VTM2 Million Dollar Island

Ik vind het maar een heel matig programma. Buiten Bjorn heb ik ook met niemand iets. Die maakt nog iets van het programma.

Die ene spectaculaire aflevering was marginaal, maar er gebeurde wel wat. Nu is het wat kleurloos. Ziet ge daar mensen een applaus geven omdat ze enkele broodjes hebben gebakken.
 
Nu is het wat kleurloos.
Het is toch educatief? Inhoudsmaten oefenen door een buis te vullen met twee liter water, zo leerden mijn kindjes dat ook in de kleuterklas. Dat schaamteloze promoten van gokspelletjes (roulette) vraagt dan weer om een terechtwijzing door de mediawaakhond.
 
Die Yerun, wat een eikel. Team Stuw in dit geval. Die stopt dus brooddeeg weg en dan nog het slachtoffer spelen. Dan haalt die ook dat democratie niks is, want in Nederland loopt het ook niet. Maar dan wel in eerste instantie Rusland erbij halen als 'goed land'.

"Oh wacht, dat is op dit moment wel geen goed voorbeeld. Noord-Korea bijvoorbeeld..."

Wat een complete randdebiel.
 
Ik hou van die Lisa, met haar moestuin-roleplay :rofl:
Tot nu toe 1 van de weinigen die echt plezier heeft in heel de eiland soap.
 
Laatst bewerkt:
Nooit gedacht dat Bjorn een emotionele zijde had.

Maar die proeven hebben toch niets te maken met overleven op een eiland. Dat is toch echt een gemiste kans om het survival aspect naar de voorgrond te trekken.
Nu lijkt het een kruising van een sociaal experiment en een chirokamp.
 
Maar waar haalt ge het dat ze moeten trachten te overleven ???
Ze hebben water en krijgen af en toe wat voedsel toegestopt ….ze hebben een moestuin die ze kunnen gebruiken en voldoende cocosnoten te vinden blijkbaar op dat eiland .
het is gewoon een spel waar ze 100 mensen op een eiland gedropt hebben en ze elkaar moeten proberen uitschakelen aan de hand van simpele spelletjes (en een beetje tactiek )in de hoop dat ze later serieus wat geld kunnen winnen (want dat is niet zeker want er moet om gespeeld worden ) .


Ook vraag ik mij af of ze daar geen sanitair hebben ? Hoe regelen ze dat ?
Ook de kleren die ze aan hebben zijn bijna nooit vuil …blijkbaar mochten ze een grote koffer meebrengen . ;)
 
Ik zei net hetzelfde tegen die van ons, volgens mij hebben die deftig sanitair want ge ziet die nooit pipi of kaka doen, ne put graven,…
 
Trekt op niets..
Expeditie robinson was zeer goed (de eerste seizoenen).. dit was overleven op een eiland. Hier hebben ze eten etc en die spelletjes trekken ook niets
 
Spelletjes worden zelfs herhaald , met die 3 ballen op die plank.. En er zit idd niks van overlevings skill in en dan heb je nog 2 droge presentators pfff
 
Veelbelovend gestart maar snel weer zo’n typisch programma.. spijtig.

Met heimwee denk ik terug naar die proeven bij expeditie robinson dat ze zo in het water lagen met het hoofd en er daar 1 net niet aan het verdrinken was.
 
Het is soms wel plezant om die gewoon bezig te zien , hoe ze liegen en bedriegen en clubjes vormen ….de ware aard van de mens komt boven en zeker als ze honger hebben maar denk dat de programma makers weer roet in het eten gaan gooien …spijtig , het spel is gewoon te soft . ;)
 
Die finale ….totaal geen spanning , veel oeverloos gezever en dan die presentators die “het” spannend willen houden maar er niks van terecht brengen ….
 
Ik ben afgehaakt. Komt nog niet in de verste verte in de buurt van Expeditie Robinson.
 
Het concept is goed maar de proeven zijn eentonig en vooral saai om naar te kijken. BALANS BALANS BALANS
 
Ben nu begonnen met seizoen 1 te bekijken. Dat is alleen met Nederlanders. Staat op amazon prime. Wil vooral de proeven zien, de rest boeit me niet zo hard en spoel ik gewoon door.
 
Het is soms wel plezant om die gewoon bezig te zien , hoe ze liegen en bedriegen en clubjes vormen ….de ware aard van de mens komt boven en zeker als ze honger hebben maar denk dat de programma makers weer roet in het eten gaan gooien …spijtig , het spel is gewoon te soft . ;)
Dat is de ziekte van de tijd eh, alles moet soft...
 
Beetje triestig dat HLN al een artikel online zet van wie naar de finale gaat nog voor die aflevering is uitgezonden op VTM. Swat ja, brolgazet hé.

Het programma is toch vooral interessant qua menselijke relaties (en dat is nog gene vetten). De proeven zijn veel van hetzelfde en het survival aspect is toch minimaal. De focus ligt ook op enkele figuren, die Lieke komt bvb. ook plots het programma binnengewandeld terwijl ze eerder niet aan bod kwam. Jammer trouwens dat zij eruit ligt.
 
Beetje triestig dat HLN al een artikel online zet van wie naar de finale gaat nog voor die aflevering is uitgezonden op VTM. Swat ja, brolgazet hé.

Het programma is toch vooral interessant qua menselijke relaties (en dat is nog gene vetten). De proeven zijn veel van hetzelfde en het survival aspect is toch minimaal. De focus ligt ook op enkele figuren, die Lieke komt bvb. ook plots het programma binnengewandeld terwijl ze eerder niet aan bod kwam. Jammer trouwens dat zij eruit ligt.


Wie gaat ze laten spelen? Ahja, en in welk kamp zitten die? Wadde, Rocky? Wisten wij dat daar verderop nog een kamp lag? Nee? Oei, dan gaan we daar nog rap wat beeldjes moeten maken. De kijkers gaan anders ook niet snappen waar die 2 vandaan komen.
 
Terug
Bovenaan