Naar welke muziek luister je nu?

Wist niet dat ze al een jaar een nieuw album hadden. Wou gisteren de vorige plaat nog eens luisteren en kwam ik tot deze aangename verrassing
Ik zag de thumbnail en wist dat ik hiernaar moest luisteren. Ik moet wel erg wennen aan de helium klinkende vocals :unsure: , maar muzikaal is dit absoluut mijn ding!

Om in de melancholie triggerende blues te blijven:

Dit zal voor mij altijd de énige echte Fleetwood Mac blijven. Meteen verliefd de eerste keer dat ik dit nummer (en andere) hoorde.
Helaas heeft Peter Green intussen al 5 jaar het loodje gelegd... :headshake:

^^

Dat nummer heeft mij, na een teleurgesteld-zijn-in-periode van > 10 jaar, enkele jaren geleden warempel Kirk Hammett terug in de armen doen sluiten als live-gitarist

Ik zie nochtans een directe link!

Top psych pop. :love:
Klinkt idd zeer leuk (en de art 👌 komt mij wel bekend voor... ), maar... Gerry Rafferty is in 2011 gestorven (toen maakte ik dus kennis met bovenstaand nummer), en het album van Magic Fig komt zo te zien uit 2024.
Het ligt waarschijnlijk weer aan mij, maar ik snap de link niet helemaal. :unsure: Of gaat het puur over de muziek?

Good shit, al moet ik voor zoveel geweld wel in de stemming zijn.

Iets luchtiger. Leuke track, maar het refrein vind ik een beetje cringe... :unsure: Ik blijf toch de grootste fan van hun debuut, maar muzikaal klinkt Kadavar weer uitstekend:

Wauw! :feelsgood: (@Deckard, waarschijnlijk ook weer ééntje voor jou.) Ik ben alvast in blijde verwachting voor part 2!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan