Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En hoe zit het hier nog mee?
Er gaat nog ene andere theorie de ronde.Dit kan noch voor Elon, noch voor Twitter goed uitdraaien.
In het geval van Twitter, als de rijkste man ter wereld (en voor veel mensen een tech god) de deal wil afblazen zodra hij gedetailleerde cijfers te zien krijgt… dan weet je dat daar consequenties aan vasthangen.
In het geval van Elon, die gast doet aan marktmanipulatie dat het niet meer mooi is om te zien. Ik ben geen expert, maar wat hij doet kan gewoon niet legaal zijn. In het geval van twitter is doit zijn toedoen een deel van hun werknemers opgestapt, is hun aandeel in waarde gezakt, etc. Om nog maar te zwijgen over hoe hij de waarde van Tesla en bitcoin manipuleert met een enkele tweet.
Ik heb het nog al gezegd, maar ik snap niet hoe mensen fan van hem kunnen zijn. Elon is werkelijk het schoolvoorbeeld van wat er gebeurd als je een klein kind al het geld van de wereld geeft.
Maar in het geval van Twitter, het kan bijna niet anders dan dat dit hem veel geld gaat kosten. Tenzij hij zware bewijzen heeft tegen Twitter ivm het aantal valse accounts op hun platform. Maar een van de twee zal bloeden, zoveel is zeker.
Ik denk dat de SEC er sowieso opzit.Er gaat nog ene andere theorie de ronde.
Hij heeft tesla aandelen van de hand gedaan om twitter te kunnen kopen.
Stel dat hij vanonder de twitterdeal geraakt heeft hij wel ,zonder een ineenstorting van het tesla-aandeel, een groot deel kunnen verpatsen.
Dat is dan wel goed gespeeld.
Niet elke dag dat de CEO 4 miljard aan eigen aandelen kan verkopen zonder dat de prijs er noemenswaardige invloed van ondervindt.

Dat klopt niet hé. Het bericht dat Musk de grootste aandeelhouder werd gaf het aandeel net een boost, vervolgens kwam de mogelijke overname en nu staan ze gewoon weer op het niveau van maart.In het geval van Elon, die gast doet aan marktmanipulatie dat het niet meer mooi is om te zien. Ik ben geen expert, maar wat hij doet kan gewoon niet legaal zijn. In het geval van twitter is door zijn toedoen een deel van hun werknemers opgestapt, is hun aandeel in waarde gezakt, etc. Om nog maar te zwijgen over hoe hij de waarde van Tesla en bitcoin manipuleert met een enkele tweet.
't Is gebeurd. Musk is eigenaar van Twitter en heeft al gelijk 4 topmannen ontslagen, volgens HLN.
![]()
Overname van 44 miljard dollar is rond: Elon Musk is eigenaar van Twitter en ontslaat meteen top van bedrijf
Elon Musk is officieel eigenaar geworden van Twitter. Meteen nadat de overname ter waarde van 44 miljard dollar rond was, heeft de miljardair Twitter-topman Parag Agrawal en een aantal andere leden van de bedrijfsleiding ontslagen, schrijven Amerikaanse media. Musk bevestigde zelf zijn overname...www.hln.be
Wil er weer een bastion van vrije meningsuiting van maken, en denkt dat daardoor de samenleving minder zal polariseren en extreem-rechtse/linkse echokamers zullen verkleinen.
Jammer, ik denk niet dat dat effectief gaat gebeuren.
Twitter was sowieso al het Paradijs van het Groot Gelijk aka Rancuneghem waar het vitriool rijkelijk vloeit, maar dat zal nu ook van toepassing zijn voor diegenen die buiten de lijntjes kleuren zoals Trump.'t Is gebeurd. Musk is eigenaar van Twitter en heeft al gelijk 4 topmannen ontslagen, volgens HLN.
