Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heaven & Hell is trouwens niet te verwarren met het album Heaven & Hell (ook met Dio, om het extra verwarrend te maken).![]()

Een slecht album is het allesbehalve, maar toch lukt het mij om de één of andere reden niet om erin te geraken. Moest Dio meer albums met BS hebben gemaakt in de stijl ten tijde van Ozzy was dat zonder problemen gelukt, net zoals met The Devil You Know.Een van mijn lievelingsalbums van Black Sabbath![]()
Twee classics!Pink Floyd - The Piper At The Gates Of Dawn (album)
The Stooges - The Stooges (album)
Mijn kennismaking met én deze versie van Pink Floyd, Syd Barrett (R.I.P.) én psychedelic, met dank aan een muziekdocumentaire jaren geleden.Pink Floyd - The Piper At The Gates Of Dawn (album)

't Is inderdaad een unieke versie van Pink Floyd. Ook al die vroege singles: Arnold Layne, Candy And A Current Bun, See Emily Play, Apples And Oranges en Paintbox.Twee classics!
En
Mijn kennismaking met én deze versie van Pink Floyd, Syd Barrett (R.I.P.) én psychedelic, met dank aan een muziekdocumentaire jaren geleden.
Oh ja, later ook zijn solo-albums beluisterd. Zeer mooi.
OT: Kraan - Wintrup (album)

Toen ik fragmenten van Arnold Layne en Emily hoorde wist ik meteen dat het mijn ding was, en het was ook nieuw voor mij, want ik had toen nog nooit eerder zoiets gehoord. (Zolang YouTube nog niet op punt stond voor mij om van alles op te ontdekken voelde ik nog gelijk een boomer op dat gebied.'t Is inderdaad een unieke versie van Pink Floyd. Ook al die vroege singles: Arnold Layne, Candy And A Current Bun, See Emily Play, Apples And Oranges en Paintbox.![]()
)Het deed mij wat denken aan de Beatles, maar dan beter.
Hoe dan ook kan ik het niet beu raken.Nu, de titletrack Wintrup raad ik hoe dan ook aan, daar klinkt hij "anders". Het is ook een nummer dat zijn tijd erg vooruit is imo. Geweldig eigenlijk. Typisch... die Duitse term die jullie hier niet graag horen.Hoe dan ook kan ik het niet beu raken.