Netflix Netflix

Kennelijk kan je met een basisabonnement maar 1 gebruiker extra toevoegen en met de premium 2 extra gebruikers.

Klopt dit?

Want dan ga ik de mensen gewoon hun geld teruggeven die me voor een jaar betaald hadden. Maar zo eerlijk.
Ja dit klopt
 
  • Leuk
Waarderingen: MaTi
Nee, ik wacht tot S2 volledig uit is en kijk dan S1 en S2 in een ruk terug uit. :p

Beetje irritant natuurlijk met al het wachten, maar het zal het dubbel&dik waard zijn :)

Enorm genoten van S1, zodanig dat ik zelfs al een deel vd manga in huis heb gehaald. Ben nu bezig met The Last Kingdom en het is wel goed, maar ik bemerk me zo vaak "Hmmmm, Vinland Saga doet het beter"
Ik vond de manga "Kingdom" wel heel goed. Gelijkaardig in bepaalde opzichten.
 
Ik vond de manga "Kingdom" wel heel goed. Gelijkaardig in bepaalde opzichten.

Ik heb al vaker Kingdom zien passeren en het lijkt me inderdaad wel cool, maar ik twijfel of ik echt door de manga wil heengaan of de anime die blijkbaar nog steeds loopt.

Op mijn leeshoopke ligt al Berserk Deluxe volume 10, de eerste 2 bundels van Vagabond en Vinland Saga... Altijd zeer aangenaam lezen, maar ik vind zo weinig tijd om ze allemaal bij te houden.

De anime van Kingdom zou het dan makkelijker maken, maar ik meen gelezen te hebben dat het "ok" begint en langzaam aan beter wordt...
 
Ik heb al vaker Kingdom zien passeren en het lijkt me inderdaad wel cool, maar ik twijfel of ik echt door de manga wil heengaan of de anime die blijkbaar nog steeds loopt.

Op mijn leeshoopke ligt al Berserk Deluxe volume 10, de eerste 2 bundels van Vagabond en Vinland Saga... Altijd zeer aangenaam lezen, maar ik vind zo weinig tijd om ze allemaal bij te houden.

De anime van Kingdom zou het dan makkelijker maken, maar ik meen gelezen te hebben dat het "ok" begint en langzaam aan beter wordt...
Ja ik heb weinig goede dingen gehoord van de anime maar misschien is dat ondertussen ook verandert. Manga is ook +750 chapters ondertussen...
 
 
Wij zijn geabonneerd op Netflix, Prime en Disney+. Aanbod op Netflix is achteruit gegaan imo, vooral omdat een hoop oudere films en series weg zijn. Als ik eens zin heb in een actie/thriller uit de jaren 90 of 00, toen ik opgroeide, dan vind ik op een aantal "blockbusters" eigenlijk gewoon niks meer terug.
Al die nieuwe series/films, daar kijk ik quasi niet naar. Mijn zoon kijkt ook enkel maar Lego Ninjago, Pokemon, etc. Mijn vrouw kijkt wel een hoop onzin, maar staat meer op als achtergrondlawaai en zij klaagt ook over het gebrek aan kwaliteit.
Maar het aanbod op Prime en Disney+ is eigenlijk nog minder. Prime heb ik enkel maar omdat het zo goedkoop is, en ik gebruik maak van andere Amazon services. Disney+ is ook eerder vanuit nostalgie en de hoop om mijn zoon te pushen naar Disney films zoals ik vroeger deed, maar die zit voorlopig toch compleet vast in Pokemon/Lego Ninjago.

Eigenlijk zou ik gerust alles kunnen stopzetten zonder problemen, moest ik een service vinden met een focus op oudere films (80-90-00) en een goed kinderaanbod.
 
Wij zijn geabonneerd op Netflix, Prime en Disney+. Aanbod op Netflix is achteruit gegaan imo, vooral omdat een hoop oudere films en series weg zijn. Als ik eens zin heb in een actie/thriller uit de jaren 90 of 00, toen ik opgroeide, dan vind ik op een aantal "blockbusters" eigenlijk gewoon niks meer terug.
Al die nieuwe series/films, daar kijk ik quasi niet naar. Mijn zoon kijkt ook enkel maar Lego Ninjago, Pokemon, etc. Mijn vrouw kijkt wel een hoop onzin, maar staat meer op als achtergrondlawaai en zij klaagt ook over het gebrek aan kwaliteit.
Maar het aanbod op Prime en Disney+ is eigenlijk nog minder. Prime heb ik enkel maar omdat het zo goedkoop is, en ik gebruik maak van andere Amazon services. Disney+ is ook eerder vanuit nostalgie en de hoop om mijn zoon te pushen naar Disney films zoals ik vroeger deed, maar die zit voorlopig toch compleet vast in Pokemon/Lego Ninjago.

Eigenlijk zou ik gerust alles kunnen stopzetten zonder problemen, moest ik een service vinden met een focus op oudere films (80-90-00) en een goed kinderaanbod.
Ik herbekijk nochtans ook redelijk wat films uit de jaren negentig op netflix.

Probleem is wel dat ze geen deftig systeem hebben om een overzicht te krijgen en dat je dan moet beginnen prutsen met zo van die codes.

Maar dat werkt wel om MEER te zien dan wat je standaard ziet in je overzicht, en zonder op specifieke titel te moeten zoeken.
Dus gewoon de code ingeven in de search op je netflix pagina.
 
Ik herbekijk nochtans ook redelijk wat films uit de jaren negentig op netflix.

