VTM2 Million Dollar Island

Genius

Well-known member
Crowdfunder FE
“In ‘Million Dollar Island’ op VTM 2 sturen Ingeborg en Dennis Van Der Geest 100 wildvreemden naar 1 onbewoond eiland. Daar moeten ze overleven in de wildernis. De inzet? Een prijzenpot van 1 miljoen euro.”

Gisteren eerste afl blijkbaar, heb het nog niet gezien alleszins.

Goedkope rip-off van Expeditie Robinson maar dan met 100 deelnemers?

“Iedereen graaide maar. Het was zo’n chaos”: meteen onenigheid in ‘Million Dollar Island’
https://www.hln.be/tv/iedereen-graa...onenigheid-in-million-dollar-island~ab453149/
 
Met een half oog bekeken. Expeditie Robinson maar met een pak meer drama en wannabe-influencers, dat is mijn eerste "take". Volgende keer misschien eens aandachtiger bekijken. Toen er 30 man uitgehongerd op "bezoek" ging bij een ander kamp omdat daar eten zou liggen had ik wel een "lord of the flies" gevoel.
 
“In ‘Million Dollar Island’ op VTM 2 sturen Ingeborg en Dennis Van Der Geest 100 wildvreemden naar 1 onbewoond eiland. Daar moeten ze overleven in de wildernis. De inzet? Een prijzenpot van 1 miljoen euro.”

Gisteren eerste afl blijkbaar, heb het nog niet gezien alleszins.

Goedkope rip-off van Expeditie Robinson maar dan met 100 deelnemers?

“Iedereen graaide maar. Het was zo’n chaos”: meteen onenigheid in ‘Million Dollar Island’
https://www.hln.be/tv/iedereen-graa...onenigheid-in-million-dollar-island~ab453149/
Expeditie Robinson heeft ook ooit 100 deelnemers geteld.
 
  • Wow
Waarderingen: 515
In 2007 blijkbaar zie ik net, dat heb ik destijds gemist denk ik.
 
  • Wow
Waarderingen: 515
Den Björn van 20 jaar geleden zit er weer in. Een survivor pur sang.
Aangezien er veel meer volk in zit en enkele assertieve sujetten die de massa wat kunnen leiden kan dat wel eens wat vuurwerk gaan betekenen.
Die Björn gaat zich niet laten doen. Ik ken zijn familie wat en dat zijn toch speciallekes.

In het begin was het toch vlug groepjes vormen en dan zoveel mogelijk eten en materiaal meesnaaien. Dan had je toch vlug een zelfverklaarde leider die eerst zijn tijd stak in een grote groep vormen waarbij hij zijn kans verkeek op resource gathering.
Dat werd dan maar opgelost door het gros van het volk het belang van delen aan te leren, en onder het scanderen van "delen delen" bij de andere groepen semi-dreigend wat materiaal op te gaan halen en te 'verdelen'.

Verder lijkt ook volk van alle slag en soort vertegenwoordigd. Eens zien of de stereotypen zullen uitkomen.

Ik ben getriggerd om de sensatiehoer in mij los te laten en dit even te volgen.
 
Niet gekeken maar wel getriggerd... valt er echt een miljoen te winnen of hoe zit dat precies in elkaar?

Edit: Nevermind... het gaat om maximaal dat bedrag en in het finalespel blijft er maar een peulschil over.

Winnaars Million Dollar Island - seizoen 1 (Nederland)
FinalistWaarde bij start finaleGewonnen geldbedrag
Remy€530.000,-€120.000,-
Robert-Jan€340.000,-€10.000,-
Demi€130.000,-€40.000,-
 
Laatst bewerkt:
Die nawell en naomi van big brother zitten er ook weer bij. :wtf:
Dat je eens aan iets wil meedoen snap ik nog, maar overal moeten bij zijn en famous willen worden, tsjongejonge.
Voorlopig nog wat teveel volk en nog niet teveel actie, misschien nog wel eens opzetten.
 
Ik ben zeker fan van het programma!
Je voelt direct de spanning, het gevecht om te overleven en eten te vinden.
Hoe zorg ik ervoor dat ik overleef, zo lang mogelijk in het programma blijf, zonder teveel als paria gezien te worden in de groep.

Leuk om te zien dat er een groep was die niets had en altijd maar riep "delen, delen, delen!" terwijl die groep die wel iets had, eigenlijk niet wou delen. Net zoals het echte leven.:laugh:

Nog leuker dat Bjorn ook weer van de partij is, 20 jaar ouder en ook 20kilo dikker, maar ik denk dat hem ook wel verdikt zal zijn om zich voor te bereiden.
Ik denk dat die kooivechtster ook nog wel ver zal geraken.
 
Gekeken en ik vond het interessant om het menselijk gedrag te bekijken in zo'n grote groep.

Benieuwd of het interessant zal blijven eens de groep kleiner zal worden en het louter een expeditie robinson variant zal worden.
 
Het enige wat dit nog interessant zou maken is een groep kannibalen op dat eiland gooien genre cannibal holocaust. Wat een dikke eikels die mensen.
 
Die Glenn heeft toch ook nog al in meerdere programma's meegedaan?
Ik geef het eens een kans nu, wat relletjes kijken. (y)
 
Net aflevering 8 gezien en nu gaat het wel vooruit . ;)
Goed dat de spelletjes die ze moeten spelen van zo een hoog niveau zijn . ;),
 
Er doet ook iemand mee van ex on the beach. Mensen die met andere woorden het vertikken van een gewone job te hebben en kost wat kost influencer willen worden.

Die ‘koekerond’ Megan zit trouwens nu in EOTB.
 
Net aflevering 8 gezien en nu gaat het wel vooruit . ;)
Goed dat de spelletjes die ze moeten spelen van zo een hoog niveau zijn . ;),
Met Streamz zit je nu gewoon aan aflevering 8 en krijg je per hoeveel tijd een nieuwe aflevering?
Een eenmalige "voorsprong" of?
 
Op stream staat nu afl 1-8 .
Afl 1-7 stonden er al een tijd op .
Hoeveel tijd dat er tussen de afleveringen zit …zou het niet weten want volg het niet op .
Kga zo af en toe eens tussen de soep en de patatten kijken (vrij letterlijk te nemen ) als het weeral herhalingen zijn op de gewone zenders . ;)
 

Wat voor een marginale boel is dat daar? Afdreigingen en geweldplegingen lieten niet lang op zich wachten.
 
Terug
Bovenaan