Netflix Netflix

Mijn account is blijkbaar geblokkeerd omdat de laatste betaling niet is doorgevoerd. Als ik mijn betaalmethode wil aanpassen/bijwerken kan ik geen mistercash/bancontact meer selecteren, terwijl ik daarvoor altijd op die manier heb betaald.

Nog mensen hier last van?
 
Mijn account is blijkbaar geblokkeerd omdat de laatste betaling niet is doorgevoerd. Als ik mijn betaalmethode wil aanpassen/bijwerken kan ik geen mistercash/bancontact meer selecteren, terwijl ik daarvoor altijd op die manier heb betaald.

Nog mensen hier last van?
Was bij mij ook het geval maar heb dan wel degelijk via mijn account terug mijn bankkaart (maestro) gegevens moeten ingeven en was in orde.
 
Nondedju. Stomme Belgen.
Alles buiten VS en mindere mate Canada/VK is problematisch qua rechten, en volgens mij is het echt een soort van spinnenweb waar je nog amper door kan zien. Gaat ten koste van de kwaliteit / aanbod van onze streamingdiensten. Sowieso is het in België op dat vlak met Telenet die HBO blokkeert, en andere diensten die nog steeds denken dat België Frankrijk is, triestig gesteld.

Heb ook mijn netflix abonnement opgezegd. De weinige zaken die mij Netflix deden prefereren over andere diensten hebben ze over boord gegooid de laatste maanden.
 
Heb Netflix op pc en vroeger met hdmi kabel naar een tv die geen smart tv is. Sinds een week als netflix wil opstarten krijg ik wel geluid maar geen beeld meer.

Heeft netflix iets aan dat streamen gedaan of ligt het probleem aan mijn pc?
 
Hier is iets vreemd aan de hand. Ik heb een 5.1.4 opstelling en sinds een tijdje komt er geen geluid uit de center als ik netflix kijk. Het ligt echt aan netflix want op andere bronnen is alles normaal. Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?
 
Hier is iets vreemd aan de hand. Ik heb een 5.1.4 opstelling en sinds een tijdje komt er geen geluid uit de center als ik netflix kijk. Het ligt echt aan netflix want op andere bronnen is alles normaal. Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?
 
Had ik ook al gezien maar daar gaan ze ervan uit dat het probleem bij u ligt maar dat is niet het geval.

Ondertussen ook al ondervonden dat het enkel gebeurt bij de eerste aflevering dat ik op dat moment kijk. Bij de tweede werkt de center wel. Series met atmos hetzelfde probleem, eerste aflevering gewone dd+, 2e aflevering opeens atmos.
 
Al lang geleden dat hij nog eens iets leuks maakte, not sure if this is gonna be it though. 🤷‍♂️

Is al uit van in juni blijkbaar. Iemand al gezien?


Het eerste seizoen begon fantastisch maar alhoewel het tegen het einde wel wat verwaterde ben ik toch curieus hoe ze hier verder gaan.

 
Trailer bekeken van The Mole.

Deze kelk ga ik aan mij voorbij laten gaan. Die opdrachten zullen wel top zijn maar dat zijn ze in De Mol ook. De presentatie & muziek lijkt mij toch niet de coolheid van de Vlaamse versie en Gilles De Coster te hebben en die Amerikaanse deelnemers etaleren in de trailer allemaal zo'n typische overdreven-fanatieke overacting-houding.
 
Terug
Bovenaan