Netflix Netflix

Ik heb sinds vorige week Suburra ontdekt.
Italiaanse serie op het gedacht van Gomorra, maar dan in Rome.
Het kan me wel boeien maar heb er minder feeling mee dan met Gomorra
 
Ik heb sinds vorige week Suburra ontdekt.
Italiaanse serie op het gedacht van Gomorra, maar dan in Rome.
Het kan me wel boeien maar heb er minder feeling mee dan met Gomorra
Is ook echt een pak minder dan Gomorra. Wel nog leuk om te volgen.
 
Trainwreck: Woodstock '99.

Holy fuck.
Moet toegeven dat ik helemaal geen weet had van Woodstock 99

Interessant om zien dus. Al vond ik (vooral in de 1ste aflevering) dat men bepaalde zaken/details toch iets te hard uitvergrootte om het nog wat sensationeler te maken, terwijl de feiten al voor zich spreken. Sommige sprekers tussendoor waren misschien ook iets te (op een typisch Amerikaanse manier) over-enthousiast. Of sommige sprekers waren ook gewoon 'raar', zoals die Keith.

Wel frappant hoe de belangrijkste personen hun handen wasten in onschuld.

LOL @ het uitdelen van die kaarsen op de laatste avond
 
Moet toegeven dat ik helemaal geen weet had van Woodstock 99

Interessant om zien dus. Al vond ik (vooral in de 1ste aflevering) dat men bepaalde zaken/details toch iets te hard uitvergrootte om het nog wat sensationeler te maken, terwijl de feiten al voor zich spreken. Sommige sprekers tussendoor waren misschien ook iets te (op een typisch Amerikaanse manier) over-enthousiast. Of sommige sprekers waren ook gewoon 'raar', zoals die Keith.

Wel frappant hoe de belangrijkste personen hun handen wasten in onschuld.

LOL @ het uitdelen van die kaarsen op de laatste avond
Het was echt typisch op z’n Amerikaans geproduceerd natuurlijk.
Eigenlijk was enkel de laatste aflevering goed.
Die eerste 2 hadden ze in een half uurtje aan de laatste kunnen plakken, dan zou ik het een goeie docu vinden.
 
“Details about Ricci’s role are being kept under wraps to protect the surprise for fans, but I can reveal that she plays a new character and not an older version of Wednesday.”

Jenna Ortega will play Wednesday Addams, Ricci's former role.”
 
Dat ziet er inderdaad wel in orde uit. Weer iets om naar uit te kijken! En nu ook nog Babylon Berlin seizoen 4 graag!
Sky Deutschland zendt dit uit vanaf 8 oktober en in 2023 op ARD. Bij ons zal het wss ergens volgend jaar op Disney+ komen (internationaal is het een Netflix serie maar door een kwestie van rechten niet in BE).
 
Terug
Bovenaan