleden maar met Engels gezien op Netflix ipv te zitten wachten voor ondertitels (en met 5.1 geluid).

Iemand een idee waarom ik mijn gedownloade afleveringen niet meer offline kan bekijken? Nog nooit voorgehad. :unsure:

Kunnen zichzelf toch niet verwijderd hebben? Opslagruimte ligt het trouwens niet aan.

Iemand een idee waarom ik mijn gedownloade afleveringen niet meer offline kan bekijken? Nog nooit voorgehad. :unsure:

Kunnen zichzelf toch niet verwijderd hebben? Opslagruimte ligt het trouwens niet aan.
De licenties op uw apparaat vervallen na een tijd. Dus als uw apparaat offline staat eens verbinden met het internet.

2e mogelijkheid is dat de licenties van Netflix voor uw serie en deze regio verlopen zijn.

Staat bij jullie invincible er nog op?

@General ik heb de serie indertijd wat op tv gevolgd.

Het was wel een leuk mysterie, maar verviel voor mij nogal snel in een ‘politieshow’ (iedere aflevering een ‘zaak’ oplossen ivm het mysterie) en ik had het gevoel dat dit dus seizoenen lang gerekt zou worden.

Ben dan afgehaakt.

Staat bij jullie invincible er nog op?

@General ik heb de serie indertijd wat op tv gevolgd.

Het was wel een leuk mysterie, maar verviel voor mij nogal snel in een ‘politieshow’ (iedere aflevering een ‘zaak’ oplossen ivm het mysterie) en ik had het gevoel dat dit dus seizoenen lang gerekt zou worden.

Ben dan afgehaakt.
Invincible is een Amazon serie. En nu Prime hier beschikbaar is veronderstel ik dat ze die licenties niet meer zullen verlengen.

Ik heb het gevoel dat ze bij Netflix er wel op vooruitgaan van content, maar elke beslissing door de hoge piefen van de financiële dienst doen dat helemaal teniet.

Heb je de hbo docu gezien? Vraag me af of het de moeite is om deze ook te bekijken. :unsure:
Als ik even naar Reddit surf zou dit het voorname onderscheid zijn:

I just finished the Netflix doc and I think I liked it a little more. They covered a lot of the same ground but I felt it gave me a better idea how badly the crowd was treated. Peace, Love, and Rage seemed to put more blame on the culture that existed at the time for the festival's downfall while Trainwreck focused more on the on just how much the people in charge fucked over the people there. For example, Peace, Love, and Rage didn't say anything about the producers lying about a surprise guest to keep people from leaving. That was really fucking low.

HBO docu zal dus ook wel de moeite zijn. Nineties frat boys = / = sixties hippies. :unsure:

Ja, sterk eerste seizoen, maar erna echt moeten doorbijten om de volledige serie uit te kijken
Hier net hetzelfde. Mijn vrouw is er zot van, terwijl ik meermaals met mijn ogen draai.
Nog 1 seizoen en dan is het gedaan.
En ik vrees het lost scenario, op veel vragen geen antwoord krijgen.

Sinds gisteren hebben we problemen met Netflix: we zien maar een heel beperkt aantal titels en nu blijft die laden en geeft die een foutmelding. Het gekke is dat we wel nog gewoon kunnen streamen via onze smartphone (enfin, als we toch het icoontje kunnen zien om te streamen via Chromecast want dat komt niet altijd tevoorschijn). We hebben thuis Telenet, ik weet niet of andere mensen dit ook meemaken?

Laatst bewerkt:
Sinds gisteren hebben we problemen met Netflix: we zien maar een heel beperkt aantal titels en nu blijft die laden en geeft die een foutmelding. Het gekke is dat we wel nog gewoon kunnen streamen via onze smartphone (enfin, als we toch het icoontje kunnen zien om te streamen via Chromecast want dat komt niet altijd tevoorschijn). We hebben thuis Telenet, ik weet niet of andere mensen dit ook meemaken?
Hoe kijk je Netflix? Via een app op je smart-tv? Via de Telenet-digicorder?

Zulke zaken zijn meestal tijdelijk van aard.

Terug
Bovenaan