NBA 2024-2025

Zoals de Lakers de laatste tijd spelen geef ik de Wolves niet veel kans. De Knicks gaan het niet makkelijk hebben, maar die hebben het voordeel van de ervaring wel.

Grizzlies winnen er minstens 2, maar gaan niet door.
De interim HC liet me alvast weten dat hij het ziet zitten 🥸

Kyle Kuzma :rofl:en wat heeft Doc Rivers de laatste jaren nog bereikt? De speculatie over waar Giannis naartoe trekt kan beginnen...

Zoals de Lakers de laatste tijd spelen geef ik de Wolves niet veel kans. De Knicks gaan het niet makkelijk hebben, maar die hebben het voordeel van de ervaring wel.
Voordeel is dat Brunson uitgerust is en dat ze het de laatste wedstrijden ook echt rustig gedaan hebben met oa Towns. En Robinson is terug als deftige C back-up.

Wat een eerste avond al,

Bucks waren buiten Giannis totaal nergens, de trade talks kunnen beginnen. Kuzma met de Tony Snell special.

Hoe mijn Nuggets hier winnen, na een kwartier leek het of we hier een blowout gingen krijgen van de Clippers. De Brodie special vandaag. Ik snap echt niet hoe we hier gewonnen zijn.

Lakers krijgen een eerste ass wipe van de Wolves

Laatst bewerkt:
51 punten, dat is het vijfde grootste verschil ooit in een playoff game. Wel leuk voor Mitchell dat hij zo wat minuten krijgt.

Voor mij is de MVP niet de meest scorende speler maar de belangrijkste speler. Neem SGA weg en OKC kan nog altijd evengoed winnen met hun squad. Neem de Joker weg bij de Nuggets en die halen zelfs de playoffs niet.
Denk dat gisteren het beste voorbeeld was dat OKC ook zonder een flashy SGA een goed geoliede machine kan zijn.
Als Joker een offday heeft kunnen ze het vergeten.
M.a.w.: Jokic = MVP (maar het zal SGA zijn)
Reguliere seizoen nominaties zijn bekend.
Vooral benieuwd wie coach of the year zal worden. Voor mijn part mag dat JB Bickerstaff zijn van de Pistons. Als je ziet welke evolutie die gemaakt hebben.
Ze behaalden 30 (!) overwinningen meer dan vorig jaar.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat er aan OKC niet veel te doen gaat zijn. Al zeker niet in het Westen. Ze zijn er klaar voor en hun kern is echt belachelijk breed.

Mooie airball assist van Joker :laugh:

OKC kan nu rustig vanuit hun zetel toekijken naar de veldslag tussen de Clippers en de Nuggets.

De Wolves toch sterker dan verwacht. Ant die zijn ploeg op sleeptouw neemt, Gobert die op de bank mag blijven zitten.

De Wolves toch sterker dan verwacht. Ant die zijn ploeg op sleeptouw neemt, Gobert die op de bank mag blijven zitten.
Ik verschiet toch niet van die serie. Lakers hebben zwakke bench, spelen zonder C en veel matige defensieve spelers. Luka is ook terug de Luka met 0 defense.

JJ betaalt ook leergeld, reguliere seizoen was het top maar hier lijkt hij het toch moeilijk te hebben met amper in game tactische wijzigingen.

Ik verschiet toch niet van die serie. Lakers hebben zwakke bench, spelen zonder C en veel matige defensieve spelers. Luka is ook terug de Luka met 0 defense.

JJ betaalt ook leergeld, reguliere seizoen was het top maar hier lijkt hij het toch moeilijk te hebben met amper in game tactische wijzigingen.
Doncic moet dringend eens een keer in de spiegel kijken. Staat toch wat te zwaar en is defensief een liability.

Het is weer hopen dat James nu als vanouds een 40 punten scoort om de series wat levend te houden.

Nu, de titel hadden ze nooit gehaald, maar dat ze zo defensief door de mand vallen, is toch jammer..

Playoff Jimmy is terug 😍
In de bracket toch de interessantste hoek voor de tweede ronde. De andere drie hebben toch een duidelijke favoriet...

Vintage playoff Jamal smijt nog eens 43p met 8 3pt. Blijft een speciale kerel als hij zijn avond heeft.

Medelijden met Giannis, die heeft echt alles gegeven deze playoffs. Deze avond nog eens 30p/20r/13a. Ik denk dat zijn tijd bij de Bucks er nu echt wel op zit.

Knappe win ook van de Pistons in het hol van de leeuw. Respect voor hun, want ze hadden even goed kunnen voor staan in deze series.

Laatst bewerkt:
Benieuwd naar welke franchise Giannis zou gaan. Hopelijk ergens in het Westen.

LeBron tried, Luka cried, Shannon lied.
🐺 in 🖐

JJ heeft nog veel werk om zich te verbeteren als coach, wat heeft die allemaal uitgestoken de laatste 3 games 😬

Terug
Bovenaan