Molmemes

43CF01DA-35AC-4CE4-88E0-2B3179D2A779.jpeg


7D77F355-ADD2-4C08-B797-307117C45D40.jpeg
 
Ik vind het jammer dat Twitter vol staat met matige/voorspelbare memes. Zou dan veel liever meningen of theorieën lezen ipv de zoveelste poging tot 5 minutes of fame.
 
Ik vind het jammer dat Twitter vol staat met matige/voorspelbare memes. Zou dan veel liever meningen of theorieën lezen ipv de zoveelste poging tot 5 minutes of fame.
Gij verwacht serieuze shit op Twitter? :unsure: De enige theorieën die ge daar leest zijn conspiracy theorieën.
Normaal op wieisdemol forum las ge, veel te ver gezochte, tips maar denk niet dat ge ze moet zoeken op Twitter :)
 
Gij verwacht serieuze shit op Twitter? :unsure: De enige theorieën die ge daar leest zijn conspiracy theorieën.
Normaal op wieisdemol forum las ge, veel te ver gezochte, tips maar denk niet dat ge ze moet zoeken op Twitter :)

Haha. Ik bedoel niet per se ontcijferingstips. Eerder interpretaties van de psychologische proeven (bv Lieselot wilde Toos testen in de kamer met de vrijstellingen > zij zit op Toos) of gewoon meningen genre "ik geloof nooit dat Lieselot de mol is want". 4 jaar geleden was dat toch nog? Een filter die posts met afbeeldingen uitschakelt zou een oplossing zijn.
 
Terug
Bovenaan