Mid-seasonwedstrijden 2022

Had hij doorgesprint was hij ook verloren denk ik. Gaudu kwam echt wel heel snel
Ik wou het net zeggen. Ik heb de beelden nog eens bekeken en volgens mij was Gaudu er al over of zat hij al volledig naast VA toen die laatste zijn handen naar omhoog stak. T'is moeilijk te zien, heeft iemand volledige detail beelden van opzij?

Had hij dat niet gedaan was het nog nipter geweest maar had Gaudu volgens mij nog gewonnen met de ultieme jump.
Maar goed 100% zeker weet ik het ook niet, dit is gewoon de persoonlijke indruk die ik toch wel heb.

Van Aert had gewoon gewonnen hè mannekes. Als je bergop stopt met trappen verlies je direct een pak van uw snelheid. Als Gaudu er al voorbij was dan was het verschil wel groter geweest dan een wiel volgens mij.

Volledig akkoord met pinkman hierin.
Verliest gewoon door te snel te stoppen met trappen. Goed ja hier zal hij ook wel zijn lessen uit trekken zeker :P
Denk dat er veel moet verkeerd gaan om niet sowieso met groen naar huis te gaan. Dat lijkt me toch al zeer goeie troost te zijn.

FUqFZHFXEAMZ83Q

Volledig akkoord met pinkman hierin.
Verliest gewoon door te snel te stoppen met trappen. Goed ja hier zal hij ook wel zijn lessen uit trekken zeker :p
Denk dat er veel moet verkeerd gaan om niet sowieso met groen naar huis te gaan. Dat lijkt me toch al zeer goeie troost te zijn.
Als die ITT verloopt zoals je zou denken zit zelfs geel er dik in.

Als die ITT verloopt zoals je zou denken zit zelfs geel er dik in.
Die laatste twee ritten zijn wel nog heftig hoor.
En ik noem nu maar iemand, maar een Mcnulty kan ook redelijk een tijdrit rijden, dus heel veel tijd zal die niet verliezen daar. En bergop kan je wel nog wat tijd verliezen.

Laat ons hopen maar evident zal het niet worden!

Door die rare beslissingen van Jumbo moest ik denken aan hun Tour.
Wanneer was de laatste grote ronde waarin het winnende team iemand mee had die eigenlijk een totaal ander objectief heeft dan winnen? Sky 2012? Maar dat telt eigenlijk niet. Garmin 2012, ja lol.

Er zijn toch teveel ritten waar je gewoon voluit de kaart van Roglic of Vingegaard moet trekken maar waar Van Aert net zo goed kan winnen. Gaan we dan beelden zien waar je Van Aert en Roglic tegen elkaar gaat zien sprinten?

Gaat hij zich willen uitpersen tot het einde?
Met dit deelnemersveld en de voorsprong die hij straks kan opbouwen, kan het en zit een mooie eindnotering erin.
De Tour is achttien dagen verwijderd van de Dauphiné, daar kan de vermoeidheid niet worden opgestoken, als hij te diep zou gaan.
Afhankelijk van hoe ver de toppers staan na vandaag, zou hij misschien toch een poging moeten wagen om de Dauphiné op zijn naam te schrijven.
Zijn grootste tegenstanders zitten in zijn eigen ploeg en Mas is meer een GT-renner dan van een week. Kelderman kan niet winnen sinds 2013 en Caruso gaat echt niet vorig jaar herhalen deze week.
Haig en Gaudu, van die twee moet hij schrik hebben, denk ik.

Wanneer was de laatste grote ronde waarin het winnende team iemand mee had die eigenlijk een totaal ander objectief heeft dan winnen? Sky 2012? Maar dat telt eigenlijk niet. Garmin 2012, ja lol.
Wat bedoel je met objectief? Cav won 3 ritten in 2012 én je had toen ook Froome die de kopman eraf reed en tweede werd. Waarom zou dat niet tellen? 😅

Er zijn toch teveel ritten waar je gewoon voluit de kaart van Roglic of Vingegaard moet trekken maar waar Van Aert net zo goed kan winnen. Gaan we dan beelden zien waar je Van Aert en Roglic tegen elkaar gaat zien sprinten?

