Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Klinkt uiteraard weer compleet anders dan "Fly", wat de meesten hier ook wel kennen waarschijnlijk.
Lucifer's Friend, Hawkwind, Jerusalem, Witchfinder General en zelfs Pentagram en Budgie. Amai. Niet verwacht dat die in zo'n lijst zouden verschijnen, laat staan dat die zouden verschijnen in om het even welke lijst.

Waarom horen we sowieso niet wat meer over de Belgische muziek uit die jaren? Behalve Wallace Collection - Daydream misschien. De Belpop-documentaires gaan ook vooral over artiesten vanaf de jaren '90 heb ik de indruk.
Dit in Tien Om Te Zien?!Mort D'Amour op Tien Om Te Zien was alvast memorabel ;p
Niet slecht. Ik had eerst niet door dat het in het Nederlands was btw.
Het lijkt wel een Belgische Dave Mustaine.Dit in Tien Om Te Zien?!Niet slecht. Ik had eerst niet door dat het in het Nederlands was btw.
Het lijkt wel een Belgische Dave Mustaine.
Wie zijn dit allemaal? Ik zie de vocalist van Killer, maar voor de rest herken ik niemand. Het gezicht op 1:40 komt mij wel bekend voor.Voor een gegroepeerd zicht op de haardossen en snorren (& 1 fabuleuze bordeaux haarband) uit de 'alternatievere' scene in Vlaanderen in die tijd is er overigens het onnavolgbare Give those hearts a chance:
Curieuzeneus .Wie zijn dit allemaal? Ik zie de vocalist van Killer, maar voor de rest herken ik niemand. Het gezicht op 1:40 komt mij wel bekend voor.
Wie zijn dit allemaal? Ik zie de vocalist van Killer, maar voor de rest herken ik niemand. Het gezicht op 1:40 komt mij wel bekend voor.

Jammer. Had anders graag muziek van die bands opgezocht. Ach ja.Nobele onbekenden voor me: enkel als piepjonge snotter op Metalopolis voorbij horen komen, en later geen research meer naar verricht
![]()