Netflix Netflix

Op Prime staat deze ook. Zelf daar 6 maanden geleden via begonnen en nu aan seizoen 8.
Perfect voor tussendoor eens een aflevering mee te pikken.
Aha, goed om te weten! Thanks!

Ik bekijk ook graag een aflevering van een sitcom als tussendoor. 20min is echt ideaal voor mij :)
 
Ik kijk redelijk veel Netflix maar ken geen enkele van die zogenaamde sterke series. Vermoedelijk net jouw soort niche die dan toch niet zo populair is.

Als je series als Glow, Mindhunter en Dark Crystal niet kent, wat kijk je dan redelijk veel op Netflix?
Herhalingen van Friends en The Office ofwat?
 
Potverdikke... Net season 5 van The Office (US) achter de rug en krijg je dan mail dat het eind deze maand van Netflix vliegt... Really???? :sop:
Als het zelfs zal kloppen, ze halen dat veel aan en dat het toch geen waar blijkt.. stoor me daar al jaren aan.

Vorig jaar herrinner ik me rond kerstmis dat ze onder andere voor tweede jaar op rij aan spammen zijn op social media dat "Friends" zou verdwijnen. Nooit verdwenen.

HLN doet nog een poging in september 22 om te melden dat we snel moeten zijn, want 'Friends" verdwijnt op 1 oktober 22 :biglaugh:


En check maar even Netflix, staat er nog altijd op :biglaugh:

Ik geef nu dat voorbeeld maar gebeurd echt wel vaak.
 
Het lastige bij Netflix is dat er soms een einddatum op staat om dan de dag nadien er nog op te blijven staan. Het zijn last-minute verlengingen van licenties. Nu valt er iets voor te zeggen dat de overgrote meerderheid er echt af vliegt, dus het blijft een gok om erop te vertrouwen dat licenties vernieuwd worden.
 
Ik zoek nog naar series die gelijkaardig zijn zoals Manifest (hoe mysterieuzer hoe beter) , iemand ideeën?

Liefst te bekijken op Netflix/Prime Video
 
Ik zoek nog naar series die gelijkaardig zijn zoals Manifest (hoe mysterieuzer hoe beter) , iemand ideeën?

Liefst te bekijken op Netflix/Prime Video
Outer Range op Prime vond ik wel redelijk goed. Gaat soms wel traag vooruit dus daar moet je tegen kunnen :)
 
Ik was van plan om Fargo nog eens te bingen, maar deze staat niet meer op Netflix?
Is er een ander streaming platform in Belgie waarop Fargo momenteel terug te vinden is?

Als ik Google kan ik het zo 123 niet vinden :(
 
Ik kan me niet herinneren dat de cast er bij het debuut van het origineel zo ... jong uit zag? En dat wetende dat Kunis 14 jaar was. Ze geven mij nu eerder een soort Disney Channel vibe.
 
WTF!
Ok, het haalde nog niet het niveau van Dark maar ik was er zeker van dat er ons nog vanalles stond te wachten in komende 2 seizoenen. Dat zullen we nu spijtig genoeg nooit te weten komen :headshake:
 
  • Leuk
Waarderingen: Hazz
Oh man zo kut, het einde gaf misschien veel vragen het was nog min of meer gesloten, dus gelukkig hebben we een einde (maar dit verdiende zoveel meer). Stel dat ze dit met Dark hadden gedaan, konden we blijven gissen
 
Echt belachelijk, ik zou er graag de reden eens van kennen. Dat zat toch knap in elkaar, zeker als je de ontknoping kent.
Idd niet zoals Dark S1, maar dergelijke types series zijn er gewoon bijna niet.
 
Terug
Bovenaan