Monitor 24inch 1080p

No_Dice

Member
Welke monitor zouden jullie momenteel aanraden, is voor mijn zoon als 2e monitor. Hij heeft al een 1440p monitor maar wil een 2e 1080p monitor kopen voor demanding games als de nieuwe Ark ascended bv
Met zijn huidige 1080ti is het een beetje ploeteren @ 1440p
Prijs ; onder de 100€ zou mooi zijn, maar als het de moeite is dan zit er wel wat rek op

Grts
 
Je kan uw monitor resolutie softwarematig aanpassen, puur hiervoor een extra scherm in huis halen is een beetje weggesmeten geld.
 
1080p op 27" ziet er niet uit, imho. Door de lage PPI krijg je wazige pixels.

Moet dat iets speciaal zijn van 1080p monitor?
 
Goh niet direct, 24 inch refresh rate hoger dan 120 en verder geen te hoge eisen eigenlijk
 
Laatst bewerkt:
1080p op 27" ziet er niet uit, imho. Door de lage PPI krijg je wazige pixels.

Moet dat iets speciaal zijn van 1080p monitor?
Ik vraag mij toch af of ge daar echt op gaat letten tijdens 't spelen zelf.

@No_Dice Ge kunt ook gewoon eerst eens testen of uwe zoon 't aanvaardbaar vindt om op 1920x1080 te spelen in Ark op diene 27"-monitor die ge nu al hebt staan. Da's anders 100 euro uitgespaard...
Moest hij er toch last van hebben, kunt ge inderdaad richting AOC kijken voor deftig materiaal aan ne lage prijs.
 
Waarom uwe monitor downgraden omwille van een te zwakke grafische kaart? Spendeer dan gewoon nu iets meer aan een nieuwe kaart, want dat ga je op termijn toch moeten doen. Eén van 350-400 EUR kan perfect 1440p aan.
Never downgrade
 
Terug
Bovenaan