PBR Streetgang
Well-known member
Heel de discografie?Ter voorbereiding op zondag de hele discografie van Metallica nog eens afgegaan. En nu hopen dat die Spanjaarden dat EK winnen en ik na dat concert nog een nacht kan doorfeesten
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel de discografie?Ter voorbereiding op zondag de hele discografie van Metallica nog eens afgegaan. En nu hopen dat die Spanjaarden dat EK winnen en ik na dat concert nog een nacht kan doorfeesten
Als het gaat om Metallica ben ik even rationeel als een MAGA aanhanger, geen logica achter zoeken dus. Pop up store was effe aanschuiven maar toch mooie toch mooie t-shirt kunnen kopenHeel de discografie?
Mijn favo KC album! Adrien Belew

Quasi heel die trilogie uit de jaren '80 is geweldig.Mijn favo KC album! Adrien Belew![]()
Ik wacht nog even op de tweede lichting namen maar de kans is zeer groot dat ik ga!Ik ben nog altijd op zoek naar schoon volk die mee wil naar Sonic City in november. Ben al eens door de lineup aan het gaan, en zojuist deze parel opgelegd :
Ulrika Spacek, een psych-shoegaze-krautrock vehikel uit London die de stok overneemt van Microcastle-era Deerhunter. Met andere woorden, dat kan alleen maar een fantastisch optreden zijn op 10/11!! Toppertje dit, en is helemaal onder de radar gevlogen vorig jaar bij me.

Dan is nr. 2 net een week oud als de voorspelling klopt, dus ik ga braafjes thuis blijven dan..Ik heb ook een zondagticket voor Leffingeleuren want... mclusky, als je wil meerijden altijd welkom.![]()

proficiat! (en sterkte, want je hoort toch dikwijls dat de overgang naar 2 klein monsters in huis zwaar kan zijnDan is nr. 2 net een week oud als de voorspelling klopt, dus ik ga braafjes thuis blijven dan..![]()
) Oooww, proficiat!Dan is nr. 2 net een week oud als de voorspelling klopt, dus ik ga braafjes thuis blijven dan..![]()