![]()
Overname van 44 miljard dollar is rond: Elon Musk is eigenaar van Twitter en ontslaat meteen top van bedrijf
Elon Musk is officieel eigenaar geworden van Twitter. Meteen nadat de overname ter waarde van 44 miljard dollar rond was, heeft de miljardair Twitter-topman Parag Agrawal en een aantal andere leden van de bedrijfsleiding ontslagen, schrijven Amerikaanse media. Musk bevestigde zelf zijn overname...www.hln.be
Wil er weer een bastion van vrije meningsuiting van maken, en denkt dat daardoor de samenleving minder zal polariseren en extreem-rechtse/linkse echokamers zullen verkleinen.
Jammer, ik denk niet dat dat effectief gaat gebeuren.
De enormiteit van je eigen echo om te denken dat je eigenhandig even de algemene stroming in de maatschappij gaat veranderen. Er is geen verschil tussen de yes-men van dictators en de enablers rond een miljardair #changemymind
Persoonlijk denk ik dat hij vooral Twitter op een winstgevend pad wil zetten en dan terug afstoten, het kopen van Twitter was eigenlijk niet zijn bedoeling en hij hoopte dat het bedrijf het zou afwijzen, maar hij had pech en zit er nu mee. De vraag is of zijn haast om het te veranderen het bedrijf eerder doet zinken dan veel meer waard maken.
Dat is zowat het enige spijtige dat ik "mis" aan twitter: zonder account krijg je na 2 scrolls altijd die popup of moet je je paar favorieten bookmarken om is af en toe te checken.Niet echt om je van gedachte te doen veranderen, maar denk je dat je miljardair kan worden zonder een enorm ego? Je start minstens met een grote dosis zelfvertrouwen en (natuurlijk ook een goede start in de juiste omgeving) en als dit door succes na succes na succes bevestigd wordt, dan denk ik dag een enorm ego onvermijdelijk is.
Wel een mooie vergissing dat je echo schreef in plaats van ego, want Elon Musk heeft nu één van de grootste echokamers ter wereld gekocht. Of nu ja, een hotel van verschillende echokamers, waarbij een aantal meningen wel niet welkom waren, maar waarbij velen ook in hun eigen bubbel bleven.
Mijn Twitter volgt vooral bordspelkanalen en niets van politiek. Soms kijk ik daar eens en denk ik: oh god, wat een beschaafd niveau is er tenminste nog op BG of (in mindere mate) Reddit.
Ik zou héél veel respect erbij krijgen voor de man als hij gewoon de stekker eruit zou trekken, en de boel afsluiten.
Media die reageren op elke scheet die een politicus of een beroemdheid op Twitter laat, het is geen verrijking, en dan laat dat platform door z'n tekenlimiet ofwel géén nuance toe, ofwel krijg je van die belachelijke "draadjes".
De trieste realiteit is dan dat wellicht er toch een nieuw vergelijkbaar platform zou ontstaan natuurlijk, op zich denk ik nog steeds dat social media een verrijking kunnen zijn, maar hele grote stukken van bepaalde platformen zijn toch voorbeelden van hoe het niet zou moeten.
Ik zou héél veel respect erbij krijgen voor de man als hij gewoon de stekker eruit zou trekken, en de boel afsluiten.
Media die reageren op elke scheet die een politicus of een beroemdheid op Twitter laat, het is geen verrijking, en dan laat dat platform door z'n tekenlimiet ofwel géén nuance toe, ofwel krijg je van die belachelijke "draadjes".
De trieste realiteit is dan dat wellicht er toch een nieuw vergelijkbaar platform zou ontstaan natuurlijk, op zich denk ik nog steeds dat social media een verrijking kunnen zijn, maar hele grote stukken van bepaalde platformen zijn toch voorbeelden van hoe het niet zou moeten.
Laat dat nu net zijn wat ik deze ochtend in de auto zat te denken. Het beste wat Musk met Twitter kan doen is de boel opdoeken.
Uhu...hier leesde toch soms wat..En efkes 44 miljard weggooien?![]()
Ik zou 10 miljard vragenzou 'm Trump laten betalen voor z'n account?