Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah ok dat van die N wist ik niet!@Flakkaf Als het rode "N" logo van Netflix er niet op staat, dan heeft de streamingdienst een externe productie in licentie en dat is meestal HD. Batman, Matrix Resurrections en Wonder Woman zijn van Warner Bros en die geven niet hun beste editie aan Netflix.
Zodat idd kijkers gaan klagen, een cynische tactiek. Als je het beste wilt moet je dan de 4K Bluray kopen van hen of beter, géén Netflix nemen (althans dat is in hun ogen natuurlijk).
Wat op Disney+ staat is voor 95% hun eigen content dus dan bieden ze daar alles erop en eraan om te tonen dat ZÍJ wel het beste zijn en die grubby Netflix maar brol (om het cru te stellen).

Zowat elke 4K tv schaalt HD op naar 4K, wat natuurlijk niet helemaal hetzelfde is als echte 4K maar toch ook een goed beeld geeft.Ah ok dat van die N wist ik niet!
Op zich volgbare uitleg...
Lijkt me aan ene kant straf dat ze die versie niet 'willen' geven, misschien eerder aan hogere prijs en eventueel te hoog voor Netflix.
Maar idd perfect mogelijk om hun eigen diensten/disc sales te boosten...
Roh ja ik had wel de verwachting met een 4K abo dat serieuze films ook in 4K zouden zijn, maar die stellen we dan wel wat bij.
Nu ik moet het misschien gewoon eens opzetten en dat het mss toch beter uitziet dan ik mij voorstel, let's hope!![]()
Jep, https://www.netflix.com/browse?jbv=81500601Is The Batman al beschikbaar op Netflix? Ik dacht dit gelezen te hebben, maar vind 'em nergens terug (ook niet met zoekfunctie).
Ik vermoed dat het inderdaad daar aan zal liggen, maar dan weet ik wat doen. Thanks!Jep, https://www.netflix.com/browse?jbv=81500601
Mijne staat wel in 't Engels, dus weet niet of het daar aan ligt.
Ja? ik had die zien passeren maar had er een dubbel gevoel bij... ok ik bekijk deze volgende weekVoor de nostalgische voetbalfans onder ons: de docu over Beckham is echt een aanrader.

Of de nostalgische Rebecca Loos fans..Voor de nostalgische voetbalfans onder ons: de docu over Beckham is echt een aanrader.
Ikzelf was toen 12 jaar ofzo, dus ik zag veel van m'n "idolen" passeren.Ja? ik had die zien passeren maar had er een dubbel gevoel bij... ok ik bekijk deze volgende week![]()
Mooie docu.Voor de nostalgische voetbalfans onder ons: de docu over Beckham is echt een aanrader.

Gehaat en tegelijkertijd één van de, zo niet de eerste, voetbalster/influencer/ …Ja, ik was me er destijds totaal niet van bewust hoe gehaat die met momenten werd. Sommige voetbalfans zijn echt extremisten.
Maar inderdaad leuke docu. Ik ben niet een grote voetbalfan (kijk enkel naar de grote cups) en vond het toch boeiend!
En ze komt ook maar gewoon uit een 'working class' familie.Gehaat en tegelijkertijd één van de, zo niet de eerste, voetbalster/influencer/ …
Ik ben eigenlijk ook wel onder de indruk van zijn vrouw. Door de media altijd als een bitch omschreven, maar is eigenlijk gewoon iemand die haar gezin op de eerste plaats zet.
Dat vond ik wel een grappig stuk jaEn ze komt ook maar gewoon uit een 'working class' familie.

Idd maar vond dat ze zeker een goed figuur slaan. Helemaal anders dan in de publieke belangstelling. Veel respect voor de liefde die deze 2 hebben en met elkaar leren leven hebben in de spotlight.En ze komt ook maar gewoon uit een 'working class' familie.