Netflix

Ik krijg Netflix via mijn ouders omdat zij mijn Disney+ gebruiken en nog iets erbij wouden.
Betalen extra voor 4K, maar dat slaat toch zwaar tegen of ligt dat aan mij?

Op Disney zijn alle top films met alle toeters en bellen, 4K, Vision, Atmos en sommige ook Imax.
Bij Netflix kwam laatst die nieuwe Batman - HD, Matrix Resurrections - HD, Wonder Woman en consoorten allemaal HD.
Maar dan van die belachelijke series als Inside toughest prison is dan wel 4K + Vision.

Er is zeker wel 4K aanbod hé, maar ik ben toch wat teleurgesteld als ik een recente film zie in HD zeker toch van die 'toppers in mijn ogen..

Laatst bewerkt:
@Flakkaf Als het rode "N" logo van Netflix er niet op staat, dan heeft de streamingdienst een externe productie in licentie en dat is meestal HD. Batman, Matrix Resurrections en Wonder Woman zijn van Warner Bros en die geven niet hun beste editie aan Netflix.

Zodat idd kijkers gaan klagen, een cynische tactiek. Als je het beste wilt moet je dan de 4K Bluray kopen van hen of beter, géén Netflix nemen (althans dat is in hun ogen natuurlijk).

Wat op Disney+ staat is voor 95% hun eigen content dus dan bieden ze daar alles erop en eraan om te tonen dat ZÍJ wel het beste zijn en die grubby Netflix maar brol (om het cru te stellen).

@Flakkaf Als het rode "N" logo van Netflix er niet op staat, dan heeft de streamingdienst een externe productie in licentie en dat is meestal HD. Batman, Matrix Resurrections en Wonder Woman zijn van Warner Bros en die geven niet hun beste editie aan Netflix.

Zodat idd kijkers gaan klagen, een cynische tactiek. Als je het beste wilt moet je dan de 4K Bluray kopen van hen of beter, géén Netflix nemen (althans dat is in hun ogen natuurlijk).

Wat op Disney+ staat is voor 95% hun eigen content dus dan bieden ze daar alles erop en eraan om te tonen dat ZÍJ wel het beste zijn en die grubby Netflix maar brol (om het cru te stellen).
Ah ok dat van die N wist ik niet!

Op zich volgbare uitleg...
Lijkt me aan ene kant straf dat ze die versie niet 'willen' geven, misschien eerder aan hogere prijs en eventueel te hoog voor Netflix.
Maar idd perfect mogelijk om hun eigen diensten/disc sales te boosten...

Roh ja ik had wel de verwachting met een 4K abo dat serieuze films ook in 4K zouden zijn, maar die stellen we dan wel wat bij.
Nu ik moet het misschien gewoon eens opzetten en dat het mss toch beter uitziet dan ik mij voorstel, let's hope! :p

Ah ok dat van die N wist ik niet!

Op zich volgbare uitleg...
Lijkt me aan ene kant straf dat ze die versie niet 'willen' geven, misschien eerder aan hogere prijs en eventueel te hoog voor Netflix.
Maar idd perfect mogelijk om hun eigen diensten/disc sales te boosten...

Roh ja ik had wel de verwachting met een 4K abo dat serieuze films ook in 4K zouden zijn, maar die stellen we dan wel wat bij.
Nu ik moet het misschien gewoon eens opzetten en dat het mss toch beter uitziet dan ik mij voorstel, let's hope! :p
Zowat elke 4K tv schaalt HD op naar 4K, wat natuurlijk niet helemaal hetzelfde is als echte 4K maar toch ook een goed beeld geeft.

Castlevania: Nocture is uit.

Als je fan bent van animatiereeksen en/of Castlevania. Een echte aanrader!
Bijzondere choreografie, prachtige beelden, sfeervolle muzikale ondersteuning, goeie voicecast staan hier hoog in het vaandel.

Laatst bewerkt:
Ja, ik was me er destijds totaal niet van bewust hoe gehaat die met momenten werd. Sommige voetbalfans zijn echt extremisten.

Maar inderdaad leuke docu. Ik ben niet een grote voetbalfan (kijk enkel naar de grote cups) en vond het toch boeiend!

Ja, ik was me er destijds totaal niet van bewust hoe gehaat die met momenten werd. Sommige voetbalfans zijn echt extremisten.

Maar inderdaad leuke docu. Ik ben niet een grote voetbalfan (kijk enkel naar de grote cups) en vond het toch boeiend!
Gehaat en tegelijkertijd één van de, zo niet de eerste, voetbalster/influencer/ …

Ik ben eigenlijk ook wel onder de indruk van zijn vrouw. Door de media altijd als een bitch omschreven, maar is eigenlijk gewoon iemand die haar gezin op de eerste plaats zet.

Gehaat en tegelijkertijd één van de, zo niet de eerste, voetbalster/influencer/ …

Ik ben eigenlijk ook wel onder de indruk van zijn vrouw. Door de media altijd als een bitch omschreven, maar is eigenlijk gewoon iemand die haar gezin op de eerste plaats zet.
En ze komt ook maar gewoon uit een 'working class' familie.

Ja het is wel grappig om ze samen te zien :D

Ook wel straf hoe smoorverliefd die waren in begin EN dat ze als twee supersterren nog altijd samen zijn, dat zie je toch ook niet vaak

Terug
Bovenaan