Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voordeel is dat Brunson uitgerust is en dat ze het de laatste wedstrijden ook echt rustig gedaan hebben met oa Towns. En Robinson is terug als deftige C back-up.Zoals de Lakers de laatste tijd spelen geef ik de Wolves niet veel kans. De Knicks gaan het niet makkelijk hebben, maar die hebben het voordeel van de ervaring wel.
Shai vs Morant 
Wat een pandoeringShai vs Morant
![]()

Denk dat gisteren het beste voorbeeld was dat OKC ook zonder een flashy SGA een goed geoliede machine kan zijn.Voor mij is de MVP niet de meest scorende speler maar de belangrijkste speler. Neem SGA weg en OKC kan nog altijd evengoed winnen met hun squad. Neem de Joker weg bij de Nuggets en die halen zelfs de playoffs niet.
Ik verschiet toch niet van die serie. Lakers hebben zwakke bench, spelen zonder C en veel matige defensieve spelers. Luka is ook terug de Luka met 0 defense.De Wolves toch sterker dan verwacht. Ant die zijn ploeg op sleeptouw neemt, Gobert die op de bank mag blijven zitten.
Doncic moet dringend eens een keer in de spiegel kijken. Staat toch wat te zwaar en is defensief een liability.Ik verschiet toch niet van die serie. Lakers hebben zwakke bench, spelen zonder C en veel matige defensieve spelers. Luka is ook terug de Luka met 0 defense.
JJ betaalt ook leergeld, reguliere seizoen was het top maar hier lijkt hij het toch moeilijk te hebben met amper in game tactische wijzigingen.