Netflix

Ik krijg geen meldingen ivm delen (doe ik ook al heel lang niet meer).

Maar ik moet wel sinds 14 dagen terug iedere keer opnieuw aanloggen op mijn netflix account. Zowel op pc als via mijn xbox.

En iedere keer krijg ik een mail met de melding dat ik aangelogd ben via "a new device" en daar dan "pc of xbox sx - east flanders" als vermelding..
Tis dus wel degelijk mijn eigen pc of xbox, en ik krijg die mail ook altijd onmiddelijk nadat ik aanlog, dus tis zeker van aanlogpogingen door mezelf en niet door anderen.
Mijn account is 8 jaar oud en heb nog nooit opnieuw moeten aanloggen om iets te bekijken.

Kweet niet of het iets te zien heeft met hun delen-hunt maar begint op mijn heupen te werken...

Je kan een extra account toevoegen als host. Daarvoor betaal je dan iets bij (3,99/maand?) en krijgen je ouders de gelegenheid om met eigen paswoord een eigen account te maken.

Ik heb het ook net zo gedaan. Zit al jaren voor een appel en een ei mee te kijken op de familieaccount van mijn broer en vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat ik eindelijk eens wat moet bijbetalen:)
Om hier even op verder te gaan. Ik deel nu het duurste account met 4 anderen. Allemaal ingelogd via mail email/pas. Wordt horendol om elke dag 10 mails te krijgen om te bevestigen.

Als ik het goed begrijp moet ELKE gebruiker een eigen account aanmaken? om dan zo op mijn account te 'transferen'.

+ dan hoef ik feitelijk ook de allerduurste formule niet meer te nemen?

edit: nvm, bij de standaard versie max 1 extra lid, bij de premium maximum 2 leden. dikke zever pff

Laatst bewerkt:
Kan iemand eens controleren of je bij "Young Sheldon" nederlandse ondertitels hebt?
Want ik heb de indruk dat ze daar ook meer en meer de prime tour opgaan op dat gebied.
Zelfs geen engelse maar enkel franse subs zie ik staan.

Thnks

Kan iemand eens controleren of je bij "Young Sheldon" nederlandse ondertitels hebt?
Want ik heb de indruk dat ze daar ook meer en meer de prime tour opgaan op dat gebied.

Thnks
Ik zie geen Young Sheldon verschijnen op Netflix als ik het opzoek.
The big bang wel, maar daar zijn wel nederlandse ondertitels.

Thnks
Idem. Enkel franse ondertittels.

Ik zie geen Young Sheldon verschijnen op Netflix als ik het opzoek.
The big bang wel, maar daar zijn wel nederlandse ondertitels.
Zet je taal bij je profiel eens op Engels..

Ok thnks om te controleren.
Tis al de zoveelste reeks/film op netflix.
Tot voor de covid periode heb ik nooit iets gezien zonder nederlandse subs.

Niet dat het altijd zo erg is, en bij iets luchtig zoals Young sheldon valt dat nog wel mee.
Maar als ze daar wat sneller texaans beginnen praten en dan sheldon nog wat wetenschappelijke quotes als grapjes gebruikt moet ik me toch net teveel focussen voor zo een luchtige reeks :)

Thnks
gewoon ter info, op amazon prime heb je de afleveringen met nederlandse ondertiteling (of engelse)

Volgende week vliegen.
Vorig jaar Jeffrey Dahmer gekeken.
Nog wat 'goede' kortere series die de moeite zijn?
Heel mijn netflix is ontregeld sinds bezoek van vriendjes en vriendinnetjes van de kids

Netflix steekt toch raar in mekaar.
Ga op vakantie naar Servië, dus ik download een aantal afleveringen van series die ik aan het kijken was, deels voor op het vliegtuig, en deels om zeker te zijn dat ik wat kon kijken moest een van die series in Servië niet beschikbaar zijn.

Wat blijkt, zelfs series die je hebt gedownload op uw tablet/gsm kan je niet bekijken wanneer ze in die regio niet beschikbaar zijn!
Eens terug in België kan je ze wel terug bekijken (was Beau Sejour)

Geen stress, het is vakantie, dus wat browsen en vind een Belgische serie (Franstalig van rtbf, Public enemy/ennemi public).
Heb er twee afleveringen van gezien ginder, ben nu terug in België, en is hier dan weer volstrekt niet te zien 😒

En t'is niet dat ik daar heel de tijd Netflix hoor, maar ben wat oud voor het nachtleven, en een aflevering voor het slapen gaan werkt bij mij perfect om goed te slapen....

Netflix steekt toch raar in mekaar.
Ga op vakantie naar Servië, dus ik download een aantal afleveringen van series die ik aan het kijken was, deels voor op het vliegtuig, en deels om zeker te zijn dat ik wat kon kijken moest een van die series in Servië niet beschikbaar zijn.

Wat blijkt, zelfs series die je hebt gedownload op uw tablet/gsm kan je niet bekijken wanneer ze in die regio niet beschikbaar zijn!
Eens terug in België kan je ze wel terug bekijken (was Beau Sejour)

Geen stress, het is vakantie, dus wat browsen en vind een Belgische serie (Franstalig van rtbf, Public enemy/ennemi public).
Heb er twee afleveringen van gezien ginder, ben nu terug in België, en is hier dan weer volstrekt niet te zien 😒

En t'is niet dat ik daar heel de tijd Netflix hoor, maar ben wat oud voor het nachtleven, en een aflevering voor het slapen gaan werkt bij mij perfect om goed te slapen....
Best wel checken op zowel de Netflix app als de webversie, en als dat nog steeds voor problemen zorgt ook wat prutsen met de vpn (ook hier zowel de app als de in-browser extension eens checken) . Normaal heb je dan nooit problemen.
Heb op die manier nog nooit problemen gekend, ook niet met downloads in de app, en dat in tal van landen op verschillende continenten.

Terug
Bovenaan