NBA 2024-2025

DominAyton is een Laker. 😅
Lakers fans en media zijn toch echt ongelooflijk. Ayton speelt al jaren trash op verschillende vlakken, maar plots hebben ze off-season gewonnen. Zag daarnet een Laker journalist fragment die Ayton op dezelfde hoogte zet als Jokic, Giannis, Wemby en co maar hij gewoon zo slecht was omdat hij niet in Portland wou zijn.

Of het feit dat Jokic zijn extension gedeclined heeft denkt heel Laker Twitter universum dat hij daar volgende zomer gaat signen. Nee, Jokic heeft gedeclined omdat hij volgende zomer voor 80M meer kan tekenen.

Holy shit.

Laatst bewerkt:
De cap gaat toch veel minder omhoog gaan? Ze hadden 3 jaar elk jaar 10% voorspeld, maar het eerste jaar is er ‘slechts’ 7%.

Dame terug naar Portland...
Mooi voor hem en het team, maar ik vraag mij wel af wat die daar nog gaat doen.

Voor hem persoonlijk snap ik dat absoluut, maar ik bedoel wat hij nog gaat doen in een team dat nu toch in een heel andere fase zit dan toen hij ee vertrok. Hij kan als vet de jonkies vast en zeker een hoop bijleren maar daar stopt het dan toch?! Of ben ik nu te pessimistisch?

Voor hem persoonlijk snap ik dat absoluut, maar ik bedoel wat hij nog gaat doen in een team dat nu toch in een heel andere fase zit dan toen hij ee vertrok. Hij kan als vet de jonkies vast en zeker een hoop bijleren maar daar stopt het dan toch?! Of ben ik nu te pessimistisch?
Die zag gewoon de kans om dichter bij zijn kinderen te zijn lijkt mij. En als je hem kan krijgen op zo'n cheap contract, why not? Hij heeft ook een cult status in Portland.

Jokic die begint te huilen als zijn paard een race wint en niet als hij een basketbaltitel wint is echt peak Jokic. Basketbal is echt een job voor die man. Ik wou dat ik zo goed was in mijn job. Hij staat nog wel niet zo scherp. 😂

Jokic die begint te huilen als zijn paard een race wint en niet als hij een basketbaltitel wint is echt peak Jokic. Basketbal is echt een job voor die man. Ik wou dat ik zo goed was in mijn job. Hij staat nog wel niet zo scherp. 😂
Lelijke basketter, toch zeker als hij onder de ring begint te beuken. Maar wat een prachtig figuur is dat toch!

Die zag gewoon de kans om dichter bij zijn kinderen te zijn lijkt mij. En als je hem kan krijgen op zo'n cheap contract, why not? Hij heeft ook een cult status in Portland.
Hij ziet er toch vrij goed vind ik :unsure: Dat is Jokic gewoon.

Ik heb gelezen dat hij gaat meedoen aan het EK, toch ietwat verrassend want hij heeft al veel tornooien links laten liggen met het nationale team.
Giannis en Doncic gaan er ook spelen normaal. Wemby niet.

Zijn er hier nog mensen die Euroleague op de voet volgen?
Ben wel van plan volgend seizoen eens een abonnement te nemen op Euroleague TV.

Zijn er hier nog mensen die Euroleague op de voet volgen?
Ben wel van plan volgend seizoen eens een abonnement te nemen op Euroleague TV.
EL pass is wel interessant. Tip: volg bewust maar een paar ploegen om te bekijken. Je gaat anders keuzestress hebben om matchen te bekijken 🤣

Clippers/Kawhi met wat problemen. Er is een onderzoek gestart.
Kawhi werd ook jaarlijks $7 miljoen betaald via Aspiration (waar Ballmer geld instak) voor een no-show job. Een poging om de salary cap te omzeilen dus.

Terug
Bovenaan