Mid-seasonwedstrijden 2022

Gewoon de Zoom van 100% naar 75% doen (op mijn laptop) en alles is perfekt leesbaar hoor.

Als ge dat niet kunt lezen is dat uw probleem hoor

a.jpg

Laatste 2 tabellen werken wel redelijk maar die eerste 4 nope

Hopelijk beseft Campenaerts nu weer dat hij maar snel weer stopt met dat tijdrijden. Compleet weggereden hier.
Toch brons. Elke medaille is goed se. Maar ik denk inderdaad dat Campenaerts dit als tussendoortje moet beginnen beschouwen en moet blijven doen wat hij de laatste jaren doet: Zich op andere onderdelen van de koers concentreren, daar is hij zeker ook niet zo slecht in.

Hopelijk beseft Campenaerts nu weer dat hij maar snel weer stopt met dat tijdrijden. Compleet weggereden hier.

Blijkbaar wel:

"Dat Yves en ik de voorbije jaren een constante zijn op het podium? Ja, maar misschien is de tijd van Yves en ik als beste tijdrijder voorbij.”

Remco in combinatie met warmte en drinkbussen blijft toch geen succes hoor, ale het resultaat is er nu wel natuurlijk maar toch een vreemde eigenschap voor iemand die op grote ronden mikt.

Vocsnor heeft gewoon niet die hoge wattages in zich en zijn marginal gains heeft de rest ook.
Af en toe eens iets speciaals zoals die 58 steken in DDV en dan kan hij eens top 5 rijden, maar anders is het gewoon een doorsnee renner

Blijkbaar wel:

"Dat Yves en ik de voorbije jaren een constante zijn op het podium? Ja, maar misschien is de tijd van Yves en ik als beste tijdrijder voorbij.”

Remco in combinatie met warmte en drinkbussen blijft toch geen succes hoor, ale het resultaat is er nu wel natuurlijk maar toch een vreemde eigenschap voor iemand die op grote ronden mikt.
Remco blaast gewoonweg alles en iedereen weg... en zoals José zei: "We vinden het een normale zaak blijkbaar als Remco wint" --> nog altijd maar 22 jaar

Nergens gemerkt dat hij last had van de warmte nochtans. Dat je na zo een inspanning moet afkoelen is de logica zelve denk ik. Tijdens zijn tijdrit gewoonweg vlammen.. die drinkbus jammere zaak.. kan hij niet aandoen dat die eruit springt. Gebeurt regelmatig bij wielrenners en al zeker op zo een hobbelige betonbanen met verkeersdrempels..

Remco blaast gewoonweg alles en iedereen weg... en zoals José zei: "We vinden het een normale zaak blijkbaar als Remco wint" --> nog altijd maar 22 jaar

Zijn leeftijd doet weinig ter zake in deze. Het lijkt me geen geheim dat Remco heel goed kan tijdrijden, bij de beste van de wereld.
Dat hij hier dan wint zegt zelfs weinig over zijn vorm, want zelfs in minder vorm wint hij normaal tegen deze tegenstand.
Tof dat hij kan rijden in de driekleur komend jaar, verdiende en logische winnaar!

Hayter is even oud en wint ook vlotjes de tijdrit trouwens. Bijna 3 minuten op Dowsett, wat is daar gebeurd :P

Zijn leeftijd doet weinig ter zake in deze. Het lijkt me geen geheim dat Remco heel goed kan tijdrijden, bij de beste van de wereld.
Dat hij hier dan wint zegt zelfs weinig over zijn vorm, want zelfs in minder vorm wint hij normaal tegen deze tegenstand.
Tof dat hij kan rijden in de driekleur komend jaar, verdiende en logische winnaar!

Hayter is even oud en wint ook vlotjes de tijdrit trouwens. Bijna 3 minuten op Dowsett, wat is daar gebeurd :p
Als je toch die vergelijking wil aanhalen, Hayter is van '98 en Remco van '00. Dus nee, ze zijn niet even oud. Remco zijn palmares is trouwens al veel groter dan die van Ethan terwijl dat ook een uitzonderlijk talent is.

Vocsnor heeft gewoon niet die hoge wattages in zich en zijn marginal gains heeft de rest ook.
Af en toe eens iets speciaals zoals die 58 steken in DDV en dan kan hij eens top 5 rijden, maar anders is het gewoon een doorsnee renner

Werelduurrecordhouder. Twee voudige Europees kampioen tijdrijden, winnaar prestigieuze ITT in de TA. In het eerste seizoen van zijn metamorfose meteen winst in de Giro,...

Hij is zeker geen toprenner, maar doorsnee vind ik nu ook precies maar een onderschatting. Een doorsneerenner kan enkel dromen van zijn palmares.

Terug
Bovenaan