VTM2 Million Dollar Island

Haha. Die Björn. Ook bekend van een eerdere editie van Expeditie Robinson. Eigenlijk een lul, maar spektakel verzekerd. Die dames wel heel fel.

Die Shani wel goed voorzien.
 
Ja den Bjorn kon misschien op robinson eiland the meute vrouwen de les spellen, maar hij vergeet dat hij ondertussen 20 jaar ouder is, 20 kg zwaarder en er daar een paar taaie madammen rondlopen :rofl:
 
Ja den Bjorn kon misschien op robinson eiland the meute vrouwen de les spellen, maar hij vergeet dat hij ondertussen 20 jaar ouder is, 20 kg zwaarder en er daar een paar taaie madammen rondlopen :rofl:
Hij doet het nu toch niet zo slecht vind ik. Hij zit al in een groep en toont toch enige vorm tot communicatie. Benieuwd om hem eens in een proef te zien.
 
Net eens een kwartier gekeken. Holy shit, wat een bende marginalen.
Zoals iemand op het werk al zei: EOTB/Temptation Island meets Expeditie Robinson.
 
Net eens een kwartier gekeken. Holy shit, wat een bende marginalen.
Zoals iemand op het werk al zei: EOTB/Temptation Island meets Expeditie Robinson.
Maar het feit dat die van het eiland gestuurd worden toont wel aan dat het niet scripted is. Dat vind ik dan wel een meerwaarde. Focus op het spel
 
Ja den Bjorn kon misschien op robinson eiland the meute vrouwen de les spellen, maar hij vergeet dat hij ondertussen 20 jaar ouder is, 20 kg zwaarder en er daar een paar taaie madammen rondlopen :rofl:
Zoals ik dus al aangaf: de aard van het beestje gaat er nooit helemaal uit. :biglaugh:
Björn zat constant vrouwen te intimideren en kleineren

 
Bjorn is idd geen vrouwenvriend ... Maar beginnen vechten(allé schoppen) en stelen is not done , sign of the times zeker betreft mensen en tv vandaag .... en ja, wat marginaal. Leer je te beheersen of bekvecht het uit, ik zou ze ook buiten gegooid hebben.

Neen, dat zag je niet in de eerste expeditie Robinsons, heb ook enkel deze gezien ... al zo lang geen kabel of digi tv meer.
 
Tuurlijk niet, maar tis zoals je zegt sign of the times.
Mensen worden harder en gemeener maar ook programma's spelen daar op in, deels serieus scripted wellicht maar toch.

Je moet maar eens "Outlast" bekijken op netflix. (Alaska survival)
Of "Siren" op netflix. (Koreaanse Survival/hunger games)

Niet dat ze daar effectief de vuist op iemand zijn gezicht zetten,maar komt toch al aardig in de buurt op sommige momenten.
En daar in alaska lopen ze dan nog met wapens zoals boog en pijl en rond.
Je zal dan maar enen hebben die beetje te ver over de rooie begint te gaan :)
 
Die Cindy is gewoon een gigamarginaal. Hart op de juiste plek, maar 0 besef van hoe ze een situatie moet aanpakken en te emotioneel voor haar eigen goed.

Die Shani is eigenlijk gewoon een waardeloos mens. Een luie koe met een dikke bek en een kort lontje. Type dat heel haar leven faalt en 't is telkens een ander zijn schuld. Want iemand die u nomineert in een spel is meteen iemand die de ergste mens ter wereld is en ge zou vanaf dan nog iemand pijpen om hem te kloten. Ik geloof het nog zo eerlijk gezegd.

Jezus, het gaat over een spelletje.

De mensen die het hardste zagen om respect enzovoort zijn ook telkens de personen die eigenlijk geen flauw benul hebben wat dat woord daadwerkelijk inhoudt. "Komt gij eerst eens met mij praten voor ge mij nomineert wewe." Allemaal de behandeling van de koning eisen maar zelf gewoon geen schop voor hun kloten waard zijn. Clown mentaliteit. Liefst ook nog overgoten met een sausje van : "Alles gaat mis in mijn leven en het is altijd een ander zijn schuld." Want al de rest is dom/onbeschoft/onredelijk en de logische beperkingen van een situatie of persoon worden steeds buiten beschouwing gelaten.

