Naar welke muziek luister je nu?

Probeer ook naar normale dingen te kijken. Zolang dat Ben gewoon doet .
 
Neil Young - American Stars 'N Bars (album)
Neil Young & Crazy Horse - Everybody Knows This Is Nowhere (album)
King Crimson - In The Wake Of Poseidon (album)
Bob Dylan - Blonde On Blonde (album)
Tool - 10,000 Days (album)

Rosetta Stoned :scream:
 

vBU1Nvs.png


mijn scrobble historiek van dit album [en grappig genoeg is Blood Bitch maar mijn 14e meest beluisterde track van hen. Wax and Wane staat zelfs 'maar' 22ste met 26 scrobbles :laugh:

Lekker album toch wel. Ja, blijft zodanig goed. Eerste album van de Cocteau Twins, en de oorsprong is nog wat atypisch Cocteau Twins, zeer veel focus op het instrumentele en het rauwe, donkere post-punk achtige instrumentele, en eigenlijk ook echt wel nog in de gothic scene, beetje zoals Siouxsie and the Banshees. Album is van 1982.

Later zou het dromeriger, poppier, etherischer, gladder en meer typisch Cocteau Twins worden.

Vind elk nummer stuk voor stuk fantastisch. Wax and Wane, Blood Bitch en Shallow then Halo de hoogtepunten? Wax and Wane is trouwens eens gecovered door Deftones, en ook erg goed gedaan!

 
Laatst bewerkt:

Machtig album... dat ik voor de eerste keer heb beluisterd.

Purple Rain van Prince, mwah... Niet echt een fan van moet ik zeggen.
 
FatBoy Slim - You've Come a Long Way, Baby

Op dit ogenblik "Ganster Trippin"

Perfecte muziek op een druiligere zaterdagochtend voor een boomer.
 
Vandaag eens wat London jazz beluisteren uit de back catalogue.
Seed Ensemble-Driftglass
Nerija-Blume
Yazz Ahmed-Polyhymnia
Maisha-There is a place.

Overal aanwezig: gitariste Shirley Tetteh!!:love2: Benieuwd wanneer die eens met een eigen statement naar buiten komt.
 
Deze kwam ik vanavond tegen bij het uitmesten van wat folders op de NAS. Recht terug naar mijn studiejaren was dat :)


 
Terug
Bovenaan