Netflix Netflix

Misschien moet je volgende keer eens gewoon het HD abonnement nemen en testen of dit ook niet voldoende mooi is? Tenslotte kan je tv upscalen naar 4K.

Het is niet alleen UHD (4K), maar ook HDR wat je verliest. HDR vind ik een veel grotere impact hebben op beeldkwaliteit dan 4K.
 
Edit: voor iemand het uitwijst, Netflix kan uiteraard doen wat ze willen hun abo's en aantal users, maar €8 betalen voor een 480p stream is te onnozel voor woorden.

Niet dat ik iets wil rechtvaardigen, want ik vind die pricing op basis van kwaliteit ook dikke bullshit, maar blijkbaar is het Basic abonnement wel al geüpgraded en krijg je daar nu 720p.
 
Niet dat ik iets wil rechtvaardigen, want ik vind die pricing op basis van kwaliteit ook dikke bullshit, maar blijkbaar is het Basic abonnement wel al geüpgraded en krijg je daar nu 720p.

Too little, too late :p Ik heb de vraag gesteld in men vriendenkring of er 2 bereid zijn om bij te betalen, ben benieuwd.
 
Beste,
Je Netflix-account is bedoeld voor jou en de mensen waar je mee woont (je huishouden).
Je kunt makkelijk Netflix kijken wanneer je onderweg of op reis bent, op je persoonlijke apparaten of op een tv in een hotel of vakantiehuis.
Je kunt als volgt beheren hoe je Netflix-account wordt gebruikt:

Controleer wie je Netflix-account gebruikt. Bekijk welke apparaten zijn ingelogd op je account. Log uit op apparaten die geen toegang zouden moeten hebben en wijzig eventueel je wachtwoord.
Als je Netflix met iemand buiten je huishouden wilt delen, kun je deze functies gebruiken:

Draag een profiel over. Iedereen binnen je account kan een profiel overdragen naar een nieuw betaald lidmaatschap.

Koop een plek voor een extra lid. Voor 3,99 €/maand extra kun je je Netflix-account delen met iemand die op een andere locatie woont.
We begrijpen het als je nog vragen hebt. In ons Helpcentrum vind je gedetailleerde informatie.
Bedankt dat je voor Netflix hebt gekozen. We stellen je lidmaatschap op prijs en kijken ernaar uit om je nog meer geweldige series en films te bieden.
Het Netflix-team

Is dit de mail die je krijgt of is dit gewoon een standaardmail? Wat als je het gewoon negeert? Nergens nog een melding gekregen op tv, smartphone of pc anders.
 
Best een groot risico dat ze nemen... piraten is gemakkelijker dan ooit en zelfs handiger omdat alle streamingdiensten gebundeld zijn op één plaats.
 
Ik kreeg vandaag de melding van een van mijn leden dat ze hun locatie moesten bevestigen op de Tv app. Streamen via smartphone naar tv ging nog wel.
 
Heeft netflix niet het grootste aanbod ?
K ben eveneens bij disney+ en vind 't aanbod wel veel kleiner dan bij netflix (naar de disney klassiekers (tekenfilms) kijk ik wel niet.
 
Heeft netflix niet het grootste aanbod ?
K ben eveneens bij disney+ en vind 't aanbod wel veel kleiner dan bij netflix (naar de disney klassiekers (tekenfilms) kijk ik wel niet.
Een groot aanbod hoeft niet meteen te betekenen dat het ook kwaliteitsvol is.
 
Heeft netflix niet het grootste aanbod ?
K ben eveneens bij disney+ en vind 't aanbod wel veel kleiner dan bij netflix (naar de disney klassiekers (tekenfilms) kijk ik wel niet.
Akkoord.
Als je verder kijkt dan Marvel en het rijtje klassieke animatiefilms is het bij Dinsey+ niet veel soeps (in zijn geheel bekeken; dus kwaliteit +kwantiteit). Vooral voor mensen met (kleine) kinderen is het wel de moeite denk ik.

Netflix heeft natuurlijk veel bagger, maar het aanbod aan films en series is zo breed dat je toch een hele tijd verder kan vooraleer je terugvalt tot de "afvalberg" 😛
 
Wat me het stoort aan netflix.. Waarom heeft het ene land meer aanbod dan de andere. Er zijn series die ze in het buitenland spelen maar die ik graag wil zien.
 
Wat me het stoort aan netflix.. Waarom heeft het ene land meer aanbod dan de andere. Er zijn series die ze in het buitenland spelen maar die ik graag wil zien.
Waarom stoort je dat specifiek bij Netflix? Geldt voor elke streamingdienst / tv-zender. Rechten voor films/series dienen per land aangekocht te worden. Net zoals de VTM serie A/B/C uitzendt en VRT serie X/Y/Z omdat ze daar de rechten voor hebben aangekocht of in sommige gevallen zelf producent zijn.
 
Heeft netflix niet het grootste aanbod ?
K ben eveneens bij disney+ en vind 't aanbod wel veel kleiner dan bij netflix (naar de disney klassiekers (tekenfilms) kijk ik wel niet.

625db675d2039d0019ba40ff


Ik weet niet in hoeverre het belgische aanbod verschilt van hun aanbod in de US maar in absolute aantallen heeft Prime het grootste aanbod. Dat gezegd zijnde, de maatstaf high quality movies (7.5+ op IMDB) is waarschijnlijk nuttiger en daarin zijn Prime, Max en Netflix praktisch identiek en schommelen ze allen rond de 500. Disney+, Paramount en Peacock zijn daarin duidelijk momenteel minder goed maar eens die hun volledige catalogussen (Fox, Paramaount, Universal) gaan integreren zullen die aan gelijkaardige aantallen komen.
 
Laatst bewerkt:
Wat me het stoort aan netflix.. Waarom heeft het ene land meer aanbod dan de andere. Er zijn series die ze in het buitenland spelen maar die ik graag wil zien.
Heeft natuurlijk alles te maken met de exclusieve rechten die per land verschillen.
Als de VRT, VTM, Vier, Proximus/Telenet,... de rechten voor films of series aankopen om op hun open net of betaaldienst te laten zien dan zijn die rechten meestal exclusief voor België aangekocht voor x aantal jaar. Zolang die rechten bij een van die zenders zit mag deze op geen enkel andere kanaal te zien zijn in België. Anders zou er nog minder volk klassiek tv kijken.
 
Ik weet niet in hoeverre het belgische aanbod verschilt van hun aanbod in de US maar in absolute aantallen heeft Prime het grootste aanbod. Dat gezegd zijnde, de maatstaf high quality movies (7.5+ op IMDB) is waarschijnlijk nuttiger en daarin zijn Prime, Max en Netflix praktisch identiek en schommelen ze allen rond de 500. Disney+, Paramount en Peacock zijn daarin duidelijk momenteel minder goed maar eens die hun volledige catalogussen (Fox, Paramaount, Universal) gaan integreren zullen die aan gelijkaardige aantallen komen.
Het filmaanbod van Prime heeft bij ons wel recent een flinke knauw gekregen. Je moet tegenwoordig bijbetalen voor bepaalde genre's aan series/films een som bijbetalen, niet onoverkomelijk natuurlijk maar gewoon irritant dat ze dingen gaan blijven wegsteken achter meer abbo's IN abbo's.
 
Terug
Bovenaan