Je moet maar zo denken he : "Ik zit in een spelprogramma en ik ga mensen fysiek bedreigen. Wat zal nu in godsnaam het gevolg van mijn daden zijn? Hoezo ik mag niet gewoon dreigen iemand op zijn bek te slaan? Wat voor spel is dit nu? In het echte leven doe ik dat constant ongestraft!!!" Tot ze natuurlijk eens de verkeerde tegenkomen of als iemand simpelweg eens de politie belt. Of als in een spelletje de leiding jou volledig terecht tot orde roept...

Zet zo een geest in Alistair Overeem zijn lijf en je hebt gewoon iemand die sinds zijn 16de in de gevangenis verblijft omdat hij iemand heeft doodgeslagen toen die hem scheef bekeek op de bus naar school. Nu zit dat in een vadsig lijf met de hand-oog coördinatie van een pasgeboren schaap met een zware hersenverlamming dus is het gewoon grappig om te zien strugglen. Al dat soort mensen is verstandelijk nét ver genoeg om niet elke ochtend te beginnen met hun spiegel aan diggelen te slaan omdat daar plots iemand disrepectful voor hun neus staat.

Die kleine debiel die zich verschool achter twee vrouwen vond heel dat kamp pussies omdat ze hem niet afsloegen met 5 camera's en 78 getuigen er rond toen hij hun bananen ging stelen onder dreigement. Jezus. Die begreep gewoon niet dat hij aan het verliezen was van zodra hij over de schreef ging. En die verliest al heel zijn leven en die gaat het nooit of te nimmer snappen waarom. Straks eenzaam in de kist met een collectie fake premium petten en één paar Balenciaga schoenen waar hij zijn laatste uitkering integraal aan heeft uitgegeven. Laatste vraag in zijn hoofd : "Waarom ben ik zo'n fucking loser???"

De grap is dan ook, stel dat hij zo tekeergaat in een situatie waar het écht de we tvan de sterkste is. Beeld even in dat zo een gespuis in een post-apocalyptische situatie zit waar het écht oog om oog, tand om tand is. Die confrontatie eindigt 99,99% van de gevallen met de tegenpartij die die twink zijn beenderen afkluift aan een gezellig vuurtje.

Heerlijk, top entertainment. Ik dank alle wezens die hier aan mee deden.
 
Net de befaamde aflevering gezien, heftig wel.:crazy:

Langs de ene kant dacht ik van wow wat een fucking marginalen, maar wie 5 dagen honger lijdt zal enkele eieren of bananen misschien wel de moeite vinden om over te rellen? Ik ben niet in die situatie.

Maar goed hoewel ik het een beetje spijtig vindt dat de uitgesproken karakters eruit liggen, is het wel een terechte beslissing van de programma makers om ze naar huis te sturen.

En ik vind ook niet dat Bjorn iets te verwijten valt, hij heeft het eten eerlijk gevonden en verstopt voor zijn groep, als lid van een andere groep kun je dat niet leuk vinden maar dergelijk haantjesgedrag is ontoelaatbaar. Uiteindelijk is het een spelprogramma en kan je ten allen tijden zeggen dat je ermee stopt.
 
Laatst bewerkt:
Ik had nu niet zien aankomen dat Bjorn naar een mens zou toetrekken maar het kan blijkbaar.

Nog iemand die zo'n rare 90's soap vibe krijgt bij dat intronummer? Vooral op t laatste als die letters omdraaien.
 
Nog iemand die zo'n rare 90's soap vibe krijgt bij dat intronummer?
Ja, absoluut.

Bjorn vind ik tot nu toe best wel ok overkomen. Hij komt er alleszins beter uit dan die Temptation-type bimbo's die daar vooral veel drama komen maken.
 
Terug
Bovenaan