Naar welke muziek luister je nu?

Kraan - Andy Nogger
Eerste keer dat ik naar dit album van hen luister. Dit is de opvolger van het door mij compleet grijsgedraaide Wintrup (en deze wordt de laatste tijd terug grijsgedraaid). Het is grappig dat dit niet hun tweede album is, omdat ik hier weer een meer experimentele Kraan hoor, zoals op hun debuut. Het album is een complete jazzy, fuzzy jamsessie, meer dan zijn voorganger. Althans, dat hoor ik op dit moment. Als ik nog verschillende keren luister kan dit veranderen.
Ik vind het leuk, maar nog niet meteen even goed als de andere genoemde albums. Al weet ik dat ik bij Kraan meestal een paar keer naar een album moet beluisteren eer ik er echt in geraak. Het is nu niet meteen de makkelijkste muziek.

Ook dit album is weer door Conny Plank geproduced. Ik denk dat zo'n beetje alle albums van deze producer (R.I.P.) goed vind. :unsure:

Laatst bewerkt:
Led Zeppelin - Physical Graffiti (album)
The Stooges - Raw Power (album)
MC5 - Kick Out The Jams (album)
Spacemen 3 - Performance (album)
Spacemen 3 - Threebie (ep)

Requiem Blues - S/T
Recente release, en ik hoor al meteen dat dit een blijver is! Blij dat ik deze gevonden heb.

Paralyzed - S/T
Klinkt ook erg leuk, al heeft de vocalist een te berookte stem. Ik denk dat ik het bij één track hou.

Book Of Wyrms - Occult New Age
Zeer interessante art en albumnaam. Female vocals zo te horen, dat is weer een hele tijd geleden. Hier zou ik misschien wel into kunnen raken.

Ik moest maar eens wat vaker op Bandcamp zitten.
:unsure:

Laatst bewerkt:
Eindelijk de verzamelaar op vinyl van The Cardigans voor een schappelijke (re) prijs gevonden in Zweden.
Lekker hoor , Nina op vinyl. 😍

Terug
Bovenaan