Netflix Netflix

We gaan geen copyrightschending aanmoedigen...
Nu ja, van mij part doen ze wat ze willen. Ze gaan zichzelf hiermee serieus in de voet schieten op lange termijn.
Ze kunnen ze kussen bij Netflix.

*stukje weggehaald door moderatie*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Uiteraard, maar hoe gaan zij bepalen wie er exact aan het kijken is?

De afgelopen tijd heb ik mijn account al op minstens vier verschillende locaties gebruikt bijvoorbeeld.

Nu ja, van mij part doen ze wat ze willen. Ze gaan zichzelf hiermee serieus in de voet schieten op lange termijn.
IP adres vermoedelijk in combinatie met het soort toestel

Smartphone/tablet/laptop kan je nog verwachten dat die zich courant verplaatsen. Zolang deze ook geregeld gedetecteerd worden op het IP adres van het hoofdadres is er vast niets aan de hand.
Voor consoles, settopboxen zoals een digicorder en zeker voor smart tv's is dit abnormaal en lijkt het vermoeden op accountdelen een pak groter.

Ik verwacht dat er na alle prijsstijgingen en de verder niet al te fantastische content van de afgelopen jaren velen hun account gewoon gaan opzeggen.
 
En als uw kinderen op kot zitten?

Nu goed, als ze onnozel doen vliegt Netflix buiten.
Wij hebben Streamz, Amazon Prime, Netflix, een digicorder met TV abo bij telenet en uiteindelijk kijk ik hoogstens 2x per week eens een half uur TV.

Als ik dan eens een serie wil zien kijk ik dat uit in enkele weken.

Ik denk er al langer over om gewoon alles op te zeggen of 1 streamingsdienst over te houden. Of de wilde zee natuurlijk.
 
Wel vervelend, ik deel Spotify met iemand en in ruil krijg ik zijn Netflix.
Ik denk ook wel dat ik niet verder ga met Netflix als het zover komt. Momenteel Streamz, Prime Video, Disney+, WowPresents+
Downloaden ga ik sowieso niet doen want daar ben ik enorm tegen.
 
Ik betaal voor een Netflix Premium account omdat ik in de best mogelijke kwaliteit wil kijken. Dat abonnement maakt kijken op 4 schermen mogelijk en dat deel ik dus met 3 vrienden. Is het correct dat dit dan vanaf nu niet meer mogelijk is zonder bij te betalen per extra persoon?

Jammer dat er geen goedkoper abonnement is waarbij je voor één scherm 4K kan kijken. No way dat ik nu 17,99 blijf betalen voor alleen mezelf en mijn vriendin, voor die paar keer dat wij effectief Netflix kijken. Jammer wel, want ik vind het wel leuk om af en toe random eens op Netflix te kijken. Nu deelden we die prijs door 4 en betaalden we dus elks ongeveer 4,50 euro, wat niet veel is.
 
Ik betaal voor een Netflix Premium account omdat ik in de best mogelijke kwaliteit wil kijken. Dat abonnement maakt kijken op 4 schermen mogelijk en dat deel ik dus met 3 vrienden. Is het correct dat dit dan vanaf nu niet meer mogelijk is zonder bij te betalen per extra persoon?
Enkel als je daar van hen een notificatie over krijgt. Je hebt dan zelf de keuze om de extra personen toe te voegen.
 
Ik denk dat je dat dan moet bewijzen als ze je gezinssamenstelling verifieren. Maar hoe ze dat dan precies gaan nakijken of welke documenten ze gaan vragen om het gezin te verifieren, valt nog te bezien.
Ik geloof dat je om de zoveel tijd op hetzelfde ip adres moet inloggen
 
Nooit reclame gehad. En bij de meeste toch goed beeld
Ik heb het 2 seconden getest en bij de film Galaxy Vol3 zie ik constant een logo in het midden van het scherm... Geluid is echt barslecht. Als je daar van kan genieten, amai. Een film bekijken is voor mij toch iets anders. Dit is gewoon cheap *ss goedkopen bucht :D
 
Welke functionaliteit is dat eigenlijk? Ik kan géén Guardians of the Galaxy Vol3 zien op Prime. En het is van Disney. En ik heb nog nooit reclame gezien op prime. Buiten die nieuwe functie dat je dingen kunt huren of extra kanalen bijbetalen natuurlijk.
 
Welke functionaliteit is dat eigenlijk? Ik kan géén Guardians of the Galaxy Vol3 zien op Prime. En het is van Disney. En ik heb nog nooit reclame gezien op prime. Buiten die nieuwe functie dat je dingen kunt huren of extra kanalen bijbetalen natuurlijk.
Het gaat niet over Prime, maar Primewire. Een site waar je op een iets minder legale manier naar content kunt kijken.
 
Ik betaal voor een Netflix Premium account omdat ik in de best mogelijke kwaliteit wil kijken. Dat abonnement maakt kijken op 4 schermen mogelijk en dat deel ik dus met 3 vrienden. Is het correct dat dit dan vanaf nu niet meer mogelijk is zonder bij te betalen per extra persoon?

Jammer dat er geen goedkoper abonnement is waarbij je voor één scherm 4K kan kijken. No way dat ik nu 17,99 blijf betalen voor alleen mezelf en mijn vriendin, voor die paar keer dat wij effectief Netflix kijken. Jammer wel, want ik vind het wel leuk om af en toe random eens op Netflix te kijken. Nu deelden we die prijs door 4 en betaalden we dus elks ongeveer 4,50 euro, wat niet veel is.
Da's voor mij ook het probleem. Een goedkoper abonnement met hoogste kwaliteit maar voor slechts 1 scherm tegelijk, daar teken ik op in. Helaas heb je dat nu niet.
 
Da's voor mij ook het probleem. Een goedkoper abonnement met hoogste kwaliteit maar voor slechts 1 scherm tegelijk, daar teken ik op in. Helaas heb je dat nu niet.
Dat brengt niet genoeg op natuurlijk. Dat krijgen ze nooit verkocht aan de aandeelhouders die nu al hunkeren naar de glorietijden van weleer.
 
Terug
Bovenaan