Blijkbaar is het Valencia.in valentia of Valencia?
AirB&B gevonden aan €80 per nacht, in het centrum. Ik kan er mee leven.
Vlucht is amper 250eur voor 2 personen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijkbaar is het Valencia.in valentia of Valencia?
Zolang er vluchten zijn is er controleVraagje gezien ik het antwoord niet vind op de site.
Wat zijn de uren van de security check op Zaventem ?
Ik vind dat de fastline vanaf 4u is maar tot welk uur kan je met je handbagage door de controle?
Tbilisi ja. Maar via Kutaisi heen en weer naar Charleroi gevlogen.Volgend jaar in mei/juni dikke drie weken naar Azerbeidzjan-Georgie-Armenie. Vluchten zijn geboekt, heen op Baku, terug vanuit Yerevan. Azerbeidzjan heeft zijn grens gesloten minstens tot januari, maar blijkbaar zouden de buitenlanders wel de grens overlaten. We zouden ook rechtstreeks vanuit Baku op Tbilisi kunnen vliegen. Iemand er recent geweest?
Kennelijk algemene staking op Brussels Airport op 12 maart:
![]()
Brussels Airport zet zich schrap voor staking op 12 maart
Verschillende Belgische vakbonden houden donderdag 12 maart een landelijke 24-uursstaking, waardoor het vliegverkeer op Brussels Airport mogelijk hinder kan ondervinden.www.luchtvaartnieuws.nl

de Belgische kust zou wel eens het gekrijs in het kwadraat kunnen zijn ;-)Iemand een leuk idee voor augustus? Ik heb altijd weinig werk in die maand en mijn gebuur zijn kinderen spelen dan dagelijks in hun tuin, waardoor ik niet meer kan rusten in mijn eigen tuin. Het was vorig jaar echt een gekrijs alle dagen. Het moet niet te ver zijn, maar ik veronderstel dat 20 dagen Spanje bv niet goedkoop zal zijn in die maand? Ik ben al eens gaan kijken voor onze Belgische kust maar opnieuw toch stevige prijzen voor de maand augustus![]()
Moet dan nog eens kijken, want wegens zomermaand is die toch wel duur vind ikSpanje is een klassieker, steeds goed toch ?
Albanië een all-in gevonden voor €1500 inclusief vlucht, bedankt voor de tip! Hopelijk overleef ik hetAlbanië en Bulgarije zijn relatief goedkoop in de zomer. Niet de meest voor de hand liggende bestemmingen, maar je gaat er evenveel zon vinden als in Spanje.