Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fantastische stad, dus groot gelijk. In welk stuk van Istanbul hebt ge een hotel?5-8 juni Istanbul er toch maar bijgepakt, één dagske tussen Parijs en Istanbul om te bekomen maar voor die prijs zou t bijna misdadig zijn om het niet te doen.
Wel een gelijkaardige accomodatie als vorige keer.Dan toch?
Eind mei nog eens naar Lanzarote.
Idd... de voorspelde regen hier in de fra/ita alpen rond 17u is er idd gekomen maar slechts met moeite de grond nat. Voor de rest, prachtig, zonnig weer. Vandaag een wandeling van 30.000+ stappen gedaan in de omgeving van Sestriere... zeer goed bevallen.En deugd dat het doet.
Paraty is zalig! Heb er nog een t shirt van, was zo een 2 daagse trektocht die we gedaan hebben naar zo een waterval die je enkel kon bereiken door een trektocht van 2 dagen, wat een reis was dat tochEind deze maand weer naar Brazilie voor mijn vrouw haar familie/vrienden te zien. Naast Rio de Janeiro blijven we ook even in Paraty ( favoriete plaats waar ik ooit ben geweest) en Cabo Frio.
Gelukkig is de zomer daar gedaan.
Al een paar watervallen bezocht in de buurt daar maar nog geen enkele die een 2daagse trektocht nodig hadden. Eens kijken of ik daar wat van kan terugvinden. Zal alleszins niet voor nu zijn.Paraty is zalig! Heb er nog een t shirt van, was zo een 2 daagse trektocht die we gedaan hebben naar zo een waterval die je enkel kon bereiken door een trektocht van 2 dagen, wat een reis was dat toch

Saco Bravo was het!Al een paar watervallen bezocht in de buurt daar maar nog geen enkele die een 2daagse trektocht nodig hadden. Eens kijken of ik daar wat van kan terugvinden. Zal alleszins niet voor nu zijn.
Cachoeira do Tobogã is wel de max om van de rotsen te glijden.
Afin, hopelijk dat we er geraken aangezien ik moet rijden van Rio naar Paraty.![]()

Ik zit die eerste week in Les Vigneaux, ik zal eens zwaaien!In juli eerst een paar dagen Lyon en dan door naar de Franse Alpen (Névache, tegen de Italiaanse grens).

Toevallig, ik had ook gekeken voor in het herfst verlof een city trip naar NICE te doen. de vliegtickets zijn vrij goedkoop dan.vervolgens nog tripje langs Monaco-Cannes. Potentieel toptrip![]()
Is het weg bij uw bookings?Wij hebben eind juni een huisje geboekt via AirBnb, door betaalproblemen (te weinig geld op Visa) is het 2de deel er niet kunnen afgaan. Wij volledig in paniek want we konden ook niet meer de betaalmethode updaten, eigenlijk niets werkte nog. De pagina is ook niet meer te vinden, wel via Booking. Wij hebben naar AirBnb gebeld, die hebben ons een nieuwe link bezorgd waar we konden betalen.
Enfin, alles is betaald maar de pagina van ons huisje is nog altijd weg. Iemand die hetzelfde al heeft voorgehad?

Dat zou toch ook niks voor mij zijn. Zowel dat huizenruilen of 6 keer per jaar weg zijn. Misschien zijn beide zaken ook wel met elkaar verbonden.Katrien en Peter gaan met hun gezin 6 keer per jaar op reis: “Dankzij onze methode bespaarden we al ruim 10.000 euro”
Vreemden in uw huis laten terwijl je weg bent, daar moet je toch ook maar voor zijn.![]()