Probleem is wel dat ze geen deftig systeem hebben om een overzicht te krijgen en dat je dan moet beginnen prutsen met zo van die codes.

Maar dat werkt wel om MEER te zien dan wat je standaard ziet in je overzicht, en zonder op specifieke titel te moeten zoeken.
Dus gewoon de code ingeven in de search op je netflix pagina.

Goh, ik wou paar dagen geleden The Green Mile, The Pelican Brief of The Bone Collector zien en geen enkele op Netflix. Geen JCVD/Stallone films, bv. Moeilijk om nog veel voorbeelden aan te halen omdat ik niet altijd specifiek naar bepaalde titels zoek, maar als ik browse per categorie is het toch ook vooral onbekendere films van de laatste jaren (rechtstreeks op de platforms, etc), buitenlandse films of de grotere films van de vroegere jaren. Af en toe eens een focus op een bepaalde acteur dat ze plots al zijn/haar films aanbieden voor een bepaalde tijd, etc.

Interessante website, aantal codes geprobeerd maar niet direct films gevonden die beantwoorden aan mijn criteria. Maar vanavond nog eens wat meer mee spelen. Bedankt.
 
Goh, ik wou paar dagen geleden The Green Mile, The Pelican Brief of The Bone Collector zien en geen enkele op Netflix.
Bone collector staat er nochtans op als ik hem ingeef. Ik gebruik geen vpn. (ging hier screenshot posten maar macheert niet momenteel)
Die andere twee idd niet, maar staat green mile stond die niet op prime?

Mijn netflix staat wel op de taal engels, en ik heb in het verleden al gemerkt dat ik toen meer/andere content te zien kreeg dan op nederlands.
Ik weet niet of dat nog steeds zo is, staat ondertussen al een paar jaar op engels.
Dus dat kan je ook eens proberen verzetten en zien of je iets meer te zien krijgt.
 
Bone collector staat er nochtans op als ik hem ingeef. Ik gebruik geen vpn. (ging hier screenshot posten maar macheert niet momenteel)
Die andere twee idd niet, maar staat green mile stond die niet op prime?

Mijn netflix staat wel op de taal engels, en ik heb in het verleden al gemerkt dat ik toen meer/andere content te zien kreeg dan op nederlands.
Ik weet niet of dat nog steeds zo is, staat ondertussen al een paar jaar op engels.
Dus dat kan je ook eens proberen verzetten en zien of je iets meer te zien krijgt.

Ik woon in Polen, misschien daarom. Heb op men TV geen VPN.
The Green Mile staat hier wel op Prime, bedankt.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Kennelijk kan je met een basisabonnement maar 1 gebruiker extra toevoegen en met de premium 2 extra gebruikers.

Klopt dit?

Want dan ga ik de mensen gewoon hun geld teruggeven die me voor een jaar betaald hadden. Maar zo eerlijk.
Account delen zal dus met max 3 zijn ipv 4. Dus bij velen zal er iemand uit de groep gezet worden. De prijs gaat van 4.5 euro (18€/4) naar 8,66 euro (26€/3). Nog steeds de helft van het bedrag t.o.v. zelf een account te pakken (4k) aan 18 euro, wel verdubbeling van de huidige prijs.
 
Account delen zal dus met max 3 zijn ipv 4. Dus bij velen zal er iemand uit de groep gezet worden. De prijs gaat van 4.5 euro (18€/4) naar 8,66 euro (26€/3). Nog steeds de helft van het bedrag t.o.v. zelf een account te pakken (4k) aan 18 euro, wel verdubbeling van de huidige prijs.
Het komt neer op 8,5 a 9 euro.

Basis: 8.99 met 720p zonder te delen.
Standaard: 8.75 met fullhd
Premium: 8.66 met 4k

Of je pleziert de extra gebruikers en laat ze de 3.99 betalen :)
 
Mja het was ok voor die prijs om geabboneerd te blijven, voor de handvol films en paar series per jaar. Nu zal het eens een maandje abbo worden en annuleren om iets te zien.. al weet ik momenteel niet echt direct wat.
 
Laatst bewerkt:
Als ik het goed lees is het enkel op de Tv app dat dit een probleem is. Maar als ik stream naar een Chromecast niet?
 
Wij zitten hier ook al jaren met 4 in een premium abo. Er zal er dus 1 moeten afvallen. 't Zal er ook wat van afhangen of we allemaal de content nog de moeite blijven vinden voor 8,66€. Voorlopig vind ik nog van wel, al zijn er al betere periodes geweest imo.
 
Als ik het goed lees is het enkel op de Tv app dat dit een probleem is. Maar als ik stream naar een Chromecast niet?
Ik kreeg eergisteren op mijn tv,de melding dat het enkel voor gezinsleden is.
Moest bevestigen dat ik de hoofdgebruiker was. In tussentijd niks gehoord van die andere 3 dus het werkt nog steeds normaal.
Is enkel via de app op smart tv, de rest kijkt op Xbox en setopboxen.
Ben is benieuwd wat het gaat geven, mijn jaar is om in augustus...
 
Hier ook tijd om er na jaren mee te stoppen. Deelde steeds met 3 andere partijen en ik gebruik zelf Netflix relatief weinig.

Overstappen naar een lagere tier enkel voor mijn huishouden is geen optie. Dat ze anno 2023 de 4K-streams nog altijd exclusief houden achter hun duurste abo is je reinste arrogantie.

Edit: voor iemand het uitwijst, Netflix kan uiteraard doen wat ze willen hun abo's en aantal users, maar €8 betalen voor een 480p stream is te onnozel voor woorden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan