Naar welke muziek luister je nu?


Al heel de dag echt te lui om iets op te leggen, en ben al voortdurend naar japanse shoegaze aan het luisteren :laugh:


ook een leuke afspeellijst met japanse shoegaze.

Kinokoteikoku is trouwens echt beestelijk goed, maar dat is deels post-rock ook. Yuragi ook heel mooi.
 
Heerlijk downtempo album om een verlengd weekend af te sluiten en stilletjes terug in de sleur van video calls te komen. Per chance vlgnd wknd wederom verlengd.
Heb het net opgezet voor tijdens het BG'en werken. Zit nu ongeveer halverwege en dit bevalt wel moet ik zeggen. Ideaal voor op de achtergrond.
 
Een hoop IDM/industrial dingen beluisterd de laatste dagen:

Totakeke - The Things That Disappear When I Close My Eyes 7,5/10
Sonic Area - Music For Ghosts 9/10 :love:
Undermathic - 10:10pm 7,5/10
Diaphane - Samdyha 6/10
Talvekoidik - Spitzbergen 6,5/10
Talvekoidik - Negotiate The Distance 6/10
AmeshA SpentA - Simplexity 7,5/10
Le Diktat - 2+2=5 6/10
Punish Yourself vs. Sonic Area - Phenomedia 6,5/10
[basementgrrr] - A Certain Kind Of Decay 7,5/10
Ecstasphere - Carnival of Catharsis 7/10
Candle Nine - Lost + Directionless 6/10
Näo - III 7/10
Architect - The Analysis Of Noise Trading 7/10
Autoclav1.1 - Where Once Were Exit Wounds 8/10
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand op de kortste Willy gestemd?
Deze korte Willys heb ik genomineerd, allez ja, ik heb die ingegeven als suggestie, maar ik heb dat pas vandaag gedaan, dus ik denk niet dat ze het zullen halen.

Beastie Boys: Tough Guy uit Ill Communication: 0:57


Een groep van over de taalgrens: Cocaine Piss met Fuck This Shit uit het album The Pool: 1:09


En een groep van aan onze kant van de taalgrens: Deus met Memory Of A Festival uit In A Bar, Under The Sea: 1:52


The Pool van Cocaine Piss moet zowat de enige "Punk" plaat zijn in mijn collectie zijn van over de taalgrens, ik heb de eerste versie op gele vinyl. :music:
Dit staat er ook op en had voor mij ook in de kortste Willy lijst mogen staan: Cocaine Piss met Incest: 0:28

 
Terug
Bovenaan