Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wait...Volgende week 10 dagen Montenegro. Vliegen op Dubrovnic en vandaar richting Kotor, Budva en Durmitor National Park.
Even getwijfeld om niet gewoon regio Dubrovnic en Split te doen maar underdog Montenegro spreekt me toch wat meer aan.
Ik ben benieuwd!

marseille - cannes - nice - monaco. met de herfstvakantie
5 dagen lijkt me wel net genoeg... Zullen dure badsteden zijn denk ik, we willen er gewoon es de sfeer opsnuiven. Eigenlijk nog nooit aan de franse côte d'azur geweest. Ben eens benieuwd of dat daar echt zo decadent is. (alleja, Saint Tropez slaan we dan nog over, die is misschien nog het meest decadent)
Hmmm helaas zit de planning echt wel al nok vol:In de herfstvakantie kan dat wel tegenvallen van decadente sfeer. Maar ik vind het prettiger.
Als je tijd hebt Antibes is een ondergewaardeerde cote d'Azur stad vind ik persoonlijk
Mooie oude stad en als je van grote boten houdt daar liggen meestal enkele echte Mastodon van boten op Quai des Milliardaires, jammer genoeg kan je er wel niet op de kaai zelf , maar de boten zijn groot genoeg

Hmmm helaas zit de planning echt wel al nok vol:
Woensdag ochtend landen we in Marseille en nemen we meteen trein naar "old port" gedeelde waar ons hotel ligt, voor 1 nacht.
donderdag na het ontbijt zouden we dan de trein nemen naar Cannes, en 1 nacht slapen.
Vrijdag na het ontbijt een korte trein rit naar Nice en daar slapen we 2 nachten.
Maar zaterdag wel een dag uitstap naar Monaco (wederom korte trein rit).
en dus zondag terug vliegen.
Ik denk dat dit plan nét oké is, maar voller moeten we het niet meer maken denk ik
Het enige wat ik nog "kan" doen, is Cannes schrappen, en vervangen door Antibes.

Ik had gehoopt dat via de trein het uitzicht even mooi ging zijn, maar ik kan uiteraard mis zijn?Waarom geen auto huren in Marseille? is een moeie route en dan vanaf Monaco langs de zee naar Nice, Cannes etc. De calanques er nog eens bijnemen en je kan geregeld eens stoppen.
.Bepaalde zaken zijn gewoon niet of moeilijk bereikbaar met openbaar vervoer. Als je puur voor steden langs de kust gaat, gaat trein ook wel, als je het meeste wilt bezichtigen, is auto gewoon daar ideaal. Dan kan je bijvoorbeeld ook de Route De Cretes bij la Ciotat-cassis of wandeling door Calanques-en-veau.Ik had gehoopt dat via de trein het uitzicht even mooi ging zijn, maar ik kan uiteraard mis zijn?
Auto huren in het buitenland is voor mij een brug te ver. Ben nogal een stress konijn in drukke steden, en op vakantie wil ik eigelijk liefst van al geen verantwoordelijkheden hebben en beentjes in de lucht.
Maar je hebt uiteraard gelijk: met een auto heb je meer flexibiliteit en mogelijkheden...

Tzijn ook last minutes en niet last couple of days héBen hier al een paar dagen op m'n gemak wat aan het kijken naar last minutes voor binnen een maand.
Daar waar ik de voorgaande jaren altijd wel meerdere opties had om uit te kiezen, heb ik het idee dat er nu precies niet veel aantrekkelijks tussenzit. Ligt dat aan mij of is dat nog meerdere mensen opgevallen?
Had een paar dagen terug wel eentje al aan de kant gezet omdat die er wel goed uit zag, natuurlijk is die ondertussen weg![]()

Wij willen in oktober naar Valentia. Aangezien we niet veel thuis zullen zijn is een hotel misschien overkill. Wat zijn de alternatieven? AirB&B eens zoeken? Zijn er nog goedkopere opties want zelfs bij AirB&B komen wij aan €100 per nacht.
?