Netflix

HLN: Netflix ontslaat 150 werknemers na tegenvallende cijfers

F4BFCA90-7811-4B47-B1AA-3C5E86BF1C07.jpeg
 
Voor sommige reeksen duurt het nu wel echt lang eer die (nieuwe/laatste seizoenen) op onze netflix komen ze... The last kingdom, Gomorra, ... de laatste keren dat ik netflix opzet heb ik het gewoon terug afgezet, been there, done that :(
 
Voor sommige reeksen duurt het nu wel echt lang eer die (nieuwe/laatste seizoenen) op onze netflix komen ze... The last kingdom, Gomorra, ... de laatste keren dat ik netflix opzet heb ik het gewoon terug afgezet, been there, done that :(
Gomorra is nu gedaan zeker?
 
Abo met ads voor alle duidelijkheid zou ingevoerd worden als goedkoper alternatief op de huidige tarieven. Voor de huidige prijzen is er op dat vlak geen verandering. Het gaat om een nieuw abonnement.
Dat geloof je toch zelf niet?
Van zodra dat ingevoerd is en iedereen zowat 'gesettled' is gaan de prijzen gewoon omhoog hoor.

Mij zijn ze ook aan het verliezen.
 
Ik ben wel benieuw naar die stream sites @Tinufiel
Niet dat ik van plan ben ze te gebruiken. Torrents + plex werkt perfect voor de Netflix-ervaring met een ooglapje en papegaai op de schouder. Maar wel benieuwd. Die sites moeten toch vol reclame en brol staan
wat is die plex dan?

ik heb ook 3 maand geleden mijn netflix abo opgezegd, en terug naar de torrents over gesprongen.

Het lastige is soms wel dat je alles moet downloaden, op usb stick zetten, en dan hopen dat alles goed afgespeeld wordt. sommige mkv of mp4 bestanden durven al eens raar te doen...
 
Voor sommige reeksen duurt het nu wel echt lang eer die (nieuwe/laatste seizoenen) op onze netflix komen ze... The last kingdom, Gomorra, ... de laatste keren dat ik netflix opzet heb ik het gewoon terug afgezet, been there, done that :(
Er staat toch een nieuw seizoen op van The last kingdom?
 
wat is die plex dan?

ik heb ook 3 maand geleden mijn netflix abo opgezegd, en terug naar de torrents over gesprongen.

Het lastige is soms wel dat je alles moet downloaden, op usb stick zetten, en dan hopen dat alles goed afgespeeld wordt. sommige mkv of mp4 bestanden durven al eens raar te doen...
Plex is een media server. Je hebt een netwerk harde schijf nodig (a la Synology) en daar zet je deze software dan op. Je kan dan alles in delen zoals je wil (films, series, kids), welke subtitles er automatisch bij moeten komen, accounts instellen voor wie wat kan zien,.... Je moet ook wel een account aanmaken via http://plex.tv.
Ik gebruik dit nu al een goeie 2 jaar en ik ben er heel tevreden van.
 
Je kan plex uiteraard ook gewoon op je laptop of pc laten draaien.

Mijn smart tv heeft ook de plex app dus die maakt dan verbinding met mijn laptop.
Als je wil casten via de smartphone ga je wel moeten betalen voor de smartphone app denk ik. Ik gebruik die optie niet, dus ik ben niet zeker.
 
Plex is een media server. Je hebt een netwerk harde schijf nodig (a la Synology) en daar zet je deze software dan op. Je kan dan alles in delen zoals je wil (films, series, kids), welke subtitles er automatisch bij moeten komen, accounts instellen voor wie wat kan zien,.... Je moet ook wel een account aanmaken via http://plex.tv.
Ik gebruik dit nu al een goeie 2 jaar en ik ben er heel tevreden van.
is dat dan een NAS dat je bedoelt? netwerk harde schijf


klinkt wel interessant. Want ik hou de films die ik goed vind, toch nog op een harddisk ook.

Dus eigenlijk doe ik nu dubbel werk: eerst op USB stick, dan op harddisk om te bewaren.
terwijl het beter meteen al naar een netwerk schijf zou moeten.
 
is dat dan een NAS dat je bedoelt? netwerk harde schijf


klinkt wel interessant. Want ik hou de films die ik goed vind, toch nog op een harddisk ook.

Dus eigenlijk doe ik nu dubbel werk: eerst op USB stick, dan op harddisk om te bewaren.
terwijl het beter meteen al naar een netwerk schijf zou moeten.
Inderdaad een NAS en als je de poorten openzet op je modem kan je via de website van Plex ook gewoon overal ter wereld aan je library (weliswaar niet overal de beste kwaliteit, maar dat hangt af van de internet snelheid)
 
Inderdaad een NAS en als je de poorten openzet op je modem kan je via de website van Plex ook gewoon overal ter wereld aan je library (weliswaar niet overal de beste kwaliteit, maar dat hangt af van de internet snelheid)
Wow dat is wel de max, asge in een vreemd land op hotel zit....
en savonds wil je es een filmpje kijken, maar die vreemde landen hebben steeds vreemde talen, dus daar begrijp je dan weer niets van.

Ik moet hier dringend es voor kijken dus !
thx
 
Als je geen schrik hebt van wat geknoei is Kodi een gelijkaardig software solution. Kan je een beetje zien als het verschill tussen apple en android. Plex werkt gewoon out of the box en is zeer gebruiksvriendelijk maar biedt minder customization options. Kodi is gratis en open source en kan je volledig vorm geven zoals je zelf wil mede dankzij allerlei soorten plugins maar daar ben je wel even mee bezig.

https://cordcutting.com/compare/plex-vs-kodi/
 
??

Seizoen 1-2-3-4 zie ik op de Belgische Netflix staan...
Gewoon uw profieltaal op Engels zetten. Zo zie je ook series / seizoenen waarvoor er (nog) geen NL ondertitels zijn.

Heb even gecheckt en ik kan 5 seizoenen van Last Kingdom zien.

Thumbnail (klikbaar)
8CAAB016-4C87-481A-86EB-A5F3518BFDF0.jpeg
 
ik denk omdat het op bbc first eerst was/is? (nederlandstalige zender)
 
Terug
Bovenaan