Netflix

Maar waarom betaalt ge dan die 20/30/40 euro niet gewoon om (additioneel) de streaming dienst te nemen die heeft wat ge wilt? :confused:
Ik heb Netflix, Apple TV, BritBox, Now (HBO), Fubo tv, Prime Video, Disney+, BBC iPlayer en UK TV Player en ik.betaal.voor.allemaal.


761F63C6-8A28-4EEF-84D2-44EFE41985E8.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Daarnaast: Wtf zoveel streaming services? Zoveel tijd hebt ge toch niet? o_O
 
Daarnaast: Wtf zoveel streaming services? Zoveel tijd hebt ge toch niet? o_O
Dat is mijn geschenk aan mijzelf eigenlijk, ik kan zo bijna alles wat mij binnenvalt bekijken op het moment dat het mij binnenvalt. Geen gezoek, geen gefoeter en goede kwaliteit. Ik kijk dus niet zodanig veel maar wel voor mij kwalitatief.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Dat is mijn geschenk aan mijzelf eigenlijk, ik kan zo bijna alles wat mij binnenvalt bekijken op het moment dat het mij binnenvalt. Geen gezoek, geen gefoeter en goede kwaliteit. Ik kijk dus niet zodanig veel maar wel voor mij kwalitatief.

En gelijk heb je. Het idee van "cherry picken" en enkel de dingen kijken die je echt wil kijken en niet op nutteloze brol klikken "omdat er toch niks anders is", lijkt me ook de way to go.

Hier gaan we toch ook voor de Netflix-Disney Plus- Streamz - Prime video - Apple combinatie. Alleen is het bij ons dus zo dat ik voor Netflix en Disney betaal, de vriendin voor Streamz, de dochter voor de andere twee. Maakt het iets goedkoper.😅
 
Netflix komt eind 2022 met abo met ads en gaat optreden tegen delen accounts

"Netflix zou al eind dit jaar een goedkoper abonnement met advertenties willen introduceren en tegelijkertijd willen starten met het optreden tegen het delen van wachtwoorden. Dat staat in interne communicatie van de streamingdienst die is ingezien door The New York Times."

Meer details: Tweakers
 
Ik betwijf dat dat het gewenste effect gaat hebben. Ze zijn nu al de duurste streamingdienst op de markt. Daarbovenop hebben ze password sharing jaar en dag toegelaten, waardoor je bijna van een verworven recht kan spreken.

De kwaliteit van hun streams zit bij de slechtste op de markt en de meerderheid van hun films en series is alles behalve kwaliteit te noemen. Combineer dat met steeds hogere abonnementsprijzen voor minder content en de opkomst van andere diensten en dan is het normaal dat je wat abonnees verliest.

Als ze denken dit goed te kunnen maken door én advertenties te tonen én password sharing te verbieden, iets dat je bij geen enkele andere dienst actief ziet gebeuren, dan vrees ik dat ze van een kale reis gaan terugkeren.
 
Laatst bewerkt:
Als pw sharing verboden wordt, stopt het toch ook voor mij. Idem met ads.
Hello torrent, my old friend, I've come to talk with you again.
 
Daarbovenop hebben ze password sharing jaar en dag toegelaten
Gedoogd <> toegelaten.

Het heeft nooit gemogen, ze hebben alleen nooit actief actie ondernomen. Dat ze dit nu wel willen doen is hun goed recht. Of het hen goed zal uitkomen zal de toekomst uitwijzen.
 
Als pw sharing verboden wordt, stopt het toch ook voor mij. Idem met ads.
Hello torrent, my old friend, I've come to talk with you again.
Torrenten is al lang niet meer nodig. Sites genoeg die quasi alles gratis aanbieden en streamen op TV of op je monitor. Een paar pop-ups voor je film of serie begint en that's it. Weet niet of ik dat hier mag posten, anders in PM.
 
Torrenten is al lang niet meer nodig. Sites genoeg die quasi alles gratis aanbieden en streamen op TV of op je monitor. Een paar pop-ups voor je film of serie begint en that's it. Weet niet of ik dat hier mag posten, anders in PM.
Popcorn time of zoiets zeker?
 
Het is niet de bedoeling om hier illegale streaming sites of kijkalternatieven uit te wisselen.
Ik heb Netflix, Apple TV, BritBox, Now (HBO), Fubo tv, Prime Video, Disney+, BBC iPlayer en UK TV Player en ik.betaal.voor.allemaal.
Hoeveel betaal je daar maandelijks voor?

Ik ben terug overgeschakeld op torrents.
Jarenlang met plezier betaald voor Netflix, maar door de grote versplintering is het wat te belachelijk geworden.
Ik kijk ook niet heel veel series dus seriële monogamie en hoppen van de ene naar de andere dienst is ook niet heel praktisch.

Valt op zich uiteraard niet echt goed te spreken, maar mijn gierigheid wint het van mijn geweten;

Ik ben wel benieuw naar die stream sites @Tinufiel
Niet dat ik van plan ben ze te gebruiken. Torrents + plex werkt perfect voor de Netflix-ervaring met een ooglapje en papegaai op de schouder. Maar wel benieuwd. Die sites moeten toch vol reclame en brol staan
 

Iemand al aan deze begonnen? Ziet er nog wel ietwat geinig uit maar scoort precies niet echt hoog.
 

Iemand al aan deze begonnen? Ziet er nog wel ietwat geinig uit maar scoort precies niet echt hoog.
Ben ook benieuwd. Nog niet gezien, wel toegevoegd aan mijn lijst bij de 126 andere dingen die ik nooit ga zien.
 
  • Haha
Waarderingen: Yurf
Abo met ads voor alle duidelijkheid zou ingevoerd worden als goedkoper alternatief op de huidige tarieven. Voor de huidige prijzen is er op dat vlak geen verandering. Het gaat om een nieuw abonnement.

Wel eens dat het qua content wat minder wordt voor de prijs die je moet betalen. Maar je moet je ook afvragen: waar is het dan beter? Wat zoek je? Enzovoort, enzovoort, enzovoort.

Ik zal zien wat de toestand is op het einde van het jaar en de richting die Netflix inslaat, maar Netflix zal inderdaad moeten oppassen dat het interessant genoeg voor mij blijft. Als de nadelen blijven toe- en toenemen, terwijl je er niets voor terugkrijgt (prijsstijging, stoppen delen v. wachtwoord enzovoort), dan kan je mij ook wel eens verliezen. De prijsstijging eind afgelopen jaar resulteerde niet bepaald in meer / betere content.

We zullen wel zien wat de toekomst brengt. Nu nog niet aan de orde, maar het moet interessant blijven. En als er meer randzaken komen zoals hierboven met live-uitzendingen, dit en dat waar ik allemaal geen gebruik van zou maken, tja. Ik steun Netflix vooral omdat het van de grotere streaming services het beste gericht is op onafhankelijk, uitdagend, niet-engelsstalig en jongvolwassenen, ook al moet je daar soms eens voor "graven" door het aanbod. Op dat vlak komt disney en amazon niet in de buurt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan