Netflix Netflix

Echt belachelijk, ik zou er graag de reden eens van kennen. Dat zat toch knap in elkaar, zeker als je de ontknoping kent.
Idd niet zoals Dark S1, maar dergelijke types series zijn er gewoon bijna niet.
Inderdaad wat is de reden? Seizoen 1 van 1899 was sterk 👌
 
Inderdaad wat is de reden? Seizoen 1 van 1899 was sterk 👌

De filosofie van Netflix is niet om bestaande users tevreden te houden, maar om steeds nieuwe klanten aan te trekken. Het is daarom dat ze zo veel nieuwe dingen uitbrengen. Ze jagen gewoon constant op de nieuwe Squid Game of Wednesday die voor een aantrek van nieuwe kijkers zorgt.

Bij elke show analyseren ze. Krijgt een show goeie kritieken en awards? Wordt het goed bekeken? Leuk en aardig, maar als ze niet een procentuele groei van nieuwe kijkers zien die specifiek op die nieuwere titels klikken...dan is het in het geval van een duurdere show als 1899 over en uit. Op naar het volgende potentieel succes.

Het idee is goed wanneer je dat selectief doet, maar Netflix is van een service gegaan waar destijds mee gelachen werd omdat ze nooit wat schrapten ( De beginjaren met Orange is the new black en House of Cards), naar een service waar veel klanten geen greintje vertrouwen meer in hebben.
 
Nu cancelen ze al series die ze eerst hernieuwd hadden... :help:
Twitter

edit: Het is dat we een account delen en mijn vriendin nog naar een paar series aan het kijken is, anders had ik het wel opgezegd intussen.
 
Aha, good to know... zal zien alst zover is :)
Staat er nog altijd op, netflix maakt mensen echt graag ambetant :) (office US)

Screenshot-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Totenfrau is een absolute aanrader!

Deze Alpen-noir is inktzwart, knalhard, voorzien van een ingenieus plot en middels echt geweldige acteurs gefabriceerd. De hoofdrolspeelster Anna Maria Mühe voorop. Wauw!!!

Benieuwd of er dit jaar nog een serie overheen kan komen.
 
Ik heb daar 1 aflevering van gezien en vond het ook maar saai, wel veel introductie in die 1e aflevering dus misschien de 2e aflevering nog een kans geven. Ultimate Beastmaster vond ik wel plezant om te kijken.
 
Terug
Bovenaan