Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Général Zantas jij weet misschien wel raad?In augustus beginnen aan een tripje Noordoost-Europa met een reisorganisatie.
Beginnen in Gdansk en eindigen in Tallinn waar ik dan de overzet pak voor nog een paar daagjes Finland om toch een 6de nieuw land af te tikken.
Nu ben ik echter aan't denken om een dagje vroeger te vertrekken en Gdansk te ontdekken. Kan je daar anderhalve dag vullen?
@Général Zantas zou dat wel moeten weten.In augustus beginnen aan een tripje Noordoost-Europa met een reisorganisatie.
Beginnen in Gdansk en eindigen in Tallinn waar ik dan de overzet pak voor nog een paar daagjes Finland om toch een 6de nieuw land af te tikken.
Nu ben ik echter aan't denken om een dagje vroeger te vertrekken en Gdansk te ontdekken. Kan je daar anderhalve dag vullen?
In augustus beginnen aan een tripje Noordoost-Europa met een reisorganisatie.
Goboony? Goedkoop is dat zeker niet, maar een camper is nu eenmaal duur en er zit wss dikke verzekering bij.15 dagen VW California Ocean volledig kampeerklaar incl. fietsendrager en 250km/dag, 1800 euro.
Reken daar wel nog een pak brandstof bij en hier en daar camping
Net mijn visum aangevraagd voor Bali,Indonesië... gonna be good.
Ik kom vrijdagmiddag aan en zou de volgende dag om 6u 's avonds op de afspraak moeten zijn, dus ik hou het liefst dan zo dicht mogelijk bij't centrum. Moest je enige tips kunnen geven over geschiedkundige plekjes, want daar ligt mijn interesse vooral.Ja.
Hangt natuurlijk beetje af van wat voor persoon je bent en wat je wil doen en hoe snel je het wil doen.
Voordeel is ook dat Gdansk samen met Sopot en Gdynia een groter geheel vormt en je gemakkelijk en snel in die andere steden bent met elks hun eigen attracties.
Aantal interessante museums, Gdansk met haar oude stadscentrum, uitgaansleven in alle 3 de steden, hele lange strandlijn doorheen de steden, veel groen, een zoo in Gdansk, leuke restaurantjes en een ganse hoop winkelcentra.
Wij gaan met Natural NomadsGoboony? Goedkoop is dat zeker niet, maar een camper is nu eenmaal duur en er zit wss dikke verzekering bij.
ik ben vorig jaar in indonesie geweest, ik heb nog eens nagekeken, ik heb toen ook mijn drie voornamen plus achternaam ingegeven. Op dat visum staan zowel de voornamen en achternaam volledig ingevuld.. kan mij precies niet meer herinneren hoe het alweer ging, maar controle was niet bijzonder.. het vervelende was nog geloof ik dat qr code dat je achteraf nog moest maken voor iets van douane..Net mijn visum aangevraagd voor Bali,
ik moest FULL NAME ingeven. dus ik gaf 1e 2e 3e voornaam en dan familienaam in.
Maar blijkbaar is die ruimte op het Evisa te beperkt, en er staat enkel de 3 voornamen op nu?
Zal dat een probleem opleveren denk je? ik heb gegoogled, en zag dat ik gewoon mijn internationaal paspoort in zo'n autoscan moet steken bij een poortje?
Dus wellicht zal die dan wel groen licht geven zeker, aangezien mijn paspoort nummer nu gekoppeld staat in hun databank van online aangevraagde EvisaOnArrival?
Visum zelf denk ik moet nergens getoond worden?
Ja klopt, er is nog een bijkomstig douane formulier nodig per passagier, en kan je pas 3 dagen van tevoren invullen.ik ben vorig jaar in indonesie geweest, ik heb nog eens nagekeken, ik heb toen ook mijn drie voornamen plus achternaam ingegeven. Op dat visum staan zowel de voornamen en achternaam volledig ingevuld.. kan mij precies niet meer herinneren hoe het alweer ging, maar controle was niet bijzonder.. het vervelende was nog geloof ik dat qr code dat je achteraf nog moest maken voor iets van douane..
Ik moet me daar nog over inlezen, ik dacht normaal geen probleem, maar als je achternaam er niet opstaan kan dat evt wel voor verwarring zorgen. Mss toch maar beter het zekere voor het onzekere? Ik weet bv voor Vietnam dat alles perfect zonder 1 fout moet zijn of je vertrekt zelfs niet vanuit België.Net mijn visum aangevraagd voor Bali,
ik moest FULL NAME ingeven. dus ik gaf 1e 2e 3e voornaam en dan familienaam in.
Maar blijkbaar is die ruimte op het Evisa te beperkt, en er staat enkel de 3 voornamen op nu?
Zal dat een probleem opleveren denk je? ik heb gegoogled, en zag dat ik gewoon mijn internationaal paspoort in zo'n autoscan moet steken bij een poortje?
Dus wellicht zal die dan wel groen licht geven zeker, aangezien mijn paspoort nummer nu gekoppeld staat in hun databank van online aangevraagde EvisaOnArrival?
Visum zelf denk ik moet nergens getoond worden?
Bwah ik zou dat risico wel nemen, je kan nog altijd visa on arrival doen..Ik moet me daar nog over inlezen, ik dacht normaal geen probleem, maar als je achternaam er niet opstaan kan dat evt wel voor verwarring zorgen. Mss toch maar beter het zekere voor het onzekere? Ik weet bv voor Vietnam dat alles perfect zonder 1 fout moet zijn of je vertrekt zelfs niet vanuit België.
Maastricht of Lille?Iemand tips voor een citytrip weekend in de buurlanden op max. 3u rijden van Antwerpen? We hebben Düsseldorf en Keulen reeds gedaan. Het zou voor eind november/begin december zijn.
Maastricht of Lille?
Ik weet niet of je de mogelijkheid hebt om fietsen mee te nemen, maar anders kun je ook in Kanne logeren en met de fiets tot daar gaan. Anders eens kijken naar Stay Okay in Maastricht. Dat is een hostel, maar wel netjes (denk ik). Op wandelafstand van de stad.Ik dacht ook eerst aan Maastricht maar om één of andere reden zijn de hotels daar enorm duur.
Lille spreekt me minder aan, maar moet toegeven dat ik er ook nog maar 1x geweest ben (20 jaar geleden). Zal eens wat opzoekwerk verrichten.
Bedankt!
Maastricht vind ik wel een heel aangename stad om in rond te kuieren. Amsterdam is ook doenbaar met de auto vanuit Antwerpen. We zijn in april gebleven in een hotel aan het Westerpark, op een half uur stappen van het centrum.