Ik zag Vindegaard gisteren al ferm knechten wat ik niet goed begrijp, verloor wel geen tijd maar dat is toch wel de 2e van de TDF van vorig jaar. Gaan ze in de Tour ook zo rijden met Vindegaard meteen als knecht? Cav en Wiggins is anders dan VA en Roglic omdat zoals je zegt op een aakomst bergop Roglic ook gewoon een sprint heeft. Trek de kaart Roglic gisteren en die kan ook gewoon winnen. Er liggen ook nog altijd bonis te wachten aan de streep. Pogocar is ook niet traag dus wat doe je dan sprint aantrekken voor VA voor de rit en groen en dan maar hopen dat Roglic ook nog voor Pogocar over de streep komt voor de bonis?

Als Pogocar wat minder is kan het zomaar zijn dat het makkelijk lukt hoor alles binnen halen maar je loopt toch ook risicos dat het niks wordt.

Volgens mijn geloven die ook niet in eindwinst zolang Pogi rechtop blijft. Waarom zou je dan ook al de rest opofferen om met niets achter te blijven?

Volgens mijn geloven die ook niet in eindwinst zolang Pogi rechtop blijft. Waarom zou je dan ook al de rest opofferen om met niets achter te blijven?

Waarom dan niet doen zoals Ineos en vol voor de Giro en Vuelta gaan? Toch vreemd om al je beste renners voor de Tour in te zetten als je niet in winst geloofd.

Ik onderschat hem zeker niet. Maar ik kan enkel maar zeggen dat er ook andere goeie sprinters aan de start staan, die met alle respect met betere papieren voor de dag komen.
Merlier, Philipsen en Van Aert hebben al bewezen op het allerhoogste niveau een sprint te kunnen winnen, tevens hebben ze alledrie helpers mee. Absolute topfavoriet zou ik hem dus niet durven noemen. Voor hetzelfde geld sprint Stuyven wel naar de overwinning, ook geen trage boy.

Er is een verschil tussen aanvallen en effectief aanvallen en ook voorblijven. Het parcours leent zich niet om classic Remco iedereen bergop eraf te poefen en dan TT-gewijs iedereen aero-gewijs eraf te rijden.
Het kan natuurlijk altijd, maar het is alvast geen scenario met een zeer grote kans.
En gaat hij met een Van Aert of een andere klassieke renner naar de meet dan is de kans klein dat hij in een sprint wint.
We doen altijd lacherig over Olivier Naesen, maar als hij samen met Remco naar de meet gaat dan wil ik het wel eens zien.
We zullen het zien op het BK zelf. De Lie heeft het voordeel dat hij een gans Lotto-team heeft die de koers kan controleren.. in tegenstelling tot VA met maar een paar pionnen en Alpecin die dan weeral eens zitten met het dilemma Philipsen en/of Merlier voor winst dat al meermaals roet in het eten gooide wanneer het erop aankomt.

Het parcours in Gullegem leende zich ook zogezegd niet om weg te blijven voor Remco (volledig vlak).. en toch deed hij het weeral eens. Olivier Naesen zijn liedje is uitgezongen helaas.. die zie ik niet veel koersen meer winnen.

Ik zag Vindegaard gisteren al ferm knechten wat ik niet goed begrijp, verloor wel geen tijd maar dat is toch wel de 2e van de TDF van vorig jaar. Gaan ze in de Tour ook zo rijden met Vindegaard meteen als knecht? Cav en Wiggins is anders dan VA en Roglic omdat zoals je zegt op een aakomst bergop Roglic ook gewoon een sprint heeft. Trek de kaart Roglic gisteren en die kan ook gewoon winnen. Er liggen ook nog altijd bonis te wachten aan de streep. Pogocar is ook niet traag dus wat doe je dan sprint aantrekken voor VA voor de rit en groen en dan maar hopen dat Roglic ook nog voor Pogocar over de streep komt voor de bonis?

Als Pogocar wat minder is kan het zomaar zijn dat het makkelijk lukt hoor alles binnen halen maar je loopt toch ook risicos dat het niks wordt.
Kunt ge nu alsjeblieft eens over Pogacar spreken?
Ge hoeft het zelfs niet met accenten op de letters te doen. Maar Pogocar, dat klinkt zoals de reisbus waarmee een bende bejaarden op bezoek gaat op de Poggio di San Remo.

Terug
Bovenaan